Narrow Search
Last searches

Results for *

Displaying results 1 to 2 of 2.

  1. Pension policy literacy and retirement expectations
    a cross‐country survey experiment
    Published: [2021]
    Publisher:  Netspar, Network for Studies on Pensions, Aging and Retirement, [Tilburg]

    Access:
    Verlag (kostenfrei)
    Verlag (kostenfrei)
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    ZSS 32
    No inter-library loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Online
    Series: Array ; 2021, 026 (12)
    Subjects: Information effects; International comparison; Pension benefits; Population aging; Retirement planning
    Scope: 1 Online-Ressource (circa 12 Seiten), Illustrationen
  2. Jonas Scharfenberg: Warum Lehrerin, warum Lehrer werden? Motive und Selbstkonzept von Lehramtsstudierenden im internationalen Vergleich. Bad Heilbrunn: Julius Klinkhardt Verlag 2020 (354 S.) [Rezension]
    Published: 2021
    Publisher:  DIPF Leibniz Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt

    Abstract: Rezension von: Jonas Scharfenberg: Warum Lehrerin, warum Lehrer werden? Motive und Selbstkonzept von Lehramtsstudierenden im internationalen Vergleich. Bad Heilbrunn: Julius Klinkhardt Verlag 2020 (354 S.; ISBN 978-3-7815-2324-1; 46,00 EUR) more

     

    Abstract: Rezension von: Jonas Scharfenberg: Warum Lehrerin, warum Lehrer werden? Motive und Selbstkonzept von Lehramtsstudierenden im internationalen Vergleich. Bad Heilbrunn: Julius Klinkhardt Verlag 2020 (354 S.; ISBN 978-3-7815-2324-1; 46,00 EUR)

     

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Volltext (kostenfrei)
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Review
    Format: Online
    Other identifier:
    Subjects: Lehramtsstudent; Internationaler Vergleich; Studienfachwahl; Lehrer; Selbstbild
    Other subjects: Array
    Scope: Online-Ressource
    Notes:

    In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 20 (2021) 3

    ISSN: 1613-0677

    (DE-600)2079217-7