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  1. Hässlichkeit in der Werbung
    Published: 2003
    Publisher:  FHW, Wien

    Universitäts- und Stadtbibliothek Köln, Hauptabteilung
    33A334
    Loan of volumes, no copies
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    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    ISBN: 3902079215
    Series: Schriftenreihe Marketing & Controlling ; 22
    Subjects: Das Hässliche; Werbewirkung
    Scope: V, 94 S.
  2. Aktuelle Aspekte regionaler Standort- und Marketingstrategien
    Varia-Heft; [Studienarbeiten zu den Themenfeldern Standortverhalten der Automobilzulieferindustrie, regionalwirksame Effekte eines Luftwaffenstützpunktes, Zukunft des Handwerks in Rheinland-Pfalz 2010, Ansätze zur Evaluierung von regionalen Marketinginitiativen]
    Contributor: Tröger-Weiß, Gabi (Hrsg.)
    Published: 2003
    Publisher:  Lehrstuhl Regionalentwicklung und Raumordnung der Univ. Kaiserslautern, Kaiserslautern

    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Potsdamer Straße
    1 A 526884
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    Universitätsbibliothek Braunschweig
    2829-3006
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    Technische Universität Bergakademie Freiberg, Bibliothek 'Georgius Agricola'
    05.3038 8.
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    Universitätsbibliothek Freiburg
    LS: Geo 3087/52
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    HafenCity Universität Hamburg, Bibliothek
    2811-0532
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    Technische Informationsbibliothek (TIB) / Leibniz-Informationszentrum Technik und Naturwissenschaften und Universitätsbibliothek
    RB 1286(2)
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    Ernst-Abbe-Hochschule Jena, Wissenschaftliche Bibliothek
    83.30,335-04/01544
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    Karlsruher Institut für Technologie, KIT-Bibliothek
    2003 A 10423
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    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    B 331511
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    Saarländische Universitäts- und Landesbibliothek
    2003-7210
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    Universität des Saarlandes, Bereichsbibliothek Empirische Humanwissenschaften
    40/RC 20909 T843
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    Universitätsbibliothek Stuttgart
    5K 2638-2
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    Hochschule Wismar, University of Applied Sciences: Technology, Business and Design, Hochschulbibliothek
    2004 A 176
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    Content information
    Source: Staatsbibliothek zu Berlin
    Contributor: Tröger-Weiß, Gabi (Hrsg.)
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    RVK Categories: QC 150 ; QY 000 ; RC 20909
    Series: Arbeitspapiere zur Regionalentwicklung ; 2
    Subjects: Automobilzulieferindustrie; Standortwahl; Betriebliche Standortwahl; Deutschland; Leipzig (Region); Luftwaffe; Militärstandort; Räumliche Wirkung; Rheinland-Pfalz; Bauwirtschaft; Handwerk; Branchenentwicklung; Rheinland-Pfalz; Standortmarketing; Region; Stadtmarketing; Werbewirkung; Rheinland-Pfalz
    Scope: Getr. Zählung, graph. Darst., Kt.
    Notes:

    Enth. 4 Beitr

  3. Qualität touristischer Anzeigenwerbung zur Ansprache der Zielgruppe "Junge Familien"
    Published: 2003
    Publisher:  ITD-Verl., Hamburg

    Fachhochschule Erfurt, Hochschulbibliothek
    030.643
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    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    A/441979
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    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    A 249222
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    Universitätsbibliothek Mannheim
    200 QQ 960 L758 Q1
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    Universitätsbibliothek Rostock
    QQ 960 L758 Q1
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    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 3980884511
    Other identifier:
    9783980884518
    RVK Categories: QQ 960
    Series: ITD-Marketing-Studie ; 2003
    Subjects: Tourismusmarketing; Printwerbung; Familie; Werbewirkung; Deutschland
    Scope: 99 S., Ill., graph. Darst., 21 cm, 150 gr.
  4. Assessing the impact of offline URL avertising
    Published: Jan. 2003
    Publisher:  Faculteit Economie en Bedrijfskunde, Univ. Gent, Gent

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    W 1480 (163)
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    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Online
    Other identifier:
    D/2003/7012/01
    Edition: [Elektronische Ressource]
    Series: Working paper / Universiteit Gent, Faculteit Economie en Bedrijfskunde ; 163
    Subjects: Internet; Werbemittel; Werbewirkung
    Scope: Online-Ressource, 21 p., text
  5. Advertising and endogenous exit in a differentiated duopoly
    Published: 2003
    Publisher:  CORE, Louvain-la-Neuve

    Technische Informationsbibliothek (TIB) / Leibniz-Informationszentrum Technik und Naturwissenschaften und Universitätsbibliothek
    RN 2490(2003,23)
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    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    W 159 (2003.23)
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    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    Series: CORE discussion paper ; 2003,23
    Subjects: Werbewirkung; Preiswettbewerb; Duopol; Produktdifferenzierung; Kooperatives Spiel; Nash-Gleichgewicht; Theorie; Koordination
    Scope: 38 S, graph. Darst
    Notes:
  6. Performance of efficiency measurement models
    a study of brand advertising efficiency in the German car industry
    Published: 2003
    Publisher:  Kath. Univ. Eichstätt, Wirtschaftswiss. Fak., Ingolstadt

    Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung Halle, Bibliothek
    2003/1171+3PG3.6
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    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    W 547 (164)
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    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
    N vwl 001 SA 0573-164
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    Universitätsbibliothek Rostock
    QB 910 I53-164
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    Hochschule Schmalkalden, Cellarius Bibliothek
    BWL 402 10125/03
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    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    RVK Categories: QR 524
    Series: CU working paper ; 164
    Subjects: Data-Envelopment-Analyse; Kfz-Markt; Werbewirkung; Technische Effizienz; Schätzung; Theorie; Deutschland; Hauptkomponentenanalyse
    Scope: 15 Bl., Tab., b
    Notes:

    Literaturverz. Bl. 14 - 15

  7. Determinants of brand advertising inefficiency
    evidence from the German car market
    Published: 2003
    Publisher:  Kath. Univ. Eichstätt, Wirtschaftswiss. Fak., Ingolstadt

    Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung Halle, Bibliothek
    2003/1170+3PG3.6
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    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    W 547 (163)
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    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
    N vwl 001 SA 0573-163
    No inter-library loan
    Universitätsbibliothek Rostock
    QB 910 I53-163
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    Hochschule Schmalkalden, Cellarius Bibliothek
    BWL 402 10124/03
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      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    RVK Categories: QR 524
    Series: CU working paper ; 163
    Subjects: Kfz-Markt; Werbewirkung; Markenartikel; Technische Effizienz; Schätzung; Deutschland
    Scope: 22 Bl., Tab., b
    Notes:

    Literaturverz. Bl. 21 - 22

  8. Duftmarketing für Dienstleistungsunternehmen
    eine empirische Studie zur Wirkung von Duftstoffen in Banken
    Published: 2003
    Publisher:  Inst. für Marketing u. Unternehmensführung, Bern

    Staats- und Universitätsbibliothek Bremen
    19/1.8 Rei 3(2003)
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    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    C 234755
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    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    RVK Categories: QP 621
    Series: Arbeitspapier / Institut für Marketing und Unternehmungsführung der Universität Bern ; 34
    Subjects: Aromastoff; Ladengestaltung; Kunden; Wahrnehmung; Werbewirkung; Konsumentenverhalten; Bank; Dienstleistungssektor
    Other subjects: Aromastoff; Bank; Dienstleistungssektor; Konsumentenverhalten; Kunden; Verkaufsraumgestaltung; Wahrnehmung; Werbewirkung
    Scope: 46, X Bl, graph. Darst
    Notes:

    Literaturverz. Bl. 43 - 46

  9. Cross media, print, and internet advertising
    impact of medium on recall, brand attitude, and purchase intention
    Published: 2003
    Publisher:  Inst. für Organisation, Seminar für Empirische Forschung und Quantitative Unternehmensplanung, München

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    C 250524
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    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    Series: Schriften zur empirischen Forschung und quantitativen Unternehmensplanung ; 17
    Subjects: Multimedia; Werbung; Online-Marketing; Printwerbung; Werbewirkung; Experiment; Deutschland
    Scope: V, 13 Bl., 30 cm
  10. Eventmarketing
    das Geschäft mit dem Erlebnis
    Author: Eckel, David
    Published: 2003
    Publisher:  Techn. Univ., Berlin

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    A 250983
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    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    RVK Categories: MP 2000
    Series: Sozialwissenschaften ; 15
    Subjects: Event-Marketing; Werbewirkung; Marketingmanagement; Deutschland
    Scope: 39 S., graph. Darst., 21 cm
    Notes:

    Literaturverz. S. 33 - 38

  11. Note on measuring brand awareness, brand image, brand equity and brand value
    Published: 2003
    Publisher:  INSEAD, Fontainebleau

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    W 40 (2003.19)
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    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Online
    Edition: [Elektronische Ressource]
    Series: Array ; 2003,19
    Subjects: Markenartikel; Werbewirkung
    Scope: Online-Ressource, 10 p., text, ill
  12. Exploitation of the advertainment value potential
    Published: 2003
    Publisher:  Cuvillier, Göttingen

    Gottfried Wilhelm Leibniz Bibliothek - Niedersächsische Landesbibliothek
    2004/224
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    Technische Informationsbibliothek (TIB) / Leibniz-Informationszentrum Technik und Naturwissenschaften und Universitätsbibliothek
    H 03 B 276
    No inter-library loan
    Technische Informationsbibliothek (TIB) / Leibniz-Informationszentrum Technik und Naturwissenschaften und Universitätsbibliothek
    H 03 B 276 a
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    Technische Informationsbibliothek (TIB) / Leibniz-Informationszentrum Technik und Naturwissenschaften und Universitätsbibliothek
    oek 7993/191
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    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    A 238184
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      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Dissertation
    Format: Print
    ISBN: 3898738787
    Edition: 1. Aufl
    Subjects: Werbeträger; Event-Marketing; Internet; Werbewirkung; Deutschland; Welt; Computerspiel
    Scope: XVII, 215, 21 S, Ill., graph. Darst
    Notes:

    Zugl.: Hannover, Univ., Diss., 2003

  13. Relevance of aggregation level and heterogeneity in sales response models
    Published: 2003
    Publisher:  Univ., Wirtschaftswiss. Fak., Regensburg

    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    K 2003 B 3387
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    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    W 400 (386)
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    Hochschule Schmalkalden, Cellarius Bibliothek
    BWL 414 10143/03
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      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    Series: Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft ; 386
    Subjects: Marketing; Marktforschung; Werbewirkung; Absatz; Aggregation; Schätzung
    Scope: 20 Bl
    Notes:

    Literaturverz. Bl. 13 - 14

  14. Informative advertising
    additional learning and implications
    Published: 10 Nov. 2003
    Publisher:  INSEAD, Fontainebleau

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    W 40 (2003.95)
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    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Online
    Edition: [Elektronische Ressource], rev
    Series: Array ; 2003,95
    Subjects: Werbewirkung; Preiswettbewerb; Räumlicher Wettbewerb; Theorie
    Scope: Online-Ressource, 11, [1] p., text
  15. Auswirkungen des Markennamenwechsels auf den Markenwert
    Published: 2003
    Publisher:  IMU, Mannheim

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    W 1516 (70)
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    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    RVK Categories: QP 624
    Series: Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim ; W70
    Subjects: Markenführung; Markenartikel; Werbewirkung; Markenimage; Schätzung; Deutschland
    Scope: 33 Bl, graph. Darst
  16. Tainted money?
    Contribution limits and the effectiveness of campaign spending
    Published: 2003
    Publisher:  Univ., Center for Economic Studies, Munich

    Campaign expenditures are not effective in increasing candidates' vote shares if voters do not respond to the advertisement when they believe that campaign expenditures are financed with "tainted money". In this situation, limiting contributions may... more

    Staats- und Universitätsbibliothek Bremen
    bc 1391-1044
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    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    1 : Z 104.53:1044
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    W 624 (1044)
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    ifo Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München, Bibliothek
    S32-1044 a
    No inter-library loan
    ifo Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München, Bibliothek
    S32-1044 b
    No inter-library loan
    ifo Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München, Bibliothek
    S32-1044 c
    No inter-library loan

     

    Campaign expenditures are not effective in increasing candidates' vote shares if voters do not respond to the advertisement when they believe that campaign expenditures are financed with "tainted money". In this situation, limiting contributions may reduce the number of policy favors that candidates promise to contributors, and thereby increase the effectiveness of campaign spending. Exploiting cross-state variation in campaign finance laws, this paper tests whether campaign expenditures by state House candidates are more productive in increasing vote shares when candidates run in states that limit contributions. The results show that campaign expenditures by incumbents, challengers, and open seat candidates are more productive when candidates run in states with campaign contribution limits, as opposed to in states without limits. Controlling for the endogeneity of incumbent spending, the study shows that in states with contribution limits, incumbent spending and challenger spending are equally productive, and that spending by both candidates is quantitatively important in increasing their vote shares.

     

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    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    RVK Categories: QB 910
    DDC Categories: 330
    Series: Array ; 1044
    Subjects: Politikfinanzierung; Werbewirkung; Wahlverhalten; Schätzung; USA; Wahlkampf; Campaign funds
    Scope: 37 S, Tab
    Notes:

    Literaturverz. S.34-37

  17. Strawberry fields
    Published: 2003

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    W 1243 (2003.3)
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      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9984590410
    Series: SSE Riga working papers ; 38=2003,3
    Subjects: Rauchen; Alkoholkonsum; Werbewirkung; Werbepsychologie; Lettland; Drogenpolitik
    Scope: 36 S, graph. Darst
  18. Co-Branding als Markenstrategie
    ein State of the art
    Published: 2003
    Publisher:  FSES, Fribourg/Suisse

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    W 295 (364)
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      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    Series: Working papers / Faculté des Sciences Economiques et Sociales, Université de Fribourg ; 364
    Subjects: Markenführung; Konsumgütermarketing; Unternehmenskooperation; Werbewirkung; Welt
    Scope: 24 Bl
    Notes:

    Literaturverz. Bl. 21 - 24

  19. Some consequences of making advertisements more difficult to comprehend: Inhibited counterarguing and a sleeper effect
    Published: 2003
    Publisher:  UMI Diss. Services, Ann Arbor, Mich.

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    A07-5008
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      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Dissertation
    Format: Print
    Subjects: Werbung; Wahrnehmung; Werbewirkung
    Scope: VII, 225 S., graph. Darst.
    Notes:

    Kopie, ersch. im Verl. UMI, Ann Arbor, Mich

    Zugl.: Ann Arbor, Mich., Univ. of Michigan, Diss., 2003

  20. Market share vs. market size effects of advertising
    analysis of market structure
    Published: 2003
    Publisher:  UMI Diss. Services, Ann Arbor, Mich.

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    A07-5271
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
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      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Dissertation
    Format: Print
    Subjects: Ernährungsindustrie; Fernsehwerbung; Werbeplanung; Kosten-Nutzen-Analyse; Werbewirkung; Marktanteil; Marktstruktur; Empirische Methode; USA
    Scope: VIII, 87 S., graph. Darst.
    Notes:

    Kopie, ersch. im Verl. UMI, Ann Arbor, Mich

    Zugl.: Chicago, Ill., Univ. of Chicago, Dep. of Economics, Diss., 2003

  21. Differentiated fear appeals
    the role of secondary emotions in motivating appraisals of self-accountability and action
    Published: 2003
    Publisher:  UMI Diss. Services, Ann Arbor, Mich.

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    A07-5032
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
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      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Dissertation
    Format: Print
    Subjects: Gesundheitsvorsorge; Werbepsychologie; Angst; Werbewirkung; Verhalten; Experiment
    Scope: IV, 70 S., graph. Darst.
    Notes:

    Kopie, ersch. im Verl. UMI, Ann Arbor, Mich

    Zugl.: University Park, Pa., Pennsylvania State Univ., Mary Jean and Frank P. Smeal College of Business Administration, Diss., 2003

  22. Price and quality effects of generic advertising
    the case of Norwegian salmon
    Published: Oct. 2003
    Publisher:  Cornell Univ., College of Agriculture and Life Sciences, Dep. of Applied Economics and Management, Ithaca, NY

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    W 1610 (03.02)
    No inter-library loan
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      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Online
    Series: NICPRE / National Institute for Commodity Promotion Research and Evaluation ; 03,02
    R.B. / National Institute for Commodity Promotion Research and Evaluation ; 2003,05
    Subjects: Werbung; Werbewirkung; Schätzung; Süßwasserfische; Norwegen
    Scope: Online-Ressource, 28 p., text
  23. Ein Scoring-Modell zur Beurteilung unterschiedlicher Markenstrategien einer Messegesellschaft
    Published: [2003]

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
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      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 3929252120
    Series: Diskussionspapiere des Instituts für Messewirtschaft und Distributionsforschung ; 2
    Subjects: Veranstaltungswirtschaft; Markenführung; Werbewirkung
    Scope: Online-Ressource (PDF-Datei: 48 S., 599 KB)
  24. Aktuelle Aspekte regionaler Standort- und Marketingstrategien
    Varia-Heft ; [Studienarbeiten zu den Themenfeldern: Standortverhalten der Automobilindustrie, Regionalwirksame Effekte eines Luftwaffenstützpunktes, Zukunft des Handwerks in Rheinland-Pfalz 2010, Ansätze zur Evaluierung von regionalen Marketinginitiativen]
    Contributor: Tröger-Weiß, Gabi (Herausgeber)
    Published: 2003
    Publisher:  Univ., Lehrstuhl Regionalentwicklung und Raumordnung, Kaiserslautern

  25. Hässlichkeit in der Werbung
    Published: c 2003
    Publisher:  FHW, Wien

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    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Dissertation
    Format: Print
    ISBN: 9783902079213; 3902079215
    Other identifier:
    9783902079213
    Series: Schriftenreihe Marketing & Controlling ; Bd. 22
    Karriere durch praxisorientierte Ausbildung
    Subjects: Das Hässliche; Werbewirkung
    Other subjects: (VLB-FS)Werbung; (VLB-FS)Hässlichkeit; (VLB-FS)Werbemarkt; (VLB-FS)Werbemittel; (VLB-FS)Reizüberflutung; (VLB-PF)BC: Paperback; (VLB-WI)1: Hardcover, Softcover, Karte; (VLB-WG)786: Wirtschaft / Werbung, Marketing
    Scope: V, 94 S., Ill., graph. Darst., 24 cm, 100 gr.
    Notes:

    Zugl.: Wien, FHW, Diplomarbeit, 2003