Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 12 von 12.

  1. Boys adrift
    the five factors driving the growing epidemic of unmotivated boys and underachieving young men
    Autor*in: Sax, Leonard
    Erschienen: 2007
    Verlag:  Basic Books [u.a.], New York

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9780465072095; 0465072097
    RVK Klassifikation: DO 8000
    Schlagworte: Boys; Young men; Motivation in education; Sex differences in education
    Umfang: VII, 267 S., Kt., 25 cm
    Bemerkung(en):

    The riddle -- The first factor : changes at school -- The second factor : video games -- The third factor : medications for ADHD -- The fourth factor : endocrine disruptors -- End result : failure to launch -- The fifth factor : the revenge of the forsaken gods -- Detox. - Includes bibliographical references (p. 223-260) and index. - Formerly CIP

  2. Learner autonomy
    a guide to developing learner responsibility
    Erschienen: 2007
    Verlag:  Cambridge Univ. Press, Cambridge [u.a.]

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9780521775342; 0521775345; 9783125333680
    RVK Klassifikation: DP 4200 ; HD 153 ; HD 192
    Auflage/Ausgabe: 4. print.
    Schriftenreihe: Cambridge handbooks for language teachers
    Schlagworte: English language; Independent study; Learning, Psychology of; Motivation in education
    Umfang: VI, 112 S., graph. Darst.
    Bemerkung(en):

    Literaturangaben

  3. Boys adrift
    the five factors driving the growing epidemic of unmotivated boys and underachieving young men
    Autor*in: Sax, Leonard
    Erschienen: c2007
    Verlag:  Basic Books, New York

    The riddle -- The first factor : changes at school -- The second factor : video games -- The third factor : medications for ADHD -- The fourth factor : endocrine disruptors -- End result : failure to launch -- The fifth factor : the revenge of the... mehr

    Universitätsbibliothek Erfurt / Forschungsbibliothek Gotha, Universitätsbibliothek Erfurt
    289012
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Bibliothek der Pädagogischen Hochschule Freiburg/Breisgau
    CR 6000 S272 B7
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    The riddle -- The first factor : changes at school -- The second factor : video games -- The third factor : medications for ADHD -- The fourth factor : endocrine disruptors -- End result : failure to launch -- The fifth factor : the revenge of the forsaken gods -- Detox

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 0465072097; 9780465072095
    Weitere Identifier:
    2007012761
    RVK Klassifikation: CR 6000 ; DO 8000
    Schlagworte: Boys; Young men; Motivation in education; Sex differences in education; Boys; Young men; Motivation in education; Sex differences in education
    Umfang: vii, 267 S., 25cm
    Bemerkung(en):

    The riddle -- The first factor : changes at school -- The second factor : video games -- The third factor : medications for ADHD -- The fourth factor : endocrine disruptors -- End result : failure to launch -- The fifth factor : the revenge of the forsaken gods -- Detox. - Includes bibliographical references (p. 223-260) and index. - Formerly CIP

    The riddle -- The first factor : changes at school -- The second factor : video games -- The third factor : medications for ADHD -- The fourth factor : endocrine disruptors -- End result : failure to launch -- The fifth factor : the revenge of the forsaken gods -- Detox

  4. P.R.A.I.S.E
    effectively guiding student behavior
    Autor*in: Ackerman, Beth
    Erschienen: c2007
    Verlag:  Purposeful Design Publications, Colorado Springs, Colo.

    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 9781583310892
    RVK Klassifikation: DP 1700
    Schlagworte: Praise; Students; Motivation in education; Effective teaching; Unterrichtsführung; Motivation
    Umfang: 34 S., 23 cm
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (p. [35])

  5. Boys adrift
    the five factors driving the growing epidemic of unmotivated boys and underachieving young men
    Autor*in: Sax, Leonard
    Erschienen: c 2007
    Verlag:  Basic Books, New York

    The riddle -- The first factor : changes at school -- The second factor : video games -- The third factor : medications for ADHD -- The fourth factor : endocrine disruptors -- End result : failure to launch -- The fifth factor : the revenge of the... mehr

    Universitätsbibliothek Erfurt / Forschungsbibliothek Gotha, Universitätsbibliothek Erfurt
    289012
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    The riddle -- The first factor : changes at school -- The second factor : video games -- The third factor : medications for ADHD -- The fourth factor : endocrine disruptors -- End result : failure to launch -- The fifth factor : the revenge of the forsaken gods -- Detox

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9780465072095; 0465072097
    Weitere Identifier:
    2007012761
    RVK Klassifikation: DO 8000
    Schlagworte: Boys; Young men; Motivation in education; Sex differences in education
    Umfang: VII, 267 S., 25 cm
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (p. 223-260) and index

    The riddle -- The first factor : changes at school -- The second factor : video games -- The third factor : medications for ADHD -- The fourth factor : endocrine disruptors -- End result : failure to launch -- The fifth factor : the revenge of the forsaken gods -- Detox

  6. Boys adrift
    the five factors driving the growing epidemic of unmotivated boys and underachieving young men
    Autor*in: Sax, Leonard
    Erschienen: c2007
    Verlag:  Basic Books, New York

    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 0465072097; 9780465072095
    RVK Klassifikation: DO 8000
    Schlagworte: Erziehung; Boys; Young men; Motivation in education; Sex differences in education; Männlichkeit; Unterricht; Schüler; Motivation
    Umfang: VII, 267 S., Ill.
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references

  7. Tapping student effort, increasing student achievement
    Erschienen: c2007
    Verlag:  Performance Learning Systems, Cadiz, KY

    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 1892334232; 9781892334237
    RVK Klassifikation: DP 1700
    Schlagworte: Motivation in education; Effective teaching; Academic achievement; Schulerfolg; Motivation; Unterrichtsführung
    Umfang: XVI, 172 S., Ill.
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references and index

  8. Getting the buggers motivated in FE
    Autor*in: Wallace, Susan
    Erschienen: 2007
    Verlag:  Continuum, London [u.a.]

    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 9780826492494; 0826492495
    RVK Klassifikation: DL 4000
    Schriftenreihe: The essential FE toolkit series
    Schlagworte: Achievement motivation in youth; Motivation in education; Problem youth; Problem youth; Weiterbildung; Motivation
    Umfang: XII, 153 S.
  9. Essential creativity in the classroom
    inspiring kids
    Autor*in: Thorne, Kaye
    Erschienen: 2007
    Verlag:  Routledge, London [u.a.]

    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 0415368804; 9780415368803; 0415368812; 9780415368810
    RVK Klassifikation: DP 1700
    Auflage/Ausgabe: 1. publ.
    Schlagworte: Creative thinking; Blended learning; Motivation in education; Kreativität; Motivation; Unterrichtsführung
    Umfang: X, 174 S.
  10. 50 strategies for active teaching
    engaging K-12 learners in the classroom
    Erschienen: c2007
    Verlag:  Pearson Merrill Prentice Hall, Upper Saddle River, N.J. [u.a.]

    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 0132192721
    RVK Klassifikation: DP 1700
    Schriftenreihe: Merrill/Prentice Hall teaching strategies series
    Schlagworte: Teaching; Learning; Motivation in education; Activity programs in education; Unterrichtsführung; Motivation
    Umfang: xv, 263 p., ill., 28 cm
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (p. 259-263)

  11. Essential creativity in the classroom
    inspiring kids
    Autor*in: Thorne, Kaye
    Erschienen: 2007
    Verlag:  Routledge, London [u.a.]

    Universitätsbibliothek Erfurt / Forschungsbibliothek Gotha, Universitätsbibliothek Erfurt
    280814
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Leipzig
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 0415368804; 0415368812; 9780415368803; 9780415368810
    RVK Klassifikation: DP 1700
    Schlagworte: Creative thinking; Blended learning; Motivation in education; Creative thinking; Blended learning; Motivation in education
    Umfang: X, 174 S.
  12. Teaching and researching motivation
    Erschienen: 2007
    Verlag:  Longman, Harlow [u.a.]

    Sächsische Landesbibliothek - Staats- und Universitätsbibliothek Dresden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Bibliothek der Pädagogischen Hochschule Freiburg/Breisgau
    ES 760 D652
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Greifswald
    310/ES 860 D652
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 0582382386; 9780582382381
    Weitere Identifier:
    9780582382381
    RVK Klassifikation: ES 760 ; HD 154 ; ES 860
    Auflage/Ausgabe: [7. print.].
    Schriftenreihe: Applied linguistics in action series
    Schlagworte: Language and languages; Motivation in education
    Umfang: XII, 295 S., graph. Darst.
    Bemerkung(en):

    Literaturverz. S. 270 - 287