Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 4 von 4.

  1. Machine Scoring of Student Essays
    Truth and Consequences
    Erschienen: 2006
    Verlag:  Utah State University Press, Logan ; Project MUSE, Baltimore, Md.

    Zugang:
    Verlag (kostenfrei)
    Bibliothek der Hochschule Darmstadt, Zentralbibliothek
    keine Fernleihe
    TU Darmstadt, Universitäts- und Landesbibliothek - Stadtmitte
    keine Fernleihe
    Bibliothek der Frankfurt University of Applied Sciences
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek J. C. Senckenberg, Zentralbibliothek (ZB)
    keine Fernleihe
    Hochschul- und Landesbibliothek Fulda, Standort Heinrich-von-Bibra-Platz
    keine Fernleihe
    Technische Hochschule Mittelhessen, Hochschulbibliothek Gießen
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Gießen
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Kassel, Landesbibliothek und Murhardsche Bibliothek der Stadt Kassel
    keine Fernleihe
    Universität Mainz, Zentralbibliothek
    keine Fernleihe
    Universität Marburg, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Haswell, Richard H.; Ericsson, Patricia Freitag
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9780874215366
    Umfang: 1 Online-Ressource (268 p. )
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references and index

    Description based on print version record

  2. Machine Scoring of Student Essays
    Truth and Consequences
    Beteiligt: Haswell, Richard H (MitwirkendeR); Ericsson, Patricia Freitag (MitwirkendeR)
    Erschienen: 2006
    Verlag:  Utah State University Press, Logan

    Zugang:
    Verlag (kostenfrei)
    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    keine Fernleihe
    Helmut-Schmidt-Universität, Universität der Bundeswehr Hamburg, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Leipzig
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Osnabrück
    keine Fernleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Haswell, Richard H (MitwirkendeR); Ericsson, Patricia Freitag (MitwirkendeR)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9780874215366
    Schlagworte: Educational tests and measurements; Grading and marking (Students); Report writing; English language; Educational tests and measurements ; Data processing; Grading and marking (Students) ; Data processing; Report writing ; Study and teaching (Higher) ; Evaluation; English language ; Rhetoric ; Study and teaching ; Evaluation
    Umfang: 1 Online-Ressource (268 p. )
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references and index. - Description based on print version record

  3. Machine Scoring of Student Essays
    Truth and Consequences
    Erschienen: 2006
    Verlag:  Utah State University Press, Logan ; Project MUSE, Baltimore, Md.

    Zugang:
    Verlag (kostenfrei)
    Universitätsbibliothek J. C. Senckenberg, Zentralbibliothek (ZB)
    keine Fernleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Fachkatalog AVL
    Beteiligt: Haswell, Richard H.; Ericsson, Patricia Freitag
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9780874215366
    Umfang: 1 Online-Ressource (268 p. )
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references and index

    Description based on print version record

  4. Machine scoring of student essays
    truth and consequences
    Erschienen: c2006
    Verlag:  Utah State University Press, Logan, Utah

    Leuphana Universität Lüneburg, Medien- und Informationszentrum, Universitätsbibliothek
    15-14863
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Brechtbau-Bibliothek
    MB 912.686
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Ericsson, Patricia Freitag (Hrsg.); Haswell, Richard H. (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 087421632X
    Schlagworte: English language; Report writing; Grading and marking (Students); Educational tests and measurements; English language; Report writing; Grading and marking Students; Educational tests and measurements
    Umfang: 268 S., 23 cm
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references and index

    Introduction / Patricia Freitag Ericsson and Richard H. Haswell -- Interested complicities : the dialectic of computer-assisted writing assessment / Ken S. McAllister and Edward M. White -- The meaning of meaning : is a paragraph more than an equation? / Patricia Freitag Ericsson -- Can't touch this : reflections on the servitude of computers as readers / Chris M. Anson -- Automatons and automated scoring : drudges and black boxes, and dei ex machina / Richard H. Haswell -- Taking a spin on the intelligent essay assessor / Tim McGee -- ACCUPLACER's essay-scoring technology : when reliability does not equal validity / Edmund Jones -- WritePlacer Plus in place : an exploratory case study / Anne Herrington and Charles Moran -- E-Write as a means for placement into three composition courses : a pilot study / Richard N. Matzen Jr. and Colleen Sorensen -- Computerized writing assessment : community college faculty find reasons to say "Not yet" / William W. Ziegler -- Piloting the COMPASS E-Write software at Jackson State Community College / Teri T. Maddox -- The role of the writing coordinator in a culture of placement by ACCUPLACER / Gail S. Corso -- Always already : automated essay scoring and grammar-checkers in college writing courses / Carl Whithaus -- Automated essay grading in the sociology classroom : finding common ground / Edward Brent and Martha Townsend -- Automated writing instruction : computer-assisted or computer-driven pedagogies? / Beth Ann Rothermel -- Why less is not more : what we lose by letting a computer score writing samples / William Condon -- More work for teachers? possible futures of teaching writing in the age of computerized writing assessment / Bob Broad -- A bibliography of machine scoring of student writing, 1962-2005 / Richard H. Haswell