Narrow Search
Search narrowed by
Last searches

Results for *

Displaying results 1 to 2 of 2.

  1. Lehrstellen
    Ein rezeptionsästhetischer Ansatz zur Interpretation der Fabeln Lessings
    Author: Fischer, Tom
    Published: 2018
    Publisher:  Saechsische Landesbibliothek- Staats- und Universitaetsbibliothek Dresden, Dresden ; Technische Universität Dresden

  2. Using African fables to maximizing communicative language teaching
    Mozambican EFL classroom context
    Published: 2018
    Publisher:  Éditions universitaires européennes, Saarbrücken

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9786138441519; 6138441516
    Other identifier:
    9786138441519
    Edition: 1. Auflage
    Other subjects: (Produktform)Electronic book text; Using; fables; Communicative; language; Teaching; EFL classroom; (VLB-WN)1560: Sprachwissenschaft, Literaturwissenschaft
    Scope: Online-Ressource, 96 Seiten
    Notes:

    Lizenzpflichtig. - Vom Verlag als Druckwerk on demand und/oder als E-Book angeboten