Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 4 von 4.

  1. Matching books and readers
    helping English learners in grades K-6
    Erschienen: 2010
    Verlag:  Guilford Press, New York

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9781606238813; 1606238817; 9781606238820; 1606238825
    Schriftenreihe: Solving problems in the teaching of literacy
    Schlagworte: English language; English language; Bilingualism; Language acquisition; Reading (Elementary)
    Umfang: XVI, 256 S., 24 cm
    Bemerkung(en):

    Literaturverz. S. 237 - 247

  2. Literacy for the 21st century
    a balanced approach
    Erschienen: 2010
    Verlag:  Allyn & Bacon, Boston ; Munich [u.a.]

    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 9780136089070; 0136089070
    RVK Klassifikation: DP 4000
    Auflage/Ausgabe: 5. ed., Pearson internat. ed.
    Schlagworte: Language arts (Elementary); Literature / Study and teaching (Elementary); Reading (Elementary); Literacy; Literatur; Language arts (Elementary); Literacy; Literature; Reading (Elementary); Leseunterricht; Kinderliteratur; Englischunterricht; Schreib- und Lesefähigkeit; Grundschule; Grundschulunterricht
    Umfang: xxv, 509 p., col. ill., 26 cm
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references and indexes

  3. Matching books and readers
    helping English learners in grades K-6
    Erschienen: 2010
    Verlag:  Guilford Press, New York

    Universitätsbibliothek der LMU München
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 9781606238813; 1606238817; 9781606238820; 1606238825
    Schriftenreihe: Solving problems in the teaching of literacy
    Schlagworte: Englisch; English language; English language; Bilingualism; Language acquisition; Reading (Elementary); Englischunterricht; Literatur; Auswahl
    Umfang: xvi, 256 S., 24 cm
    Bemerkung(en):

    Providing practical guidance and resources, this book helps teachers harness the power of children's literature for developing ELLs' literacy skills and language proficiency. The authors show how carefully selected fiction, nonfiction, and poetry can support students' learning across the curriculum. Criteria and guiding questions are presented for matching books and readers based on text features, literacy and language proficiency, and student background knowledge and interests. --from publisher description

    Includes bibliographical references (p. 237-247) and index

  4. Adventure stories for reading, learning and literacy
    cross-curricular resources for the primary school
    Erschienen: 2010
    Verlag:  Routledge, London [u.a.]

    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 9780415559959; 9780415559966
    RVK Klassifikation: DP 3100 ; DP 4000
    Auflage/Ausgabe: 1. publ.
    Schlagworte: Literatur; Reading (Elementary); Reading; Literacy programs; Literature; Schreib- und Lesefähigkeit; Grundschulunterricht
    Umfang: X, 111 S., Ill.