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Hässlichkeit in der Werbung
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Aktuelle Aspekte regionaler Standort- und Marketingstrategien
Varia-Heft; [Studienarbeiten zu den Themenfeldern Standortverhalten der Automobilzulieferindustrie, regionalwirksame Effekte eines Luftwaffenstützpunktes, Zukunft des Handwerks in Rheinland-Pfalz 2010, Ansätze zur Evaluierung von regionalen Marketinginitiativen] -
Qualität touristischer Anzeigenwerbung zur Ansprache der Zielgruppe "Junge Familien"
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Assessing the impact of offline URL avertising
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Advertising and endogenous exit in a differentiated duopoly
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Performance of efficiency measurement models
a study of brand advertising efficiency in the German car industry -
Determinants of brand advertising inefficiency
evidence from the German car market -
Duftmarketing für Dienstleistungsunternehmen
eine empirische Studie zur Wirkung von Duftstoffen in Banken -
Cross media, print, and internet advertising
impact of medium on recall, brand attitude, and purchase intention -
Eventmarketing
das Geschäft mit dem Erlebnis -
Note on measuring brand awareness, brand image, brand equity and brand value
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Exploitation of the advertainment value potential
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Relevance of aggregation level and heterogeneity in sales response models
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Informative advertising
additional learning and implications -
Auswirkungen des Markennamenwechsels auf den Markenwert
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Tainted money?
Contribution limits and the effectiveness of campaign spending -
Strawberry fields
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Co-Branding als Markenstrategie
ein State of the art -
Some consequences of making advertisements more difficult to comprehend: Inhibited counterarguing and a sleeper effect
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Market share vs. market size effects of advertising
analysis of market structure -
Differentiated fear appeals
the role of secondary emotions in motivating appraisals of self-accountability and action -
Price and quality effects of generic advertising
the case of Norwegian salmon -
Ein Scoring-Modell zur Beurteilung unterschiedlicher Markenstrategien einer Messegesellschaft
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Aktuelle Aspekte regionaler Standort- und Marketingstrategien
Varia-Heft ; [Studienarbeiten zu den Themenfeldern: Standortverhalten der Automobilindustrie, Regionalwirksame Effekte eines Luftwaffenstützpunktes, Zukunft des Handwerks in Rheinland-Pfalz 2010, Ansätze zur Evaluierung von regionalen Marketinginitiativen] -
Hässlichkeit in der Werbung