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  1. Core techniques and algorithms in game programming
    Erschienen: c 2004
    Verlag:  New Riders Education, Indianapolis, Ind.

    To even try to keep pace with the rapid evolution of game development, you need a strong foundation in core programming techniques-not a hefty volume on one narrow topic or one that devotes itself to API-specific implementations. Finally, there's a... mehr

     

    To even try to keep pace with the rapid evolution of game development, you need a strong foundation in core programming techniques-not a hefty volume on one narrow topic or one that devotes itself to API-specific implementations. Finally, there's a guide that delivers! As a professor at the Spanish university that offered that country's first master's degree in video game creation, author Daniel Sanchez-Crespo recognizes that there's a core programming curriculum every game designer should be well versed in-and he's outlined it in these pages! By focusing on time-tested coding techniques-and providing code samples that use C , and the OpenGL and DirectX APIs-Daniel has produced a guide whose shelf life will extend long beyond the latest industry trend.

     

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    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 0131020099
    RVK Klassifikation: ST 324
    Schlagworte: Computer games; Algorithms; Computer games; Algorithms; Computer games / Programming; Algorithms; Computer games; Algorithms; Computer games / Programming
    Umfang: Online-Ressource (xxx, 854 p.), 23 cm
    Bemerkung(en):

    Mode of access: World Wide Web. - Made available through: Safari Books Online, LLC

    Made available through: Safari Books Online, LLC

    Available also in a print edition.

    Electronic reproduction; Available via World Wide Web

    Includes bibliographical references (p. [817]-825) index

  2. Core techniques and algorithms in game programming
    Erschienen: c 2004
    Verlag:  New Riders, Indianapolis, Ind. [u.a.]

    Staats- und Universitätsbibliothek Bremen
    a inf 872 spi/557a
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    P SAN 37049
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Technische Informationsbibliothek (TIB) / Leibniz-Informationszentrum Technik und Naturwissenschaften und Universitätsbibliothek
    T 03 B 7791
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Otto-von-Guericke-Universität, Universitätsbibliothek
    2004.06179:1
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Otto-von-Guericke-Universität, Universitätsbibliothek
    2004.06179:2
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 0131020099
    Weitere Identifier:
    2003107185
    Schlagworte: Computer games; Algorithms
    Umfang: XXX, 854 p, Ill, graph. Darst, 24 cm