Filtern nach
Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 4 von 4.

  1. Language at play
    digital games in second and foreign language teaching and learning
    Erschienen: 2013
    Verlag:  Pearson Education, Inc., Boston, Mass. [u.a.]

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 0205000851; 9780205000852
    Weitere Identifier:
    9780205000852
    RVK Klassifikation: ES 817 ; ES 760
    Schriftenreihe: Theory and practice in second language classroom instruction
    Schlagworte: Language and languages; Language and languages; Language and languages; Second language acquisition; Human-computer interaction; Educational technology; Language and languages; Language and languages; Language and languages; Second language acquisition; Human-computer interaction; Educational technology
    Umfang: XVI, 157 S., Ill., 23 cm
    Bemerkung(en):

    Literaturverz. S. 123 - 132

  2. Metaphor and reconciliation
    the discourse dynamics of empathy in post-conflict conversations
    Autor*in: Cameron, Lynne
    Erschienen: 2013
    Verlag:  Routledge, New York

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9780415956758; 9780203837771; 9780415839037
    RVK Klassifikation: EC 3765 ; ES 760 ; ET 785
    DDC Klassifikation: P301.5.M48; 401/.41
    Auflage/Ausgabe: First issued in paperback
    Schriftenreihe: Routledge studies in linguistics ; 11
    Schlagworte: Metaphor; Discourse analysis
    Umfang: 208 Seiten, Diagramme
    Bemerkung(en):

    Literaturverzeichnis: Seite [199]-203

  3. Language at play
    digital games in second and foreign language teaching and learning
    Erschienen: 2013
    Verlag:  Pearson Education, Inc, Boston, Mass. [u.a.]

    Universität Potsdam, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 0205000851; 9780205000852
    Weitere Identifier:
    9780205000852
    RVK Klassifikation: ES 817 ; ES 760
    Schriftenreihe: Theory and practice in second language classroom instruction
    Schlagworte: Language and languages; Language and languages; Language and languages; Second language acquisition; Human-computer interaction; Educational technology; Language and languages; Language and languages; Language and languages; Second language acquisition; Human-computer interaction; Educational technology
    Umfang: XVI, 157 S., Ill., 23 cm
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (pages 123-132) and index

  4. Language at play
    digital games in second and foreign language teaching and learning
    Erschienen: 2013
    Verlag:  Pearson Education, Inc, Boston, Mass. [u.a.]

    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    2013 A 10567
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Seminarbibliothek Heilbronn
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Hildesheim
    LIN 795 : S96
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Leipzig
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Leuphana Universität Lüneburg, Medien- und Informationszentrum, Universitätsbibliothek
    FaD 6625.045
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Mannheim
    500 ES 760 S983
    keine Fernleihe
    Universität Potsdam, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universität Potsdam, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 0205000851; 9780205000852
    Weitere Identifier:
    9780205000852
    RVK Klassifikation: ES 817 ; ES 760
    Schriftenreihe: Theory and practice in second language classroom instruction
    Schlagworte: Language and languages; Language and languages; Language and languages; Second language acquisition; Human-computer interaction; Educational technology; Language and languages; Language and languages; Language and languages; Second language acquisition; Human-computer interaction; Educational technology
    Umfang: XVI, 157 S., Ill., 23 cm
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (pages 123-132) and index