Results for *

Displaying results 1 to 13 of 13.

  1. Dynamiken des Pädagogischen
    Perspektiven auf Studium, Theorie und Praxis
    Contributor: Dobmeier, Florian (Publisher); Möls, Linus (Publisher); Hessing, Teresa (Publisher); Esser, Hannah (Publisher); Bräunling, Daniel (Publisher); Stojek, Nicolas (Publisher); Krüger, Gino (Publisher)
    Published: 2020
    Publisher:  Verlag Barbara Budrich, Opladen ; Berlin ; Toronto

    Freie Universität Berlin, Universitätsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Humboldt-Universität zu Berlin, Universitätsbibliothek, Jacob-und-Wilhelm-Grimm-Zentrum
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Verbund der Öffentlichen Bibliotheken Berlins - VÖBB
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universität Potsdam, Universitätsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Philologische Bibliothek, FU Berlin
    Contributor: Dobmeier, Florian (Publisher); Möls, Linus (Publisher); Hessing, Teresa (Publisher); Esser, Hannah (Publisher); Bräunling, Daniel (Publisher); Stojek, Nicolas (Publisher); Krüger, Gino (Publisher)
    Language: German
    Media type: Conference proceedings
    ISBN: 9783847424123
    Other identifier:
    9783847424123
    RVK Categories: DB 3000 ; DF 1500 ; DF 3000
    DDC Categories: 370
    Corporations / Congresses: Studierendenkongress Erziehungswissenschaft, 1. (2019, Tübingen)
    Series: Studierendenkongress Erziehungswissenschaft ; Band 1
    Subjects: Pädagogischer Beruf; Pädagogikstudium; Disziplin <Wissenschaft>; Pädagogik
    Other subjects: Bildungsraum; creativity; dynamics; Dynamik; educational space; future; interdisciplinarity; Interdisziplinarität; Jungwissenschaft; Kreativität; networks; Netzwerke; practice; Praxis; reflexivity; Reflexivität; student congress; Studierendenkongress; young science; Zukunft
    Scope: 202 Seiten, Illustrationen, 21 cm x 14.8 cm
  2. Dynamiken des Pädagogischen
    Perspektiven auf Studium, Theorie und Praxis
    Contributor: Dobmeier, Florian (Publisher); Möls, Linus (Publisher); Hessing, Teresa (Publisher); Esser, Hannah (Publisher); Bräunling, Daniel (Publisher); Stojek, Nicolas (Publisher); Krüger, Gino (Publisher)
    Published: 2020
    Publisher:  Verlag Barbara Budrich, Opladen ; Berlin ; Toronto

    Universitätsbibliothek Eichstätt-Ingolstadt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Kempten, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Landshut, Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Evangelische Hochschule Nürnberg, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschulbibliothek Rosenheim
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    Hochschule für angewandte Wissenschaften Würzburg-Schweinfurt, Abteilungsbibliothek Schweinfurt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschule Würzburg-Schweinfurt Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Contributor: Dobmeier, Florian (Publisher); Möls, Linus (Publisher); Hessing, Teresa (Publisher); Esser, Hannah (Publisher); Bräunling, Daniel (Publisher); Stojek, Nicolas (Publisher); Krüger, Gino (Publisher)
    Language: German
    Media type: Conference proceedings
    Format: Online
    ISBN: 9783847415442
    RVK Categories: DB 3000 ; DF 1500 ; DF 3000
    DDC Categories: 370
    Corporations / Congresses: Studierendenkongress Erziehungswissenschaft, 1. (2019, Tübingen)
    Series: Studierendenkongress Erziehungswissenschaft ; Band 1
    Subjects: Disziplin <Wissenschaft>; Pädagogischer Beruf; Pädagogik; Pädagogikstudium
    Other subjects: Bildungsraum; creativity; dynamics; Dynamik; educational space; future; interdisciplinarity; Interdisziplinarität; Jungwissenschaft; Kreativität; networks; Netzwerke; practice; Praxis; reflexivity; Reflexivität; student congress; Studierendenkongress; young science; Zukunft
    Scope: 1 Online-Ressource (202 Seiten), Illustrationen
  3. Dynamiken des Pädagogischen
    Perspektiven auf Studium, Theorie und Praxis
    Contributor: Dobmeier, Florian (Publisher); Möls, Linus (Publisher); Hessing, Teresa (Publisher); Esser, Hannah (Publisher); Bräunling, Daniel (Publisher); Stojek, Nicolas (Publisher); Krüger, Gino (Publisher)
    Published: 2020
    Publisher:  Verlag Barbara Budrich, Opladen ; Berlin ; Toronto

    Universitätsbibliothek Augsburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Bamberg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Katholische Stiftungshochschule München, Bibliothek Benediktbeuern
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Eichstätt-Ingolstadt
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Hochschule Nürnberg Georg Simon Ohm, Bibliothek
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    Universitätsbibliothek Regensburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Würzburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Contributor: Dobmeier, Florian (Publisher); Möls, Linus (Publisher); Hessing, Teresa (Publisher); Esser, Hannah (Publisher); Bräunling, Daniel (Publisher); Stojek, Nicolas (Publisher); Krüger, Gino (Publisher)
    Language: German
    Media type: Conference proceedings
    ISBN: 9783847424123
    Other identifier:
    9783847424123
    RVK Categories: DB 3000 ; DF 1500 ; DF 3000
    DDC Categories: 370
    Corporations / Congresses: Studierendenkongress Erziehungswissenschaft, 1. (2019, Tübingen)
    Series: Studierendenkongress Erziehungswissenschaft ; Band 1
    Subjects: Pädagogischer Beruf; Pädagogikstudium; Disziplin <Wissenschaft>; Pädagogik
    Other subjects: Bildungsraum; creativity; dynamics; Dynamik; educational space; future; interdisciplinarity; Interdisziplinarität; Jungwissenschaft; Kreativität; networks; Netzwerke; practice; Praxis; reflexivity; Reflexivität; student congress; Studierendenkongress; young science; Zukunft
    Scope: 202 Seiten, Illustrationen, 21 cm x 14.8 cm
  4. Optimizing decision-making processes in times of covid-19
    using reflexivity to counteract information processing failures
    Published: [2020]
    Publisher:  Erasmus Research Institute of Management (ERIM), Rotterdam

    Access:
    Verlag (kostenfrei)
    Resolving-System (kostenfrei)
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    VS 26
    No inter-library loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Online
    Other identifier:
    hdl: 1765/126790
    Series: ERIM report series research in management ; ERS-2020-003-LIS
    Subjects: Covid-19; crisis; reflexivity; information-processing failures; groupthink
    Scope: 1 Online-Ressource (circa 17 Seiten)
  5. Dynamiken des Pädagogischen
    Perspektiven auf Studium, Theorie und Praxis
    Contributor: Dobmeier, Florian (HerausgeberIn); Möls, Linus (HerausgeberIn); Hessing, Teresa (HerausgeberIn); Esser, Hannah (HerausgeberIn); Bräunling, Daniel (HerausgeberIn); Stojek, Nicolas (HerausgeberIn); Krüger, Gino (HerausgeberIn)
    Published: 2020
    Publisher:  Verlag Barbara Budrich, Opladen

    How do students think about future developments in educational science? The anthology is the start of a new series that sees itself as an organ to make students' perspectives on (scientific) reflexivity, networking, young science, the relationship... more

    Access:
    Verlag (lizenzpflichtig)
    Universitätsbibliothek Braunschweig
    No inter-library loan
    Technische Universität Chemnitz, Universitätsbibliothek
    No inter-library loan
    Hochschule für Bildende Künste Dresden, Bibliothek
    No inter-library loan
    Sächsische Landesbibliothek - Staats- und Universitätsbibliothek Dresden
    No inter-library loan
    Zentrale Hochschulbibliothek Flensburg
    No inter-library loan
    Technische Universität Bergakademie Freiberg, Bibliothek 'Georgius Agricola'
    No inter-library loan
    Bibliothek der Pädagogischen Hochschule Freiburg/Breisgau
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    Bibliothek der Pädagogischen Hochschule Freiburg/Breisgau
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    Universitätsbibliothek Hildesheim
    No inter-library loan
    Hochschulbibliothek Karlsruhe (PH)
    eBook UTB scholars
    No inter-library loan
    Hochschule für Technik, Wirtschaft und Kultur Leipzig, Hochschulbibliothek
    No inter-library loan
    Universitätsbibliothek Leipzig
    No inter-library loan
    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
    No inter-library loan
    Universität Potsdam, Universitätsbibliothek
    No inter-library loan
    Universitätsbibliothek Rostock
    No inter-library loan
    Hochschulbibliothek Weingarten
    eBook UTB scholars-e-library
    No inter-library loan
    Hochschule Zittau / Görlitz, Hochschulbibliothek
    No inter-library loan
    Westsächsische Hochschule Zwickau, Bibliothek
    E-Book UTB-scholars EBS
    No inter-library loan

     

    How do students think about future developments in educational science? The anthology is the start of a new series that sees itself as an organ to make students' perspectives on (scientific) reflexivity, networking, young science, the relationship between theory/practice, and inter- and transdisciplinarity heard. ThIS volume, which is based on the I. Student Congress of Educational Science, was developed in close cooperation with established educational scientists. neue Reihe! Wie denken Studierende über zukünftige Entwicklungen in der Erziehungswissenschaft? Der Sammelband ist Auftakt einer neuen Reihe, die sich als Organ versteht, um Studierendenperspektiven auf (Wissenschafts-)Reflexivität, Vernetzung, junge Wissenschaft, das Verhältnis von Theorie und Praxis sowie Inter- und Transdisziplinarität Gehör zu verschaffen. Der auf dem I. Studierendenkongress der Erziehungswissenschaft basierende Band stiftet Öffentlichkeit für studentische Perspektiven auf erziehungswissenschaftliche Probleme und lädt zum wechselseitigen Austausch auch mit etablierten Erziehungswissenschaftler*innen ein.

     

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Contributor: Dobmeier, Florian (HerausgeberIn); Möls, Linus (HerausgeberIn); Hessing, Teresa (HerausgeberIn); Esser, Hannah (HerausgeberIn); Bräunling, Daniel (HerausgeberIn); Stojek, Nicolas (HerausgeberIn); Krüger, Gino (HerausgeberIn)
    Language: German
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783847415442
    Other identifier:
    9783847415442
    RVK Categories: DF 3000 ; DF 1500
    Series: Studierendenkongress Erziehungswissenschaft ; Band 1
    SKEW - Studierendenkongress Erziehungswissenschaft
    Subjects: Bildungsraum; creativity; dynamics; Dynamik; educational space; future; interdisciplinarity; Interdisziplinarität; Jungwissenschaft; Kreativität; networks; Netzwerke; practice; Praxis; Reflexivität; reflexivity; student congress; Studierendenkongress; young science; Zukunft
    Scope: 1 Online-Ressource (202 Seiten)
    Notes:

    Online resource; title from title screen (viewed May 11, 2021)

  6. Cognitive Issues in Bible Translation
    The Biblical Text in the Context of Human Experience

    Cognitive studies affect all disciplines that reflect the connection between the mind-brain and human behavior. To state the obvious, Bible translation is a multidisciplinary task influenced by cognitive processes. What, then, do Bible translators... more

     

    Cognitive studies affect all disciplines that reflect the connection between the mind-brain and human behavior. To state the obvious, Bible translation is a multidisciplinary task influenced by cognitive processes. What, then, do Bible translators need to know about the intended communication of a biblical text on one hand and a people’s context-based inferences on the other? Can these disparate, but necessarily interactive, environments blend to reflect a totality of knowledge from the content of the biblical text? Together, the coauthors explore a variety of cognitive processes that reflect on the relationship between translation and human behavior. Our objective is to show how translated biblical text interfaces with human cognition to affect behavior in specific contexts.

     

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Volltext (kostenfrei)
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Article (journal)
    Format: Online
    Other identifier:
    Parent title: Enthalten in: The Bible translator; London : Sage, 1950; 71(2020), 1, Seite 38-56

    Subjects: cognitive environment; cognitive studies; multilingualism; reflexivity; schema; spirituality
  7. La performativité du MOOC sur les représentations de l'apprenant
    le cas du parcours MOOCLead = MOOC performativity on learner's representations : the MOOCLead case
    Published: [2020?]

    Access:
    Verlag (kostenfrei)
    Verlag (kostenfrei)
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    No inter-library loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: French
    Media type: Dissertation
    Format: Online
    Subjects: learning; innovation; MOOC; performativity; sociomateriality; impact; management; leadership; company; reflexivity
    Scope: 1 Online-Ressource (circa 524 Seiten), Illustrationen
    Notes:

    Dissertation, HESAM Université, 2020

    Dissertation, CNAM, 2020

  8. Dynamiken des Pädagogischen
    Perspektiven auf Studium, Theorie und Praxis
    Contributor: Dobmeier, Florian (Publisher); Möls, Linus (Publisher); Hessing, Teresa (Publisher); Esser, Hannah (Publisher); Bräunling, Daniel (Publisher); Stojek, Nicolas (Publisher); Krüger, Gino (Publisher)
    Published: 2020
    Publisher:  Verlag Barbara Budrich, Opladen

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Contributor: Dobmeier, Florian (Publisher); Möls, Linus (Publisher); Hessing, Teresa (Publisher); Esser, Hannah (Publisher); Bräunling, Daniel (Publisher); Stojek, Nicolas (Publisher); Krüger, Gino (Publisher)
    Language: German
    Media type: Conference proceedings
    Format: Print
    ISBN: 9783847424123
    Other identifier:
    9783847424123
    RVK Categories: DF 1500 ; DF 3000
    DDC Categories: 370
    Corporations / Congresses: Studierendenkongress Erziehungswissenschaft, 1. (2019, Tübingen)
    Series: Studierendenkongress Erziehungswissenschaft ; Band 1
    Subjects: Pädagogik; Studium; Beruf;
    Other subjects: Bildungsraum; creativity; dynamics; Dynamik; educational space; future; interdisciplinarity; Interdisziplinarität; Jungwissenschaft; Kreativität; networks; Netzwerke; practice; Praxis; reflexivity; Reflexivität; student congress; Studierendenkongress; young science; Zukunft
    Scope: 202 Seiten, Illustrationen, 21 cm x 14.8 cm
    Notes:

    Enthält Literaturangaben

  9. Dynamiken des Pädagogischen
    Perspektiven auf Studium, Theorie und Praxis

  10. Dynamiken des Pädagogischen
    Perspektiven auf Studium, Theorie und Praxis

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Contributor: Dobmeier, Florian (Herausgeber); Möls, Linus (Herausgeber); Hessing, Teresa (Herausgeber); Esser, Hannah (Herausgeber); Bräunling, Daniel (Herausgeber); Stojek, Nicolas (Herausgeber); Krüger, Gino (Herausgeber)
    Language: German
    Media type: Conference proceedings
    Format: Print
    ISBN: 9783847424123; 3847424122
    Other identifier:
    9783847424123
    Corporations / Congresses: Studierendenkongress Erziehungswissenschaft, 1. (2019, Tübingen)
    Series: Studierendenkongress Erziehungswissenschaft ; Band 1
    Subjects: Pädagogik; Studium; Beruf
    Other subjects: (Produktform)Paperback / softback; (Zielgruppe)Fachhochschul-/Hochschulausbildung; (Zielgruppe)Fachpublikum/ Wissenschaft; (Zielgruppe)Studierende der Erziehungswissenschaft; Bildungsraum; creativity; dynamics; Dynamik; educational space; future; interdisciplinarity; Interdisziplinarität; Jungwissenschaft; Kreativität; networks; Netzwerke; practice; Praxis; reflexivity; Reflexivität; student congress; Studierendenkongress; young science; Zukunft; (VLB-WN)1570: Hardcover, Softcover / Pädagogik; (Zielgruppe)Allgemein
    Scope: 202 Seiten, Illustrationen, 21 cm, 299 g
  11. Dynamiken des Pädagogischen :
    Perspektiven auf Studium, Theorie und Praxis /
    Contributor: Dobmeier, Florian. (Publisher); Möls, Linus. (Publisher); Hessing, Teresa (Publisher); Esser, Hannah. (Publisher); Bräunling, Daniel (Publisher); Stojek, Nicolas. (Publisher); Krüger, Gino. (Publisher)
    Published: 2020.
    Publisher:  Verlag Barbara Budrich,, Opladen ; Berlin ; Toronto :

    Freie Universität Berlin, Universitätsbibliothek, Zentralbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Humboldt-Universität zu Berlin, Universitätsbibliothek, Jacob-und-Wilhelm-Grimm-Zentrum
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Verbund der Öffentlichen Bibliotheken Berlins - VÖBB
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universität Potsdam, Universitätsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Philologische Bibliothek, FU Berlin
    Contributor: Dobmeier, Florian. (Publisher); Möls, Linus. (Publisher); Hessing, Teresa (Publisher); Esser, Hannah. (Publisher); Bräunling, Daniel (Publisher); Stojek, Nicolas. (Publisher); Krüger, Gino. (Publisher)
    Language: German
    Media type: Conference proceedings
    Format: Print
    ISBN: 978-3-8474-2412-3
    Other identifier:
    9783847424123
    RVK Categories: DB 3000 ; DF 1500 ; DF 3000
    DDC Categories: 370
    Corporations / Congresses: Studierendenkongress Erziehungswissenschaft, 1. (2019, Tübingen)
    Series: Studierendenkongress Erziehungswissenschaft ; Band 1
    Subjects: Pädagogikstudium.; Pädagogischer Beruf.; Pädagogik.; Disziplin <Wissenschaft>
    Other subjects: Bildungsraum; creativity; dynamics; Dynamik; educational space; future; interdisciplinarity; Interdisziplinarität; Jungwissenschaft; Kreativität; networks; Netzwerke; practice; Praxis; reflexivity; Reflexivität; student congress; Studierendenkongress; young science; Zukunft
    Scope: 202 Seiten :, Illustrationen ;, 21 cm x 14.8 cm.
  12. Dynamiken des Pädagogischen
    Perspektiven auf Studium, Theorie und Praxis
    Contributor: Dobmeier, Florian (HerausgeberIn); Möls, Linus (HerausgeberIn); Hessing, Teresa (HerausgeberIn); Esser, Hannah (HerausgeberIn); Bräunling, Daniel (HerausgeberIn); Stojek, Nicolas (HerausgeberIn); Krüger, Gino (HerausgeberIn)
    Published: 2020
    Publisher:  Verlag Barbara Budrich, Opladen

    How do students think about future developments in educational science? The anthology is the start of a new series that sees itself as an organ to make students' perspectives on (scientific) reflexivity, networking, young science, the relationship... more

    Access:
    Verlag (lizenzpflichtig)
    Universität Potsdam, Universitätsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan

     

    How do students think about future developments in educational science? The anthology is the start of a new series that sees itself as an organ to make students' perspectives on (scientific) reflexivity, networking, young science, the relationship between theory/practice, and inter- and transdisciplinarity heard. ThIS volume, which is based on the I. Student Congress of Educational Science, was developed in close cooperation with established educational scientists. neue Reihe! Wie denken Studierende über zukünftige Entwicklungen in der Erziehungswissenschaft? Der Sammelband ist Auftakt einer neuen Reihe, die sich als Organ versteht, um Studierendenperspektiven auf (Wissenschafts-)Reflexivität, Vernetzung, junge Wissenschaft, das Verhältnis von Theorie und Praxis sowie Inter- und Transdisziplinarität Gehör zu verschaffen. Der auf dem I. Studierendenkongress der Erziehungswissenschaft basierende Band stiftet Öffentlichkeit für studentische Perspektiven auf erziehungswissenschaftliche Probleme und lädt zum wechselseitigen Austausch auch mit etablierten Erziehungswissenschaftler*innen ein.

     

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Contributor: Dobmeier, Florian (HerausgeberIn); Möls, Linus (HerausgeberIn); Hessing, Teresa (HerausgeberIn); Esser, Hannah (HerausgeberIn); Bräunling, Daniel (HerausgeberIn); Stojek, Nicolas (HerausgeberIn); Krüger, Gino (HerausgeberIn)
    Language: German
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783847415442
    Other identifier:
    9783847415442
    RVK Categories: DF 3000 ; DF 1500
    Series: Studierendenkongress Erziehungswissenschaft ; Band 1
    SKEW - Studierendenkongress Erziehungswissenschaft
    Subjects: Bildungsraum; creativity; dynamics; Dynamik; educational space; future; interdisciplinarity; Interdisziplinarität; Jungwissenschaft; Kreativität; networks; Netzwerke; practice; Praxis; Reflexivität; reflexivity; student congress; Studierendenkongress; young science; Zukunft
    Scope: 1 Online-Ressource (202 Seiten)
    Notes:

    Online resource; title from title screen (viewed May 11, 2021)

  13. Dynamiken des Pädagogischen
    Perspektiven auf Studium, Theorie und Praxis
    Contributor: Dobmeier, Florian (Publisher); Möls, Linus (Publisher); Hessing, Teresa (Publisher); Esser, Hannah (Publisher); Bräunling, Daniel (Publisher); Stojek, Nicolas (Publisher); Krüger, Gino (Publisher)
    Published: 2020
    Publisher:  Verlag Barbara Budrich, Opladen ; Berlin ; Toronto

    Access:
    Verlag (lizenzpflichtig)
    Alice Salomon Hochschule Berlin, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universität Potsdam, Universitätsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Contributor: Dobmeier, Florian (Publisher); Möls, Linus (Publisher); Hessing, Teresa (Publisher); Esser, Hannah (Publisher); Bräunling, Daniel (Publisher); Stojek, Nicolas (Publisher); Krüger, Gino (Publisher)
    Language: German
    Media type: Conference proceedings
    Format: Online
    ISBN: 9783847415442
    RVK Categories: DB 3000 ; DF 1500 ; DF 3000
    DDC Categories: 370
    Corporations / Congresses: Studierendenkongress Erziehungswissenschaft, 1. (2019, Tübingen)
    Series: Studierendenkongress Erziehungswissenschaft ; Band 1
    Subjects: Disziplin <Wissenschaft>; Pädagogischer Beruf; Pädagogik; Pädagogikstudium
    Other subjects: Bildungsraum; creativity; dynamics; Dynamik; educational space; future; interdisciplinarity; Interdisziplinarität; Jungwissenschaft; Kreativität; networks; Netzwerke; practice; Praxis; reflexivity; Reflexivität; student congress; Studierendenkongress; young science; Zukunft
    Scope: 1 Online-Ressource (202 Seiten), Illustrationen