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  1. Art/Commerce
    The Convergence of Art and Marketing in Contemporary Culture
    Published: 2014
    Publisher:  transcript Verlag, Bielefeld

    This book offers a compelling perspective on the striking similarity of art and commerce in contemporary culture. Combining the history and theory of art with theories of contemporary culture and marketing, Maria A. Slowinska chooses three angles... more

    Access:
    Verlag (lizenzpflichtig)
    Universitätsbibliothek Braunschweig
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    Technische Universität Chemnitz, Universitätsbibliothek
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    Hochschule für Bildende Künste Dresden, Bibliothek
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    Sächsische Landesbibliothek - Staats- und Universitätsbibliothek Dresden
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    Zentrale Hochschulbibliothek Flensburg
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    Technische Universität Bergakademie Freiberg, Bibliothek 'Georgius Agricola'
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    Bibliothek der Pädagogischen Hochschule Freiburg/Breisgau
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    Universitäts- und Landesbibliothek Sachsen-Anhalt / Zentrale
    ebook
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    Universitätsbibliothek Hildesheim
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    Hochschulbibliothek Karlsruhe (PH)
    eBook UTB scholars
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    Muthesius-Kunsthochschule, Zentrale Hochschulbibliothek
    E-Book
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    Universitätsbibliothek Leipzig
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    Universität Potsdam, Universitätsbibliothek
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    Hochschule Zittau / Görlitz, Hochschulbibliothek
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    Westsächsische Hochschule Zwickau, Bibliothek
    E-Book UTB-scholars EBS
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    This book offers a compelling perspective on the striking similarity of art and commerce in contemporary culture. Combining the history and theory of art with theories of contemporary culture and marketing, Maria A. Slowinska chooses three angles (space, object/experience, persona) to bridge present and past, aesthetic appearance and theoretical discourse, and traditional divisions between art and commerce. Beyond both pessimistic and celebratory rhetorics, »Art/Commerce« illuminates contemporary phenomena in which the aestheticization of commerce and the commercialization of aesthetics converge.

     

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  2. Art/Commerce
    The Convergence of Art and Marketing in Contemporary Culture
    Published: 2014; ©2014
    Publisher:  Transcript-Verl., Bielefeld

    Biographical note: Maria A. Slowinska studied at Johns Hopkins University, Yale University and Free University of Berlin, where she received her doctorate in American Studies. This book compellingly argues how and why art and marketing often look... more

    Access:
    Verlag (lizenzpflichtig)
    Hochschule für Bildende Künste Braunschweig, Bibliothek
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    Staats- und Universitätsbibliothek Bremen
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    Technische Universität Chemnitz, Universitätsbibliothek
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    Sächsische Landesbibliothek - Staats- und Universitätsbibliothek Dresden
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    Zentrale Hochschulbibliothek Flensburg
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    Technische Universität Bergakademie Freiberg, Bibliothek 'Georgius Agricola'
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    Universitätsbibliothek Greifswald
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    Universitäts- und Landesbibliothek Sachsen-Anhalt / Zentrale
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    HafenCity Universität Hamburg, Bibliothek
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    Helmut-Schmidt-Universität, Universität der Bundeswehr Hamburg, Universitätsbibliothek
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    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
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    Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburg, Hochschulinformations- und Bibliotheksservice (HIBS), Fachbibliothek Technik, Wirtschaft, Informatik
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    Technische Universität Hamburg, Universitätsbibliothek
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    Gottfried Wilhelm Leibniz Bibliothek - Niedersächsische Landesbibliothek
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    Universitätsbibliothek Hildesheim
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    Thüringer Universitäts- und Landesbibliothek
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    Badische Landesbibliothek
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    Universitätsbibliothek Kiel, Zentralbibliothek
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    Hochschule für Technik, Wirtschaft und Kultur Leipzig, Hochschulbibliothek
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    Universitätsbibliothek Leipzig
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    Leuphana Universität Lüneburg, Medien- und Informationszentrum, Universitätsbibliothek
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    Duale Hochschule Baden-Württemberg Mannheim, Bibliothek
    eBook de Gruyter
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    Hochschule Merseburg, Bibliothek
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    Hochschule Mittweida (FH), Hochschulbibliothek
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    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
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    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
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    Jade Hochschule Wilhelmshaven/Oldenburg/Elsfleth, Campus Oldenburg, Bibliothek
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    Jade Hochschule Wilhelmshaven/Oldenburg/Elsfleth, Campus Elsfleth, Bibliothek
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    Universitätsbibliothek Osnabrück
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    Hochschulbibliothek Pforzheim, Bereichsbibliothek Technik und Wirtschaft
    eBook de Gruyter
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    Württembergische Landesbibliothek
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    Universitätsbibliothek der Eberhard Karls Universität
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    Jade Hochschule Wilhelmshaven/Oldenburg/Elsfleth, Campus Wilhelmshaven, Bibliothek
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    Hochschule Zittau / Görlitz, Hochschulbibliothek
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    Biographical note: Maria A. Slowinska studied at Johns Hopkins University, Yale University and Free University of Berlin, where she received her doctorate in American Studies. This book compellingly argues how and why art and marketing often look alike today. Combining the history and theory of art with theories of contemporary culture and marketing, Maria A. Slowinska chooses three angles (space, object, persona) to bridge present and past, aesthetic appearance and theoretical discourse, and traditional divisions between art and commerce. Beyond both pessimistic and celebratory rhetorics, »Art/Commerce« explains contemporary phenomena in which the aestheticization of commerce and the commercialization of aesthetics converge.

     

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    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783839426197
    Other identifier:
    RVK Categories: HD 400
    Series: Kultur- und Medientheorie
    De Gruyter eBook-Paket Sozialwissenschaften
    Subjects: Ästhetik; Marketing; Kommerzialisierung; Kultursektor; Ladengestaltung; Markenartikel; Künstler; Unternehmer; Art; SOCIAL SCIENCE / Sociology / General
    Scope: Online-Ressource (288 S.)
  3. Art/Commerce
    The Convergence of Art and Marketing in Contemporary Culture
  4. Art/Commerce
    the convergence of art and marketing in contemporary culture
    Published: c 2014
    Publisher:  transcript-Verl., Bielefeld

    Staatliche Museen zu Berlin, Preußischer Kulturbesitz, Kunstbibliothek
    ::8:2014:6225:
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    Technische Universität Chemnitz, Universitätsbibliothek
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    Universitätsbibliothek Erfurt / Forschungsbibliothek Gotha, Universitätsbibliothek Erfurt
    LH 65880 S634
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    Universitätsbibliothek Freiburg
    GE 2014/6184
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    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    2019 A 11798
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    Universitäts- und Landesbibliothek Sachsen-Anhalt / Zentrale
    K MK 330-42
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    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    A 2014/8263
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    Technische Informationsbibliothek (TIB) / Leibniz-Informationszentrum Technik und Naturwissenschaften und Universitätsbibliothek
    VD/100/2059
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    Universitätsbibliothek Heidelberg
    2014 A 9943
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    Badische Landesbibliothek
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    Karlshochschule International University, Bibliothek
    KUL 4 Slo
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    Zentrum für Kunst und Medien Karlsruhe / Staatliche Hochschule für Gestaltung, Bibliothek
    Kac 0024
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    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    B 392466
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    Universitätsbibliothek Leipzig
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    Otto-von-Guericke-Universität, Universitätsbibliothek
    2017.04801:1
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    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
    kun 047.3 DB 5514
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    Universitätsbibliothek Rostock
    LH 60000 S634
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    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Dissertation
    Format: Print
    ISBN: 3837626199; 9783837626193
    Other identifier:
    9783837626193
    RVK Categories: LH 65880 ; LH 60000 ; LH 60100 ; HD 400
    Series: Cultural and media studies
    Subjects: Ästhetik; Marketing; Kommerzialisierung; Kultursektor; Ladengestaltung; Markenartikel; Künstler; Unternehmer; Art
    Scope: 288 S., Ill., 225 mm x 148 mm, 528 g
    Notes:

    Literaturverz. (S. [271] - 288)

    Teilw. zugl.: Berlin, Freie Univ., Diss., 2012 u.d.T.: Art/Commerce : the phenomenal and discursive convergence of contemporary art and marketing