Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 15 von 15.

  1. McLuhan or Modernism in Reverse
    Autor*in: Willmott, Glenn
    Erschienen: [2016]; © 1996
    Verlag:  University of Toronto Press, Toronto

    Brandenburgische Technische Universität Cottbus - Senftenberg, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781442677142
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: Theory / Culture
    Schlagworte: Literaturkritik; Moderne; Literatur
    Weitere Schlagworte: McLuhan, Marshall (1911-1980)
    Umfang: 1 online resource
    Bemerkung(en):

    Description based on online resource; title from PDF title page (publisher’s Web site, viewed Jan. 06, 2016)

    :

  2. Double Reading
    Postmodernism after Deconstruction
    Erschienen: [2019]; © 1996
    Verlag:  Cornell University Press, Ithaca, NY

    Deconstruction, it seems, is dead. Its death, according to Jeffrey T. Nealon, is commonly attributed either to suicide-a direct result of its own decline into a formalism it was supposed to remedy-or to murder at the hands of the New Historicists.... mehr

    Brandenburgische Technische Universität Cottbus - Senftenberg, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    Deconstruction, it seems, is dead. Its death, according to Jeffrey T. Nealon, is commonly attributed either to suicide-a direct result of its own decline into a formalism it was supposed to remedy-or to murder at the hands of the New Historicists. Looking beyond its presumed demise, Nealon sees its insights as continuing to figure importantly in postmodernist critical debates

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781501744716
    Weitere Identifier:
    Schlagworte: Philosophy; LITERARY CRITICISM / Books & Reading; American literature; Deconstruction; Postmodernism (Literature); Literaturkritik; Theorie; Literatur; Postmoderne; Dekonstruktion; Literaturtheorie
    Umfang: 1 online resource (208 pages)
    Bemerkung(en):

    Description based on online resource; title from PDF title page (publisher's Web site, viewed 26. Nov 2019)

  3. Politik des Lesens
    Stationen der feministischen Kanonkritik in den USA
    Autor*in: Schwenk, Katrin
    Erschienen: 1996
    Verlag:  Centaurus Verlag & Media, Herbolzheim ; Springer International Publishing AG, Cham

    Technische Hochschule Mittelhessen, Hochschulbibliothek Gießen
    keine Fernleihe
    Hochschul- und Landesbibliothek RheinMain, Rheinstraße
    keine Fernleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Deutsch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783862264469; 3862264467; 3825500187
    Weitere Identifier:
    RVK Klassifikation: EC 1670 ; EC 1850 ; EC 1874 ; HU 1400
    Auflage/Ausgabe: 1st ed. 1996
    Schriftenreihe: Frauen - Männer - Geschlechterverhältnisse
    Schlagworte: Literaturkritik; Feminismus; Literaturwissenschaft; Geschlecht; Begriff; Sex; Gender Studies
    Umfang: 1 Online-Ressource (XVII, 311 Seiten)
  4. Politik des Lesens
    Stationen der Feministischen Kanonkritik in Den USA
    Autor*in: Schwenk, Katrin
    Erschienen: 1996
    Verlag:  Centaurus Verlags-GmbH & Co. KG, Herbolzheim ; ProQuest, Ann Arbor, Michigan

    Evangelische Hochschule Darmstadt, Bibliothek
    keine Fernleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Deutsch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783862264469
    RVK Klassifikation: EC 1670 ; EC 1850 ; EC 1874 ; HU 1400
    Schriftenreihe: Frauen - Männer - Geschlechterverhältnisse Ser.
    Schlagworte: Literaturkritik; Feminismus; Literaturwissenschaft; Geschlecht; Begriff
    Umfang: 1 Online-Ressource (327 pages)
    Bemerkung(en):

    Description based on publisher supplied metadata and other sources

  5. After theory
    Erschienen: © 1996
    Verlag:  Edinburgh University Press, Edinburgh

    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden / Hochschulbibliothek Amberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden, Hochschulbibliothek, Standort Weiden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
  6. McLuhan or Modernism in Reverse
    Autor*in: Willmott, Glenn
    Erschienen: [2016]; © 1996
    Verlag:  University of Toronto Press, Toronto

    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden / Hochschulbibliothek Amberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    TH-AB - Technische Hochschule Aschaffenburg, Hochschulbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Technische Hochschule Augsburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Bamberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule Coburg, Zentralbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule Kempten, Hochschulbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule Landshut, Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Bibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Passau
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781442677142
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: Theory / Culture
    Schlagworte: Literaturkritik; Moderne; Literatur
    Weitere Schlagworte: McLuhan, Marshall (1911-1980)
    Umfang: 1 online resource
    Bemerkung(en):

    Description based on online resource; title from PDF title page (publisher’s Web site, viewed Jan. 06, 2016)

    McLuhan, or Modernism in Reverse thus aims to retrace and synthesize McLuhan's work in order to illuminate his unexpected meaning and value for critical practice today

  7. McLuhan, or, Modernism in reverse
    Autor*in: Willmott, Glenn
    Erschienen: c1996
    Verlag:  University of Toronto Press, Toronto, Ont.

    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden / Hochschulbibliothek Amberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden, Hochschulbibliothek, Standort Weiden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 1442677147; 9780802008015; 9781442677142
    RVK Klassifikation: EC 2460 ; MQ 3486 ; MR 1100 ; MS 1170
    Schriftenreihe: Theory/culture series
    Schlagworte: Médias / Philosophie; Médias / Évaluation; Modernisme (Esthétique); Postmodernisme; Cultuurfilosofie; Postmodernisme; Médias / Philosophie; Communication / Philosophie; Postmodernisme; Literaturkritik; Moderne; Literatur; PHILOSOPHY / History & Surveys / General; PSYCHOLOGY / Social Psychology; Postmoderne; Literaturkritik; Moderne; Literatur
    Weitere Schlagworte: McLuhan, Marshall / (1911-1980) / Critique et interprétation; McLuhan, Marshall; McLuhan, Marshall / 1911-1980; McLuhan, Marshall / 1911-1980; McLuhan, Marshall; McLuhan, Marshall (1911-1980); McLuhan, Marshall (1911-1980); McLuhan, Marshall (1911-1980)
    Umfang: 1 Online-Ressource (xv, 262 p.)
    Bemerkung(en):

    Master and use copy. Digital master created according to Benchmark for Faithful Digital Reproductions of Monographs and Serials, Version 1. Digital Library Federation, December 2002

    Includes bibliographical references (p. [245]-253) and index

    Introduction: McLuhan's Medium -- 1. The Art of Criticism -- 2. The Art of Montage -- 3. Symbolic Reversals -- 4. The Art of Politics -- 5. Technological Reversals -- 6. The Modern Primitive -- 7. The Postmodern Mask -- 8. The Postmodern Medium -- 9. Being There -- Conclusion: McLuhan's Message

    Our lives are increasingly dominated by new forms of image, sound, data, and language media. Marshall McLuhan called this new order of things the Global Village, and he strove to be true to it as the media-popular 'McLuhan.' Having little use for traditional critical forms or values, and courting instead the discourses of popular culture and big business, McLuhan displayed the authentic, ambivalent place of critical self-reflection in our media-centred world. McLuhan, according to Willmott, must be understood as a vital link in a generation of modern and postmodern critics, one who extracted modernist forms and values from the deconstructions of postmodern culture, and one who forced into public view the emergence of the critical intellectual as 'being-in-media.' Willmott's book fills the need for a first critical, historical, and theoretical re-reading of McLuhan's literary and cultural projects

    He re-evaluates McLuhan as a thinker and writer who moved along the borders of academic and popular culture, and locates him as an integral presence in the history of modern critical thought. The book is divided into two parts, representing modern and postmodern periods. Willmott examines McLuhan's relationship to critical and aesthetic modernism, and political and historical sense of modernity in North America, from the early 1930s to the 1950s. This relationship led McLuhan to articulate and practise what Willmott calls a 'modernism in reverse.' Willmott examines the postmodern practice of this critical aesthetic, from the 1950s to the 1970s, which entailed McLuhan's self-commodification in art, business, and popular culture

  8. Critical theory and practice
    a coursebook
    Autor*in: Green, Keith
    Erschienen: 1996
    Verlag:  Routledge, London

    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden / Hochschulbibliothek Amberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden, Hochschulbibliothek, Standort Weiden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 0203130103; 0415114381; 041511439X; 9780203130100; 9780415114387; 9780415114394
    Schlagworte: Critique; Théorie critique; Langage et langues; LITERARY CRITICISM / Semiotics & Theory; Critical theory; Criticism; Language and languages; Literatuurtheorie; Literatuurwetenschap; Sprache; Criticism; Critical theory; Language and languages; Literaturkritik
    Umfang: 1 Online-Ressource (xxiv, 336 pages)
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (pages 311-328) and index

    1. Language, linguistics and literature -- 2. Structures of literature -- 3. Literature and history -- 4. Subjectivity, psychoanalysis and criticism -- 5. Reading, writing and reception -- 6. Feminism, literature and criticism -- 7. Cultural identity, literature, criticism

  9. Critical theory and practice
    a coursebook
    Autor*in: Green, Keith
    Erschienen: 1996
    Verlag:  Routledge, London

    Kunsthistorisches Institut in Florenz, Max-Planck-Institut, Bibliothek
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 0415114381
    RVK Klassifikation: EC 1780
    Schlagworte: Sprache; Criticism; Critical theory; Language and languages; Literaturkritik
    Umfang: xxiv, 336 p
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (p. 311-328) and index

  10. Double Reading
    Postmodernism after Deconstruction
    Erschienen: [2019]; © 1996
    Verlag:  Cornell University Press, Ithaca, NY

    Deconstruction, it seems, is dead. Its death, according to Jeffrey T. Nealon, is commonly attributed either to suicide-a direct result of its own decline into a formalism it was supposed to remedy-or to murder at the hands of the New Historicists.... mehr

    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden / Hochschulbibliothek Amberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    TH-AB - Technische Hochschule Aschaffenburg, Hochschulbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Technische Hochschule Augsburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Bamberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule Coburg, Zentralbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule Kempten, Hochschulbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule Landshut, Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Bibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Passau
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    Deconstruction, it seems, is dead. Its death, according to Jeffrey T. Nealon, is commonly attributed either to suicide-a direct result of its own decline into a formalism it was supposed to remedy-or to murder at the hands of the New Historicists. Looking beyond its presumed demise, Nealon sees its insights as continuing to figure importantly in postmodernist critical debates

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781501744716
    Weitere Identifier:
    Schlagworte: Philosophy; LITERARY CRITICISM / Books & Reading; American literature; Deconstruction; Postmodernism (Literature); Literaturkritik; Theorie; Literatur; Postmoderne; Dekonstruktion; Literaturtheorie
    Umfang: 1 online resource (208 pages)
    Bemerkung(en):

    Description based on online resource; title from PDF title page (publisher's Web site, viewed 26. Nov 2019)

  11. Anglo-American feminist challenges to the rhetorical traditions
    Virginia Woolf, Mary Daly, Adrienne Rich
    Erschienen: c1996
    Verlag:  Southern Illinois University Press, Carbondale

    In this lucid and innovative work, Krista Ratcliffe successfully extrapolates rhetorical theories from three feminist writers not generally thought of as rhetoricians. Ratcliffe's skillful use of her methodology demonstrates a new model for examining... mehr

    Zugang:
    Aggregator (lizenzpflichtig)
    Hochschule Aalen, Bibliothek
    E-Book EBSCO
    keine Fernleihe
    Hochschule Esslingen, Bibliothek
    E-Book Ebsco
    keine Fernleihe
    Saarländische Universitäts- und Landesbibliothek
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek der Eberhard Karls Universität
    keine Fernleihe

     

    In this lucid and innovative work, Krista Ratcliffe successfully extrapolates rhetorical theories from three feminist writers not generally thought of as rhetoricians. Ratcliffe's skillful use of her methodology demonstrates a new model for examining women's texts. Her work situates Woolf's, Daly's, and Rich's feminist theories of rhetoric within current conversations about feminist pedagogies, particularly the interweavings of critical thinking, reading, and writing. Ratcliffe concludes with an application to teaching This well-reasoned and convincing study will appeal to a widely varied audience: women in rhetoric and composition who feel that traditional theories do not speak to them; teachers of rhetorical history who want to explore gender concepts; composition teachers who want to become more aware of gender differences and pedagogical strategies to accommodate these differences; literary theorists and speech communication scholars who wish to track new methodologies for examining gender concerns; women's studies scholars who want to continue the examination of how language constructs and reflects patriarchy; and other students and scholars who simply are interested in theories of rhetoric, feminism, and pedagogy

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 0585031401; 9780585031408
    Schlagworte: American literature; Feminism and literature; Feminism and literature; English literature; American literature; Feminism and literature; Feminism and literature; English literature; Persuasion (Rhetoric); Feminism; Persuasion (Rhetoric); Feminism; Feminism and literature; Feminism and literature; English literature; American literature; LITERARY CRITICISM ; American ; General; American literature ; Women authors; English literature ; Women authors; Feminism; Feminism and literature; Persuasion (Rhetoric); Political and social views; English; Languages & Literatures; American Literature; Feministische theologie; Feminismus; Literaturkritik; Schriftstellerin; Criticism, interpretation, etc; History
    Weitere Schlagworte: Woolf, Virginia 1882-1941; Rich, Adrienne 1929-2012; Daly, Mary 1928-2010; Daly, Mary (1928-2010); Woolf, Virginia (1882-1941); Rich, Adrienne (1929-2012); Daly, Mary (1928-2010); Woolf, Virginia (1882-1941); Rich, Adrienne (1929-2012); Daly, Mary; Rich, Adrienne; Woolf, Virginia; Daly, Mary; Rich, Adrienne; Woolf, Virginia; Rich, Adrienne Cécile; Woolf, Virginia; Daly, Mary
    Umfang: Online Ressource (xiii, 227 p.)
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (p. 199-218) and index. - Description based on print version record

    Bathsheba's dilemma: defining, discovering, and defending Anglo-American feminist theories of rhetoric(s)Minting the fourth guinea: Virginia Woolf -- De/mystifying herself and herwor(l)ds: Mary Daly -- Re-visioning the borderlands: Adrienne Rich -- Educating Bathsheba and everyone else: quest(ion) pedagogical possibilities of Anglo-American feminist theories of rhetoric(s).

  12. Anglo-American feminist challenges to the rhetorical traditions
    Virginia Woolf, Mary Daly, Adrienne Rich
    Erschienen: ©1996
    Verlag:  Southern Illinois University Press, Carbondale

    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden / Hochschulbibliothek Amberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden, Hochschulbibliothek, Standort Weiden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 0585031401; 0809319349; 9780585031408
    Schlagworte: LITERARY CRITICISM / American / General; American literature / Women authors; English literature / Women authors; Feminism; Feminism and literature; Persuasion (Rhetoric); Political and social views; Geschichte; American literature; Feminism and literature; Feminism and literature; English literature; Persuasion (Rhetoric); Feminism; Feminismus; Literaturwissenschaftlerin; Literaturkritik
    Weitere Schlagworte: Woolf, Virginia / 1882-1941; Rich, Adrienne / 1929-2012; Daly, Mary / 1928-2010; Daly, Mary / 1928-2010; Rich, Adrienne / 1929-2012; Woolf, Virginia / 1882-1941; Woolf, Virginia (1882-1941); Rich, Adrienne (1929-2012); Daly, Mary (1928-2010); Rich, Adrienne (1929-2012); Daly, Mary (1928-2010); Woolf, Virginia (1882-1941)
    Umfang: 1 Online-Ressource (xiii, 227 pages)
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (pages 199-218) and index

    In this lucid and innovative work, Krista Ratcliffe successfully extrapolates rhetorical theories from three feminist writers not generally thought of as rhetoricians. Ratcliffe's skillful use of her methodology demonstrates a new model for examining women's texts. Her work situates Woolf's, Daly's, and Rich's feminist theories of rhetoric within current conversations about feminist pedagogies, particularly the interweavings of critical thinking, reading, and writing. Ratcliffe concludes with an application to teaching

    This well-reasoned and convincing study will appeal to a widely varied audience: women in rhetoric and composition who feel that traditional theories do not speak to them; teachers of rhetorical history who want to explore gender concepts; composition teachers who want to become more aware of gender differences and pedagogical strategies to accommodate these differences; literary theorists and speech communication scholars who wish to track new methodologies for examining gender concerns; women's studies scholars who want to continue the examination of how language constructs and reflects patriarchy; and other students and scholars who simply are interested in theories of rhetoric, feminism, and pedagogy

    Bathsheba's dilemma: defining, discovering, and defending Anglo-American feminist theories of rhetoric(s) -- Minting the fourth guinea: Virginia Woolf -- De/mystifying herself and herwor(l)ds: Mary Daly -- Re-visioning the borderlands: Adrienne Rich -- Educating Bathsheba and everyone else: quest(ion) pedagogical possibilities of Anglo-American feminist theories of rhetoric(s)

  13. The Cambridge history of literary criticism
    Beteiligt: Brooks, Peter (Hrsg.)
    Erschienen: 1989-2013
    Verlag:  Cambridge Univ. Press, Cambridge [u.a.]

    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Unter den Linden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Staatsbibliothek zu Berlin
    Beteiligt: Brooks, Peter (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Online
    Übergeordneter Titel:
    RVK Klassifikation: HG 107 ; EC 1720 ; EC 1465
    Schlagworte: Literaturkritik; Geschichte;
  14. The Cambridge history of literary criticism
    Beteiligt: Brooks, Peter (Hrsg.)
    Erschienen: 1989-2013
    Verlag:  Cambridge Univ. Press, Cambridge [u.a.]

    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Potsdamer Straße
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Erfurt / Forschungsbibliothek Gotha, Universitätsbibliothek Erfurt
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Freiburg
    keine Fernleihe
    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    keine Fernleihe
    Universitäts- und Landesbibliothek Sachsen-Anhalt / Zentrale
    keine Fernleihe
    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    keine Fernleihe
    Gottfried Wilhelm Leibniz Bibliothek - Niedersächsische Landesbibliothek
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Heidelberg
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Leipzig
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Mannheim
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Rostock
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek der Eberhard Karls Universität
    keine Fernleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Staatsbibliothek zu Berlin
    Beteiligt: Brooks, Peter (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Online
    RVK Klassifikation: HG 107 ; EC 1720 ; EC 1465
    Schlagworte: Literaturkritik; Geschichte;
  15. McLuhan, or modernism in reverse
    Autor*in: Willmott, Glenn
    Erschienen: 1996; © 1996
    Verlag:  University of Toronto Press, Toronto, [Ontario] ; Buffalo, [New York] ; London, [England]

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781442677142
    RVK Klassifikation: EC 2460 ; MQ 3486 ; MR 1100 ; MS 1170
    Schlagworte: Mass media; Mass media criticism; Modernism (Aesthetics); Postmodernism; Moderne; Literaturkritik; Literatur
    Weitere Schlagworte: McLuhan, Marshall (1911-1980); McLuhan, Marshall (1911-1980)
    Umfang: 1 online resource (279 pages)
    Bemerkung(en):

    Description based on print version record