Results for *

Displaying results 51 to 75 of 167.

  1. Spiele entwickeln mit Unity 5
    2D- und 3D-Games mit Unity und C# für Desktop, Web & Mobile
    Published: 2015
    Publisher:  Hanser, München

    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden / Hochschulbibliothek Amberg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschulbibliothek Ansbach
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    TH-AB - Technische Hochschule Aschaffenburg, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschule Augsburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Bayreuth
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Coburg, Zentralbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    THD - Technische Hochschule Deggendorf, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschulbibliothek Ingolstadt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Kempten, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Landshut, Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule München, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Universität München, Universitätsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschule Nürnberg Georg Simon Ohm, Bibliothek
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    OTH- Ostbayerische Technische Hochschule Regensburg, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschulbibliothek Rosenheim
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    Hochschule für angewandte Wissenschaften Würzburg-Schweinfurt, Abteilungsbibliothek Schweinfurt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden, Hochschulbibliothek, Standort Weiden
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschule Würzburg-Schweinfurt Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Würzburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783446445802; 9783446445635
    Other identifier:
    Edition: 2., aktualisierte und erweiterte Auflage
    Subjects: C sharp; Unity <Spiel-Engine>; Computerspiel; Unity 5; Programmierung
    Scope: 1 Online-Ressource (608 Seiten)
  2. Einstieg in Unity
    2D- und 3D-Spiele entwickeln
    Published: 2021
    Publisher:  Rheinwerk Computing, Bonn

    Universitätsbibliothek Bamberg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschulbibliothek Ingolstadt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Landshut, Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Universität München, Universitätsbibliothek, Teilbibliotheken Garching
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek der LMU München
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Passau
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Würzburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    ISBN: 9783836283328; 3836283328
    Other identifier:
    9783836283328
    RVK Categories: ST 324 ; ST 320
    Edition: 3., aktualisierte Auflage
    Subjects: C sharp; Unity <Spiel-Engine>; Computerspiel; Programmierung
    Scope: 487 Seiten, Illustrationen
    Notes:

    Auf dem Cover: "Schritt für Schritt zum eigenen Computerspiel, mit C#-Programmierkurs für Unity-Skripte, 18 fertige Spiele als Vorlage für eigene Ideen, alle Beispielprojekte zum Download, ideal für Programmieranfänger"

  3. Einstieg in Unity
    2D- und 3D-Spiele entwickeln
    Published: 2021
    Publisher:  Rheinwerk, Bonn

    Intro -- Kapitel 1: Einführung -- 1.1 Was machen wir mit Unity? -- 1.2 Wie entsteht der programmierte Spielablauf? -- 1.3 Dateiendungen anzeigen lassen -- 1.4 Unity Hub installieren -- 1.5 Unity-Version installieren -- 1.6 MonoDevelop installieren --... more

    Technische Universität München, Universitätsbibliothek, Teilbibliotheken Garching
    Unlimited inter-library loan, copies and loan

     

    Intro -- Kapitel 1: Einführung -- 1.1 Was machen wir mit Unity? -- 1.2 Wie entsteht der programmierte Spielablauf? -- 1.3 Dateiendungen anzeigen lassen -- 1.4 Unity Hub installieren -- 1.5 Unity-Version installieren -- 1.6 MonoDevelop installieren -- 1.7 Beispielprojekte und Assets -- 1.8 Unity-Projekte und Unity-Versionen -- Kapitel 2: Das erste 2D-Projekt -- 2.1 Erstellung eines neuen Projekts -- 2.2 Wichtige Bereiche im Unity Editor -- 2.3 Das Spielobjekt »Main Camera« -- 2.4 Assets importieren -- 2.5 Spielobjekte einfügen -- 2.6 Ändern der Hierarchie -- 2.7 Eine Szene speichern -- 2.8 Die Komponente »Transform« -- 2.8.1 Die Eigenschaften der Transform-Komponente -- 2.8.2 Werte in der »Inspector View« ändern -- 2.9 Die Ansicht in der »Scene View« -- 2.9.1 Positionswerte mithilfe der Maus ändern -- 2.9.2 Rotationswerte mithilfe der Maus ändern -- 2.9.3 Scale-Werte mithilfe der Maus ändern -- Kapitel 3: Spielen Sie ein 2D-Jump&amp -- Run-Spiel -- 3.1 Wie geht das Spiel? -- 3.2 Unsere ersten Unity-Elemente -- 3.2.1 Assets -- 3.2.2 Spielobjekte -- Kapitel 4: Entwickeln Sie ein 2D-Jump&amp -- Run-Spiel -- 4.1 Erzeugen Sie Projekt und Assets -- 4.2 Fügen Sie Spielobjekte ein -- 4.2.1 Schaffen Sie einen Hintergrund -- 4.2.2 Erzeugen Sie das Spielfeld -- 4.2.3 Setzen Sie den Affen auf den Boden -- 4.3 Erstellen Sie den Spielablauf -- 4.3.1 Wählen Sie die Entwicklungsumgebung -- 4.3.2 Führen Sie die Klasse »Spieler« ein -- 4.3.3 Bewegen Sie den Affen -- 4.3.4 Verhindern Sie die Drehung -- 4.3.5 Begrenzen Sie die Bewegung zur Seite -- 4.3.6 Treffen Sie die Bananen -- 4.3.7 Meiden Sie die Tiger -- 4.3.8 Die geschweiften Klammern -- 4.3.9 Die Tiger bewegen sich -- 4.4 Gestalten Sie die Benutzeroberfläche -- 4.4.1 Erstellen Sie die erste Anzeige -- 4.4.2 Sammeln Sie Punkte -- 4.4.3 Verlieren Sie Leben -- 4.4.4 Messen Sie die Spielzeit

     

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783836284974
    RVK Categories: ST 324 ; ST 320
    Edition: 3., aktualisierte Auflage
    Subjects: C sharp; Unity <Spiel-Engine>; Computerspiel; Programmierung
    Other subjects: Electronic books
    Scope: 1 Online-Ressource, Illustrationen
    Notes:

    Description based on publisher supplied metadata and other sources

  4. Beginning game AI with Unity
    programming Artificial Intelligence with C#
    Published: [2021]; © 2021
    Publisher:  Apress, New York

    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden / Hochschulbibliothek Amberg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    TH-AB - Technische Hochschule Aschaffenburg, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschule Augsburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    THD - Technische Hochschule Deggendorf, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hof - Hochschule Hof, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschulbibliothek Ingolstadt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Kempten, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Landshut, Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule München, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschule Nürnberg Georg Simon Ohm, Bibliothek
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    OTH- Ostbayerische Technische Hochschule Regensburg, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule für angewandte Wissenschaften Würzburg-Schweinfurt, Abteilungsbibliothek Schweinfurt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschule Würzburg-Schweinfurt Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Würzburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781484263556
    Other identifier:
    Edition: First edition 2021
    Subjects: Game Development; Artificial Intelligence; Computer games—Programming; Artificial intelligence; Programmierung; C sharp; Computerspiel
    Scope: 1 Online-Ressource (XIV, 143 Seiten), 75 Illustrationen
  5. Spiele entwickeln mit Unity 5
    2D- und 3D-Games mit Unity und C# für Desktop, Web & Mobile
    Published: [2017]; © 2017
    Publisher:  Hanser, München

    Hochschulbibliothek Ansbach
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Bamberg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Kempten, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Bayerische Staatsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Deutsches Museum, Bibliothek
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    Hochschule München, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Universität München, Universitätsbibliothek, Teilbibliotheken Garching
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek der LMU München
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule für angewandte Wissenschaften Neu-Ulm, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universität der Bundeswehr München, Universitätsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschule Nürnberg Georg Simon Ohm, Bibliothek
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    Universitätsbibliothek Regensburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    ISBN: 9783446451971; 3446451978
    Other identifier:
    9783446451971
    RVK Categories: ST 324
    DDC Categories: 004
    Edition: 3., aktualisierte Auflage
    Subjects: Programmierung; Computerspiel; C sharp; Unity 5; Unity <Spiel-Engine>
    Other subjects: Animationen; Spiele programmieren mit Unity; Spieleentwicklung; Spieleprogrammierung; Unity 3D; Virtual Reality
    Scope: XVII, 650 Seiten, Illustrationen, 25 cm
  6. Virtual Reality-Spiele entwickeln mit Unity
    Grundlagen, Beispielprojekte, Tipps & Tricks
    Published: [2018]; © 2018
    Publisher:  Hanser, München

    Hochschulbibliothek Ansbach
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Bamberg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Coburg, Zentralbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Kempten, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Bayerische Staatsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Deutsches Museum, Bibliothek
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    Technische Universität München, Universitätsbibliothek, Teilbibliotheken Garching
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universität der Bundeswehr München, Universitätsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Passau
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Würzburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    ISBN: 9783446451476; 3446451471
    Other identifier:
    9783446451476
    RVK Categories: ST 323
    DDC Categories: 004
    Subjects: Programmierung; Softwareentwicklung; Virtuelle Realität; C sharp; Computerspiel; Unity <Spiel-Engine>
    Other subjects: Cardboard; Google Daydream; Spiele; Spieleentwicklung; Spieleprogrammierung; Unity; Virtual Reality
    Scope: XIII, 571 Seiten, Illustrationen, Diagramme, 25 cm
    Notes:

    Auf dem Cover: "Behandelt Unity 2017"

  7. Einstieg in Unity
    Published: 2017
    Publisher:  Rheinwerk Verlag GmbH, Bonn

    Hochschulbibliothek Ingolstadt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Kempten, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule München, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Universität München, Universitätsbibliothek, Teilbibliotheken Garching
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    OTH- Ostbayerische Technische Hochschule Regensburg, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschulbibliothek Rosenheim
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    Universitätsbibliothek Würzburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    ISBN: 9783836242929
    Other identifier:
    9783836242929
    RVK Categories: ST 324
    DDC Categories: 004
    Edition: 1. Auflage
    Series: Rheinwerk Computing
    Subjects: Unity <Spiel-Engine>; C sharp; Programmierung; Computerspiel
    Other subjects: C#; C#-Skripte; C#-Tutorial; Game Design; Game Development; Gaming; Programmierung; Spiele; Spiele entwickeln; Spiele programmieren; Spieleentwicklung; Tutorial; Unity; Unity 3D; Unity 5; Unity Workshop
    Scope: 448 Seiten, Illustrationen, 23 cm x 17.2 cm
    Notes:

    Auf dem Umschlag: Schritt für Schritt zum eigenen Spiel ; Mit C#-Programmierkurs für Unity ; 15 vollständig entwickelte Spiele aus vielen Genres ; Alle Beispielprojekte zum Download

  8. Learning C# by developing games with unity 3D beginner's guide
    learn the fundamentals of C# to create scripts for your GameObjects
    Published: 2013; © 2013
    Publisher:  Packt Publishing, Birmingham, England

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781849696586; 9781849696593
    Subjects: C# (Computer program language); Computerspiel; C sharp; Programmierung
    Scope: 1 online resource (292 pages), illustrations
    Notes:

    "Learning by doing : less theory, more results"--Cover

    Description based on online resource; title from PDF title page (ebrary, viewed October 14, 2013)

  9. C++ lernen und professionell anwenden
    Published: 2018
    Publisher:  mitp, [Frechen]

    Technische Hochschule Augsburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Bayreuth
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek der LMU München
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschulbibliothek Rosenheim
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783958458093
    RVK Categories: ST 250
    DDC Categories: 004
    Edition: 8., aktualisierte Auflage
    Subjects: Visual C sharp 2005 Express Edition; C <Programmiersprache>; Visual C++ 6.0; Objektorientierte Programmierung; C++17; C sharp; C++14; C++; CD-ROM; Visual C++ 2010 Express
    Other subjects: Studenten und Einsteiger in C++; C++; Student; Studium; Microsoft; Universität; Programmierung; Softwareentwicklung
    Scope: 1 Online-Ressource (1034 Seiten), Illustrationen, Diagramme
    Notes:

    Titelzusatz auf dem Umschlag: "mit den wichtigsten Neuerungen zu C++ 17"

    Ergänzung: Kirch, Ulla: C++ - das Übungsbuch, 5., überarbeitete Auflage, 2018

  10. Spiele entwickeln mit Unity 5
    Published: 2017
    Publisher:  Hanser, München

    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden / Hochschulbibliothek Amberg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschulbibliothek Ansbach
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    TH-AB - Technische Hochschule Aschaffenburg, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschule Augsburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Bamberg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Bayreuth
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Coburg, Zentralbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    THD - Technische Hochschule Deggendorf, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschulbibliothek Ingolstadt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Kempten, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Landshut, Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule München, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Universität München, Universitätsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universität der Bundeswehr München, Universitätsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschule Nürnberg Georg Simon Ohm, Bibliothek
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    OTH- Ostbayerische Technische Hochschule Regensburg, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschulbibliothek Rosenheim
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    Hochschule für angewandte Wissenschaften Würzburg-Schweinfurt, Abteilungsbibliothek Schweinfurt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden, Hochschulbibliothek, Standort Weiden
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschule Würzburg-Schweinfurt Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Würzburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783446453685
    Other identifier:
    RVK Categories: ST 324
    Edition: 3., aktualisierte und erweiterte Ausgabe
    Subjects: Unity <Spiel-Engine>; C sharp; Computerspiel; Unity 5; Programmierung
    Scope: 1 Online-Ressource
  11. Virtual Reality-Spiele entwickeln mit Unity
    Grundlagen, Beispielprojekte, Tipps & Tricks
    Published: 2017
    Publisher:  Hanser, München

    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden / Hochschulbibliothek Amberg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschulbibliothek Ansbach
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    TH-AB - Technische Hochschule Aschaffenburg, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschule Augsburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Bayreuth
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Coburg, Zentralbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    THD - Technische Hochschule Deggendorf, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschulbibliothek Ingolstadt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Kempten, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Landshut, Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule München, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Universität München, Universitätsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universität der Bundeswehr München, Universitätsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschule Nürnberg Georg Simon Ohm, Bibliothek
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    OTH- Ostbayerische Technische Hochschule Regensburg, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschulbibliothek Rosenheim
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    Hochschule für angewandte Wissenschaften Würzburg-Schweinfurt, Abteilungsbibliothek Schweinfurt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden, Hochschulbibliothek, Standort Weiden
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschule Würzburg-Schweinfurt Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Würzburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783446453722
    Other identifier:
    RVK Categories: ST 323
    DDC Categories: 004
    Subjects: Softwareentwicklung; C sharp; Unity <Spiel-Engine>; Computerspiel; Virtuelle Realität; Programmierung
    Other subjects: Cardboard; Google Daydream; Spiele; Spieleentwicklung; Spieleprogrammierung; Unity; Virtual Reality
    Scope: 1 Online-Ressource (578 Seiten), Komplett in Farbe
  12. Programmieren lernen!
    Schritt für Schritt zum ersten Programm ; [eine leichte Einführung in die Programmierung ; mit der Entwicklungsumgebung Visual Studio Express ; keine Vorkenntnisse erforderlich]
    Published: 2013
    Publisher:  Galileo Press, Bonn

    Hochschulbibliothek Ansbach
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Coburg, Zentralbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    THD - Technische Hochschule Deggendorf, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Eichstätt-Ingolstadt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Technisch-naturwissenschaftliche Zweigbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschulbibliothek Ingolstadt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Kempten, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule München, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Universität München, Universitätsbibliothek, Teilbibliotheken Garching
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek der LMU München
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universität der Bundeswehr München, Universitätsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschule Nürnberg Georg Simon Ohm, Bibliothek
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    Universitätsbibliothek Passau
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule für angewandte Wissenschaften Würzburg-Schweinfurt, Abteilungsbibliothek Schweinfurt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    ISBN: 9783836219907; 3836219905
    Other identifier:
    9783836219907
    RVK Categories: ST 230 ; ST 250
    DDC Categories: 004
    Edition: 1. Aufl.
    Series: Galileo Computing
    Subjects: C sharp; Visual Studio 2013; Visual C sharp 2005 Express Edition
    Scope: 392 S., Ill., graph. Darst.
  13. Programmieren lernen!
    Schritt für Schritt zum ersten Programm ; [eine leichte Einführung in die Programmierung ; mit Hilfe der Entwicklungsumgebung Visual C# Express ; keine Vorkenntnisse erforderlich]
    Published: 2010
    Publisher:  Galileo Press, Bonn

    Technische Hochschule Augsburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Bamberg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Coburg, Zentralbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Eichstätt-Ingolstadt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hof - Hochschule Hof, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschulbibliothek Ingolstadt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Kempten, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule München, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek der LMU München
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule für angewandte Wissenschaften Neu-Ulm, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschule Nürnberg Georg Simon Ohm, Bibliothek
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    Universitätsbibliothek Würzburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book; Data medium; Multimedia
    ISBN: 9783836214629
    Other identifier:
    9783836214629
    RVK Categories: ST 230 ; ST 250
    DDC Categories: 004
    Edition: 1. Aufl.
    Series: Galileo Computing
    Subjects: Visual Studio 2013; C sharp; Visual C sharp 2005 Express Edition
    Scope: 340 S., Ill.
  14. Learning C# by programming games
    Published: 2013
    Publisher:  Springer, Berlin [u.a.]

    Hochschulbibliothek Ingolstadt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Kempten, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Universität München, Universitätsbibliothek, Teilbibliotheken Garching
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek der LMU München
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universität der Bundeswehr München, Universitätsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Würzburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    ISBN: 9783642365799
    Other identifier:
    9783642365799
    RVK Categories: ST 250 ; ST 324
    DDC Categories: 004
    Subjects: C sharp; Computerspiel; Programmierung
    Scope: XXII, 443 S., Ill.
  15. C lernen und professionell anwenden
    [mit Microsoft Visual Studio Express 2012 und Open Watcom-Compiler auf der DVD ; auf Basis des neuen Standards C11]
    Published: 2013
    Publisher:  mitp, Heidelberg [u.a.]

    Technische Hochschule Augsburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Bayreuth
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    THD - Technische Hochschule Deggendorf, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Technisch-naturwissenschaftliche Zweigbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschulbibliothek Ingolstadt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Kempten, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Landshut, Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Bayerische Staatsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule München, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Universität München, Universitätsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Universität München, Universitätsbibliothek, Teilbibliotheken Garching
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek der LMU München
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule für angewandte Wissenschaften Würzburg-Schweinfurt, Abteilungsbibliothek Schweinfurt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    ISBN: 9783826695049; 3826695046
    RVK Categories: ST 250
    DDC Categories: 004
    Edition: 3. Aufl.
    Subjects: Visual C++ 6.0; C sharp; Objektorientierte Programmierung; C++; C <Programmiersprache>; Visual C++ 2010 Express; C++14; CD-ROM; C++17; Visual C sharp 2005 Express Edition
    Scope: 891 S., Ill., graph. Darst.
  16. Learning C# by programming games
    Published: 2013
    Publisher:  Springer, Berlin [u.a.]

    Technische Hochschule Augsburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Bamberg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Bayreuth
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Kempten, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule München, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschule Nürnberg Georg Simon Ohm, Bibliothek
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    Universitätsbibliothek Passau
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Regensburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Würzburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783642365799; 9783642365805
    Other identifier:
    9783642365805
    RVK Categories: ST 250 ; ST 324
    DDC Categories: 320; 004
    Subjects: C sharp; Programmierung; Computerspiel
    Scope: 1 Online-Ressource
  17. C++ lernen und professionell anwenden
    [gezielter Lernerfolg durch überschaubare Kapiteleinheiten ; vollständige Darstellung Schritt für Schritt ; konsequent objektorientiert programmieren ; auf der CD: Microsoft Visual C ++ 2005 Express Edition]
    Published: 2008
    Publisher:  mitp-Verl., Bonn

    Technische Hochschule Augsburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universität der Bundeswehr München, Universitätsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    OTH- Ostbayerische Technische Hochschule Regensburg, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    ISBN: 3826617649; 9783826617645
    RVK Categories: ST 250
    DDC Categories: 004
    Edition: 4., aktualisierte und erw. Aufl., 1. aktualisierter Nachdr.
    Subjects: C++; C++17; C <Programmiersprache>; Visual C++ 6.0; Objektorientierte Programmierung; C++; C sharp; C++14; Visual C sharp 2005 Express Edition; Visual C++ 2010 Express; CD-ROM
    Scope: 921 S., graph. Darst.
  18. C[#]
    lernen und professionell anwenden ; [inklusive CD-ROM ; gezielter Lernerfolg durch überschaubare Kapiteleinheiten ; vollständige Darstellung - Schritt für Schritt ; konsequent objektorientiert programmieren ; auf der CD: Microsoft Visual C# 2008 Express Edition, Beispielprogramme und Musterlösungen]
    Author: Kirch, Ulla
    Published: 2009
    Publisher:  mitp-Verl., Heidelberg ; München [u.a.]

    Universitätsbibliothek Bayreuth
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    THD - Technische Hochschule Deggendorf, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Kempten, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Bayerische Staatsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule München, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Universität München, Universitätsbibliothek, Teilbibliotheken Garching
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschule Nürnberg Georg Simon Ohm, Bibliothek
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    Universitätsbibliothek Würzburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    ISBN: 9783826659157
    Other identifier:
    9783826659157
    RVK Categories: ST 250
    DDC Categories: 004
    Edition: 1. Aufl.
    Subjects: C sharp; Visual C sharp 2005 Express Edition - CD-ROM; C++14; C <Programmiersprache>; C++17; Visual C++ 6.0; Objektorientierte Programmierung; C sharp; Visual C sharp 2005 Express Edition; C++; Visual C++ 2010 Express
    Scope: 576 S., graph. Darst., 25 cm
    Notes:

    Titel eigentlich: C#. #-Zeichen blockiert Dublettenkontrolle

  19. C++ lernen und professionell anwenden
    [mit Microsoft Visual C++ 2010 Express Edition auf der CD]
    Published: 2010
    Publisher:  mitp, Heidelberg [u.a.]

    Hochschule Coburg, Zentralbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Technisch-naturwissenschaftliche Zweigbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschulbibliothek Ingolstadt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Bayerische Staatsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Universität München, Universitätsbibliothek, Teilbibliotheken Garching
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    OTH- Ostbayerische Technische Hochschule Regensburg, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule für angewandte Wissenschaften Würzburg-Schweinfurt, Abteilungsbibliothek Schweinfurt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    ISBN: 9783826691430
    RVK Categories: ST 250
    DDC Categories: 004
    Edition: 5., aktualisierte Aufl.
    Subjects: C++14; C++17; C++; C <Programmiersprache>; Visual C++ 2010 Express; Objektorientierte Programmierung; CD-ROM; Visual C++ 6.0; Visual C sharp 2005 Express Edition; C sharp
    Scope: 921 S., Ill., graph. Darst.
  20. Unity 3 Blueprints
    a practical guide to Indie Games development
    Published: 2011
    Publisher:  Deep Pixel Publishing, Kilmaurs

    Technische Hochschule Augsburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    ISBN: 9780956888709
    RVK Categories: ST 324
    Subjects: Computerspiel; Softwareentwicklung; C sharp; Programmierumgebung; JavaScript
    Scope: 201 S., Ill.
  21. C++ lernen und professionell anwenden
    [mit den wichtigsten Neuerungen zu C++ 11 ; mit Microsoft Visual C++ 2010 Express Edition auf der CD]
    Published: 2012
    Publisher:  mitp, Heidelberg [u.a.]

    Technische Hochschule Augsburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Bayreuth
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    THD - Technische Hochschule Deggendorf, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hof - Hochschule Hof, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschulbibliothek Ingolstadt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Kempten, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Landshut, Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Bayerische Staatsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule München, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Universität München, Universitätsbibliothek, Teilbibliotheken Garching
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschule Nürnberg Georg Simon Ohm, Bibliothek
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    Hochschule für angewandte Wissenschaften Würzburg-Schweinfurt, Abteilungsbibliothek Schweinfurt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschule Würzburg-Schweinfurt Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Würzburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    ISBN: 9783826691959; 3826691954
    Other identifier:
    9783826691959
    RVK Categories: ST 250
    DDC Categories: 004
    Edition: 6., aktualisierte Aufl.
    Subjects: Visual C++ 2010 Express; C++; Objektorientierte Programmierung; C sharp; Visual C++ 6.0; C++14; C++17; C <Programmiersprache>; CD-ROM; Visual C sharp 2005 Express Edition
    Scope: 1010 S., graph. Darst.
    Notes:

    Zusätzliches Online-Angebot unter www.mitp.de/9195

  22. Game development with Unity for .NET developers
    the ultimate guide to creating games with Unity and Microsoft Game Stack
    Published: 2022
    Publisher:  Packt Publishing, Limited, Birmingham ; Mumbai

    Get up and running with Unity with the help of expert guidance for addressing the performance issues encountered in Unity development Key Features Discover solutions to common problems faced by .NET developers while creating games in Unity Explore... more

    Technische Hochschule Augsburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Landshut, Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Universität München, Universitätsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universität der Bundeswehr München, Universitätsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan

     

    Get up and running with Unity with the help of expert guidance for addressing the performance issues encountered in Unity development Key Features Discover solutions to common problems faced by .NET developers while creating games in Unity Explore tips, tricks, best practices, and advanced Unity coding techniques for creating impressive games Understand how to program with C# code using Unity's built-in modules and add engaging effects Book Description Understand what makes Unity the world's most widely used real-time 3D development platform and explore its powerful features for creating 3D and 2D games, as well as the Unity game engine and the Microsoft Game Dev, including the Microsoft Azure Cloud and Microsoft Azure PlayFab services, to create games. You will start by getting acquainted with the Unity editor and the basic concepts of Unity script programming with C#. You'll then learn how to use C# code to work with Unity's built-in modules, such as UI, animation, physics, video, and audio, and understand how to develop a game with Unity and C#. As you progress through the chapters, you'll cover advanced topics such as the math involved in computer graphics and how to create a custom render pipeline in Unity with the new Scriptable Render Pipeline, all while optimizing performance in Unity. Along the way, you'll be introduced to Microsoft Game Dev, Azure services, and Azure PlayFab, and using the Unity3D PlayFab SDK to access the PlayFab API. By the end of this Unity book, you'll have become familiar with the Unity engine and be ready to develop your own games while also addressing the performance issues that you could encounter in the development process. What you will learn Get to grips with using the Unity Editor Use C# scripts to work with Unity's built-in modules such as UI, animation, physics, video, and audio Create a custom render pipeline in Unity Engine with the latest Scriptable Render Pipeline Write high-performance multithreaded code with the latest DOTS in Unity Discover the Azure PlayFab Client library for C# in Unity Understand how the asset management and serialization system within Unity really works Explore some of the most commonly used profiler tools in Unity development Who this book is for The book is for developers with intermediate .NET and C# programming experience who are interested in learning game development with Unity. Basic experience in C# programming is assumed.

     

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781801075077; 1801075077
    RVK Categories: ST 324 ; ST 320 ; ST 250
    Edition: First published: May 2022
    Subjects: Microsoft dot net; Microsoft Game Stack; C sharp; Computerspiel; Unity 5; Programmierung
    Other subjects: Unity (Electronic resource); Computer games / Programming; Video games / Programming; Computers / Languages / C#; Computers / Programming / Games; Computers / Programming / Microsoft; Game Development / 3D Game Development / Unity / C#; Electronic books
    Scope: 1 Online-Ressource (xx, 562 Seiten), Illustrationen, Diagramme
    Notes:

    Description based upon print version of record

  23. Einstieg in Unity
    2D- und 3D-Spiele entwickeln
    Published: 2023
    Publisher:  Rheinwerk, Bonn

    Hochschulbibliothek Ansbach
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    TH-AB - Technische Hochschule Aschaffenburg, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschulbibliothek Ingolstadt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Kempten, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Landshut, Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule München, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschule Nürnberg Georg Simon Ohm, Bibliothek
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    Hochschule für angewandte Wissenschaften Würzburg-Schweinfurt, Abteilungsbibliothek Schweinfurt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Würzburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    ISBN: 9783836292641; 3836292645
    Other identifier:
    9783836292641
    RVK Categories: ST 324 ; ST 320 ; ST 321
    Edition: 4., aktualisierte Auflage
    Series: Rheinwerk Computing
    Subjects: C sharp; Unity <Spiel-Engine>; Computerspiel; Programmierung
    Other subjects: Spiele-Entwicklung; Spiele-Programmierung; Game Development Design; Computer-Spiele programmieren entwickeln; Einsteiger Einstieg Einführung; Gaming; C#-Skripte; Hand-Buch Bücher lernen Grundlagen Kurse Tipps Tricks Tutorials Wissen Anleitung Training Ausbildung
    Scope: 476 Seiten, Illustrationen, 23 cm x 17.2 cm
    Notes:

    Titelzusatz auf dem Cover: Schritt für Schritt zum eigenen Computerspiel, mit C#-Programmierkurs für Unity-Skripte, 18 fertige Spiele als Vorlage für eigene Ideen ; ideal für Programmieranfänger

  24. Introduction to game design, prototyping, and development
    from concept to playable game - with Unity and C#
    Published: [2023]

    Universitätsbibliothek Augsburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Würzburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    ISBN: 9780136619949; 0136619940
    RVK Categories: ST 324
    Edition: Third edition
    Subjects: Unity <Spiel-Engine>; Computerspiel; Programmierung; C sharp
    Scope: xlii, 1251 Seiten, Illustrationen, Diagramme
    Notes:

    Auf dem Cover: "New chapters, coding challenges and expanded tutorials!"

  25. C++ lernen und professionell anwenden
    [gezielter Lernerfolg durch überschaubare Kapiteleinheiten ; vollständige Darstellung Schritt für Schritt ; konsequent objektorientiert programmieren ; auf der CD: Microsoft Visual C ++ Book Edition, Programmbeispiele und Musterlösungen]
    Published: 2005
    Publisher:  mitp-Verl., Bonn

    Technische Hochschule Augsburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Coburg, Zentralbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Universität München, Universitätsbibliothek, Teilbibliotheken Garching
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    OTH- Ostbayerische Technische Hochschule Regensburg, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule für angewandte Wissenschaften Würzburg-Schweinfurt, Abteilungsbibliothek Schweinfurt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschule Würzburg-Schweinfurt Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    ISBN: 3826615344; 9783826615344
    RVK Categories: ST 250
    DDC Categories: 004
    Edition: 3., vollst. überarb. Aufl.
    Subjects: Visual C++ 6.0; C sharp; Objektorientierte Programmierung; C++; Visual C++ 2010 Express; C <Programmiersprache>; C++14; CD-ROM; C++17; Visual C sharp 2005 Express Edition
    Scope: 895 S., graph. Darst.