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  1. Global marketing and advertising
    understanding cultural paradoxes
    Erschienen: 1998
    Verlag:  Sage, Thousand Oaks u.a.

    Global Marketing and Advertising describes the characteristics of a global brand, how advertising adds value to brands, the concept of culture and culture's consequences for values and motivation in advertising, and how culture influences perception... mehr

    Freie Universität Berlin, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Humboldt-Universität zu Berlin, Universitätsbibliothek, Jacob-und-Wilhelm-Grimm-Zentrum
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Europa-Universität Viadrina, Universitätsbibliothek
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    Universität Potsdam, Universitätsbibliothek
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    Global Marketing and Advertising describes the characteristics of a global brand, how advertising adds value to brands, the concept of culture and culture's consequences for values and motivation in advertising, and how culture influences perception of advertising. Marieke de Mooij's application of Geert Hofstede's 5-D model to marketing and advertising is an essential theme of this book.

     

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  2. Global marketing and advertising
    understanding cultural paradoxes
    Erschienen: 2005
    Verlag:  Sage, Thousand Oaks, Calif. [u.a.]

    Freie Universität Berlin, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule für Wirtschaft und Recht, Hochschulbibliothek, Campus Schöneberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Humboldt-Universität zu Berlin, Universitätsbibliothek, Jacob-und-Wilhelm-Grimm-Zentrum
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Europa-Universität Viadrina, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Quelle: Philologische Bibliothek, FU Berlin
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 1412914752; 1412914760
    RVK Klassifikation: HF 655 ; QP 680
    Auflage/Ausgabe: 2. ed.
    Schlagworte: Cibles (Marketing) - Études transculturelles; Consommateurs - Comportement - Études transculturelles; Consumentengedrag; Culturele verschillen; Internationale marketing; Publicité - Études transculturelles; Reclame; Target marketing; Advertising; Consumer behavior; Verbraucherverhalten; Exportwerbung; Internationales Marketing; Werbung; Interkulturelle Kompetenz
    Umfang: XVI, 269 S., Ill., graph. Darst.
    Bemerkung(en):

    The paradoxes in global marketing communications -- The global local paradox in global branding -- Culture -- Dimensions of culture -- Values and marketing -- Culture and consumer behavior -- Advertising and the media -- Value paradoxes in advertising appeals -- Executional style and culture -- From value paradox to strategy.

  3. Global marketing and advertising
    understanding cultural paradoxes
    Erschienen: 2005
    Verlag:  Sage, Thousand Oaks, Calif. [u.a.]

    Universitätsbibliothek Bayreuth
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule München, Bibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek der LMU München
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Zweigbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Passau
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    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden, Hochschulbibliothek, Standort Weiden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 1412914752; 1412914760
    RVK Klassifikation: HF 655 ; QP 680
    Auflage/Ausgabe: 2. ed.
    Schlagworte: Cibles (Marketing) - Études transculturelles; Consommateurs - Comportement - Études transculturelles; Consumentengedrag; Culturele verschillen; Internationale marketing; Publicité - Études transculturelles; Reclame; Target marketing; Advertising; Consumer behavior; Verbraucherverhalten; Exportwerbung; Internationales Marketing; Werbung; Interkulturelle Kompetenz
    Umfang: XVI, 269 S., Ill., graph. Darst.
    Bemerkung(en):

    The paradoxes in global marketing communications -- The global local paradox in global branding -- Culture -- Dimensions of culture -- Values and marketing -- Culture and consumer behavior -- Advertising and the media -- Value paradoxes in advertising appeals -- Executional style and culture -- From value paradox to strategy.

  4. Global marketing and advertising
    understanding cultural paradoxes
    Erschienen: 1998
    Verlag:  Sage, Thousand Oaks u.a.

    Global Marketing and Advertising describes the characteristics of a global brand, how advertising adds value to brands, the concept of culture and culture's consequences for values and motivation in advertising, and how culture influences perception... mehr

    Universitätsbibliothek Augsburg
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    Bayerische Staatsbibliothek
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    Universitätsbibliothek der LMU München
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    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Zweigbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    Global Marketing and Advertising describes the characteristics of a global brand, how advertising adds value to brands, the concept of culture and culture's consequences for values and motivation in advertising, and how culture influences perception of advertising. Marieke de Mooij's application of Geert Hofstede's 5-D model to marketing and advertising is an essential theme of this book.

     

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