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  1. Selling reputation when going out of business
    Erschienen: 2004
    Verlag:  Univ., Center for Economic Studies [u.a.], Munich

    Is the reputation of a firm tradeable when the previous owner has to retire even though ownership change is observable? We consider a competitive market in which a share of owners must retire in each period. New owners, observing only recent profits,... mehr

    Staats- und Universitätsbibliothek Bremen
    bc 1391-1213
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    1 : Z 104.53:1213
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    W 624 (1213)
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    ifo Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München, Bibliothek
    S32-1213 a
    keine Fernleihe
    ifo Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München, Bibliothek
    S32-1213 b
    keine Fernleihe
    ifo Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München, Bibliothek
    S32-1213 c
    keine Fernleihe

     

    Is the reputation of a firm tradeable when the previous owner has to retire even though ownership change is observable? We consider a competitive market in which a share of owners must retire in each period. New owners, observing only recent profits, bid for the firms on sale. Customers are concerned with the owners’ type, which reflects the quality of the good or service provided. When a customer observes an ownership change, he may have an incentive to switch to a different firm even if his past experience was good. However, we show that, in equilibrium, customers believe that also the new owner is of the good type. Hence reputation is tradeable, although ownership change is observable. In our model, reputation is an intangible asset, embodied in an attractive customer base. Firms owned by a good type sell at a premium.

     

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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    Schriftenreihe: Array ; 1213
    Schlagworte: Übernahme; Unternehmensnachfolge; Firmenimage; Ärzte; Immaterielle Güter; Theorie
    Umfang: 38 S, graph. Darst
    Bemerkung(en):

    Literaturverz. S. 37 - 38

  2. Platform ownership
    Erschienen: 2004
    Verlag:  Centre for Economic Policy Research, London

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    W 32 (4657)
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    RVK Klassifikation: QB 910
    Schriftenreihe: Array ; 4657
    Schlagworte: Markt; Marktmechanismus; Netzwerkökonomik; Vermittlungstätigkeit
    Umfang: 27 S
  3. Umbrella branding and the provision of quality
    Erschienen: 2004
    Verlag:  Sonderforschungsbereich 504, Mannheim

    Max-Planck-Institut für Bildungsforschung, Bibliothek und wissenschaftliche Information
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    Schriftenreihe: Sonderforschungsbereich Rationalitätskonzepte, Entscheidungsverhalten und Ökonomische Modellierung ; 04,51
    Schlagworte: Marketingkooperation; Produktqualität; Markenartikel; Markenimage; Signalling; Asymmetrische Information; Moral Hazard
    Umfang: 27 Bl, graph. Darst
    Bemerkung(en):
  4. Selling reputation when going out of business
    Erschienen: 2004
    Verlag:  Sonderforschungsbereich 504, Mannheim

    Max-Planck-Institut für Bildungsforschung, Bibliothek und wissenschaftliche Information
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    Schriftenreihe: Sonderforschungsbereich Rationalitätskonzepte, Entscheidungsverhalten und Ökonomische Modellierung ; 04,52
    Schlagworte: Übernahme; Unternehmensnachfolge; Firmenimage; Ärzte; Immaterielle Güter; Theorie
    Umfang: 37 Bl, graph. Darst
    Bemerkung(en):
  5. Umbrella branding and the provision of quality
    Erschienen: 2004
    Verlag:  Sonderforschungsbereich 504, Mannheim

    Max-Planck-Institut für Bildungsforschung, Bibliothek und wissenschaftliche Information
    G 2000/510-2004,51
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    W 1155 (04.51)
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    Schriftenreihe: Sonderforschungsbereich Rationalitätskonzepte, Entscheidungsverhalten und Ökonomische Modellierung ; 04,51
    Schlagworte: Marketingkooperation; Produktqualität; Markenartikel; Markenimage; Signalling; Asymmetrische Information; Moral Hazard
    Umfang: 27 Bl, graph. Darst
    Bemerkung(en):
  6. Selling reputation when going out of business
    Erschienen: 2004
    Verlag:  Sonderforschungsbereich 504, Mannheim

    Max-Planck-Institut für Bildungsforschung, Bibliothek und wissenschaftliche Information
    G 2000/510-2004,52
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    W 1155 (04.52)
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    Schriftenreihe: Sonderforschungsbereich Rationalitätskonzepte, Entscheidungsverhalten und Ökonomische Modellierung ; 04,52
    Schlagworte: Übernahme; Unternehmensnachfolge; Firmenimage; Ärzte; Immaterielle Güter; Theorie
    Umfang: 37 Bl, graph. Darst
    Bemerkung(en):
  7. Comparative advertising and competition policy
    Erschienen: 2004
    Verlag:  School of Business Administration, Internat. Univ. in Germany, Bruchsal

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    W 1416 (19)
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    Schriftenreihe: Working paper / School of Business Administration, International University in Germany, Bruchsal ; 19
    Schlagworte: Vergleichende Werbung; Wettbewerbspolitik; Wettbewerbsrecht; USA; EU-Staaten
    Umfang: 37 Bl.
    Bemerkung(en):

    Literaturverz. Bl. 35 - 37

  8. Content and advertising in the media
    pay-tv versus free-to-air
    Erschienen: 2004
    Verlag:  School of Business Administration, Internat. Univ. in Germany, Bruchsal

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    W 1416 (20)
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    Schriftenreihe: Working paper / School of Business Administration, International University in Germany, Bruchsal ; 20
    Schlagworte: Privater Fernsehsender; Fernsehsender; Fernsehwerbung; Produktdifferenzierung; Wohlfahrtsanalyse
    Umfang: 32 Bl., graph. Darst.
    Bemerkung(en):
  9. An economist's guide to digital music
    Erschienen: 2004
    Verlag:  School of Business Administration, Internat. Univ. in Germany, Bruchsal

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    W 1416 (22)
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    B06-1307
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    Schriftenreihe: Working paper / School of Business Administration, International University in Germany, Bruchsal ; 22
    Schlagworte: Musik; Internet; E-Business; Urheberrecht; Musikwirtschaft; Digitale Güter; Geschäftsmodell
    Umfang: 64 Bl., graph. Darst.
    Bemerkung(en):
  10. Umbrella branding and the provision of quality
    Erschienen: 2004
    Verlag:  School of Business Administration, Internat. Univ. in Germany, Bruchsal

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    W 1416 (24)
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    Schriftenreihe: Working paper / School of Business Administration, International University in Germany, Bruchsal ; 24
    Schlagworte: Marketingkooperation; Produktqualität; Markenartikel; Markenimage; Signalling; Asymmetrische Information; Moral Hazard
    Umfang: 27 Bl., graph. Darst.
    Bemerkung(en):

    Literaturverz. Bl. 26 - 27

  11. File-sharing, sampling, and music distribution
    Erschienen: 2004
    Verlag:  School of Business Administration, Internat. Univ. in Germany, Bruchsal

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    W 1416 (26)
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    Schriftenreihe: Working paper / School of Business Administration, International University in Germany, Bruchsal ; 26
    Schlagworte: Musikwirtschaft; Internet; Tauschwirtschaft; E-Business; Vertrieb; Gewinn; Theorie; Musikwirtschaft; Matching
    Umfang: 25 Bl.
    Bemerkung(en):
  12. Local loop unbundling
    one-way access and imperfect competition
    Erschienen: 2004
    Verlag:  School of Business Administration, Internat. Univ. in Germany, Bruchsal

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    W 1416 (27)
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    Schriftenreihe: Working paper / School of Business Administration, International University in Germany, Bruchsal ; 27
    Schlagworte: Telekommunikation; Gemeinde; Netzregulierung; Entflechtung; Unvollkommener Wettbewerb; Wohlfahrtsanalyse; Theorie; Welt; Internettelefonie
    Umfang: 21 Bl.
    Bemerkung(en):
  13. The effect of internet piracy on CD sales
    cross-section evidence
    Erschienen: 2004
    Verlag:  Univ., Center for Economic Studies, Munich

    We analyze the role of music downloading on the current downturn in CD sales. We provide 2000-2001 cross-country evidence in support of the claim of losses due to internet piracy made by the music industry. For the U.S. we also assess the potential... mehr

    Staats- und Universitätsbibliothek Bremen
    bc 1391-1122
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    1 : Z 104.53:1122
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    W 624 (1122)
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    ifo Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München, Bibliothek
    S32-1122 a
    keine Fernleihe
    ifo Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München, Bibliothek
    S32-1122 b
    keine Fernleihe
    ifo Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München, Bibliothek
    S32-1122 c
    keine Fernleihe

     

    We analyze the role of music downloading on the current downturn in CD sales. We provide 2000-2001 cross-country evidence in support of the claim of losses due to internet piracy made by the music industry. For the U.S. we also assess the potential loss from internet piracy using detailed survey data. We conclude the empirical analysis by forecasting CD sales for 2002. The results suggest that internet piracy played a significant role in the decline in CD sales in 2001, but can hardly account for the subsequent drop in 2002.

     

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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    RVK Klassifikation: QB 910
    DDC Klassifikation: Wirtschaft (330)
    Schriftenreihe: Array ; 1122
    Schlagworte: Bespielte Medien; Musik; Internet; Absatz; Schätzung; USA; IT-Kriminalität
    Umfang: [19] S, Tab
    Bemerkung(en):
  14. The effect of Internet piracy on CD sales
    cross-section evidence
    Erschienen: 2004
    Verlag:  Center for Economic Studies and Ifo Institute (CESifo), Munich

    Staats- und Universitätsbibliothek Bremen
    keine Fernleihe
    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    keine Fernleihe
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    DS 63 (1122)
    keine Fernleihe
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Online
    Weitere Identifier:
    hdl: 10419/76503
    RVK Klassifikation: QB 910
    Schriftenreihe: CESifo Working Paper ; 1122
    Schlagworte: Bespielte Medien; Musik; Internet; Absatz; Schätzung; USA; IT-Kriminalität
    Umfang: Online-Ressource
  15. An economist's guide to digital music
    Erschienen: 2004
    Verlag:  Sonderforschungsbereich/Transregio 15 Governance and the Efficiency of Economic Systems, München

    In this guide, we discuss the impact of digitalization on the music industry. We rely on market and survey data at the international level as well as expert statements from the industry. The guide investigates recent developments in legal and... mehr

    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    keine Fernleihe
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    DS 445 (32)
    keine Fernleihe

     

    In this guide, we discuss the impact of digitalization on the music industry. We rely on market and survey data at the international level as well as expert statements from the industry. The guide investigates recent developments in legal and technological protection of digital music and describes new business models as well as consumers' attitude towards music downloads. We conclude the guide by a discussion of the evolution of the music industry.

     

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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Online
    Weitere Identifier:
    hdl: 10419/94099
    Auflage/Ausgabe: First draft: May 2003, This draft: December 2004
    Schriftenreihe: SFB/TR 15 Discussion Paper ; 32
    Umfang: Online-Ressource ([1], 66 S.), graph. Darst.
  16. File-sharing, sampling, and music distribution
    Erschienen: 2004
    Verlag:  Sonderforschungsbereich/Transregio 15 Governance and the Efficiency of Economic Systems, München

    The use of file-sharing technologies, so-called Peer-to-Peer (P2P) networks, to copy music files has become common since the arrival of Napster. P2P networks may actually improve the matching between products and buyers - we call this the matching... mehr

    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    keine Fernleihe
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    DS 445 (31)
    keine Fernleihe

     

    The use of file-sharing technologies, so-called Peer-to-Peer (P2P) networks, to copy music files has become common since the arrival of Napster. P2P networks may actually improve the matching between products and buyers - we call this the matching effect. For a label the downside of P2P networks is that consumers receive a copy which, although it is an imperfect substitute to the original, may reduce their willingness-to-pay for the original - we call this the competition effect. We show that the matching effect may dominate so that a label's profits are higher with P2P networks than without. Furthermore, we show that the existence of P2P networks may alter the standard business model: sampling may replace costly marketing and promotion. This may allow labels to increase profits in spite of lower revenues.

     

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    Volltext (kostenfrei)
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Online
    Weitere Identifier:
    hdl: 10419/93861
    Auflage/Ausgabe: This version: December 2004
    Schriftenreihe: SFB/TR 15 Discussion Paper ; 31
    Umfang: Online-Ressource (25 S.)
  17. Content and advertising in the media
    pay-tv versus free-to-air
    Erschienen: 2004
    Verlag:  Centre for Economic Policy Research, London

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    W 32 (4771)
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    RVK Klassifikation: QB 910
    Schriftenreihe: Array ; 4771
    Schlagworte: Privater Fernsehsender; Fernsehsender; Fernsehwerbung; Produktdifferenzierung; Wohlfahrtsanalyse
    Umfang: 33 S, graph. Darst
  18. Selling reputation when going out of business
    Erschienen: 2004
    Verlag:  Universitätsbibliothek Mannheim, Mannheim

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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Online
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: Rationalitätskonzepte, Entscheidungsverhalten und ökonomische Modellierung (Laufzeit 1997 - 2008) ; 04-52
    Schlagworte: Takeover; Unternehmernachfolge; Image; Unternehmen; Arzt; Ärztin; Immaterialgut; Theorie; Übernahme ; Unternehmernachfolge ; Corporate Identity ; Immaterielles Wirtschaftsgut
    Weitere Schlagworte: (stw)Übernahme; (stw)Unternehmensnachfolge; (stw)Firmenimage; (stw)Ärzte; (stw)Immaterielle Güter; (stw)Theorie; Arbeitspapier; Graue Literatur
    Umfang: Online-Ressource
  19. Umbrella branding and the provision of quality
    Erschienen: 2004
    Verlag:  Universitätsbibliothek Mannheim, Mannheim

  20. Selling reputation when going out of business
    presented at CESIfo Area Conference on Industrial Organisation, March 2004
    Erschienen: 2004
    Verlag:  CES, Munich ; Ifo

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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    Schriftenreihe: CESifo working papers ; No. 1213 : Category 9, Industrial organisation
    Schlagworte: Takeover; Unternehmernachfolge; Image; Unternehmen; Arzt; Ärztin; Immaterialgut; Theorie
    Weitere Schlagworte: (stw)Übernahme; (stw)Unternehmensnachfolge; (stw)Firmenimage; (stw)Ärzte; (stw)Immaterielle Güter; (stw)Theorie; Arbeitspapier; Graue Literatur
    Umfang: 38 S., graph. Darst., 21 cm
    Bemerkung(en):

    Auch im Internet unter den Adressen www.SSRN.com und www.CESifo.de verfügbar

  21. Comparative advertising and competition policy
    Erschienen: 2004
    Verlag:  School of Business Administration, Bruchsal

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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    Schriftenreihe: Working paper / International University in Germany, School of Business Administration ; 19
    Schlagworte: Vergleichende Werbung; Wettbewerbspolitik; Wettbewerbsrecht
    Weitere Schlagworte: (stw)Vergleichende Werbung; (stw)Wettbewerbspolitik; (stw)Wettbewerbsrecht; (stw)USA; (stw)EU-Staaten; Arbeitspapier; Graue Literatur
    Umfang: 37 Bl., 30 cm
    Bemerkung(en):

    Literaturverz. Bl. 35 - 37. - Auch im Internet unter der Adresse www.i-u.de verfügbar

  22. Content and advertising in the media
    pay-TV versus free-to-air
    Erschienen: 2004
    Verlag:  School of Business Administration, Bruchsal

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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    RVK Klassifikation: QB 910
    Schriftenreihe: Working paper / International University in Germany, School of Business Administration ; 20
    Schlagworte: Privates Fernsehen; Fernsehanstalt; Fernsehsender; Werbesendung; Fernsehsendung; Produktdifferenzierung; Wohlfahrtseffekt
    Weitere Schlagworte: (stw)Privater Fernsehsender; (stw)Fernsehsender; (stw)Fernsehwerbung; (stw)Produktdifferenzierung; (stw)Wohlfahrtsanalyse; Arbeitspapier; Graue Literatur
    Umfang: 32 Bl., graph. Darst., 30 cm
    Bemerkung(en):

    Auch im Internet unter der Adresse www.i-u.de verfügbar

  23. An economist's guide to digital music
    Erschienen: 2004
    Verlag:  School of Business Administration, Bruchsal

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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    Schriftenreihe: Working paper / International University in Germany, School of Business Administration ; 22
    Schlagworte: Musik; Internet; Electronic Commerce; Urheberrecht; Musikwirtschaft; Online-Dienst; Multimediaprodukt; Geschäftsmodell
    Weitere Schlagworte: (stw)Musik; (stw)Internet; (stw)E-Business; (stw)Urheberrecht; (stw)Musikwirtschaft; (stw)Digitale Güter; (stw)Geschäftsmodell; Arbeitspapier; Graue Literatur
    Umfang: 64 Bl., graph. Darst., 30 cm
    Bemerkung(en):

    Literaturverz. Bl. 62 - 64. - Auch im Internet unter der Adresse www.i-u.de verfügbar

  24. Umbrella branding and the provision of quality
    Erschienen: 2004
    Verlag:  School of Business Administration, Bruchsal

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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    Schriftenreihe: Working paper / International University in Germany, School of Business Administration ; 24
    Schlagworte: Marketing; Unternehmenskooperation; Vertikales Marketing; Affiliate-Programm; Qualität; Markenartikel; Markenimage; Signaling; Asymmetrische Information; Moral Hazard
    Weitere Schlagworte: (stw)Marketingkooperation; (stw)Produktqualität; (stw)Markenartikel; (stw)Markenimage; (stw)Signalling; (stw)Asymmetrische Information; (stw)Moral Hazard; Arbeitspapier; Graue Literatur
    Umfang: 27 Bl., graph. Darst., 30 cm
    Bemerkung(en):

    Auch im Internet unter der Adresse www.i-u.de verfügbar

  25. File-sharing, sampling, and music distribution
    Erschienen: 2004
    Verlag:  School of Business Administration, Bruchsal

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    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    Schriftenreihe: Working paper / International University in Germany, School of Business Administration ; 26
    Schlagworte: Musikwirtschaft; Internet; Tauschwirtschaft; Electronic Commerce; Distributionslogistik; Vertrieb; Gewinn; Theorie; Matching
    Weitere Schlagworte: (stw)Musikwirtschaft; (stw)Internet; (stw)Tauschwirtschaft; (stw)E-Business; (stw)Vertrieb; (stw)Gewinn; (stw)Theorie; (stw)Musikwirtschaft; (stw)Matching; Arbeitspapier; Graue Literatur
    Umfang: 25 Bl., 30 cm
    Bemerkung(en):

    Auch im Internet unter der Adresse www.i-u.de verfügbar