Narrow Search
Last searches

Results for *

Displaying results 1 to 2 of 2.

  1. Marktanteile als Erfolgsindikatoren auf dem Fernsehmarkt
    Published: 1999
    Publisher:  Univ., Wirtschafts- und Sozialwiss. Fak., Dortmund

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    RVK Categories: AP 35700
    DDC Categories: 050; 070; 791
    Series: Dortmunder Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftspolitik ; Nr. 93
    Subjects: Fernsehanstalt; Werbesendung; Fernsehsendung; Marktanteil; Fernsehanstalt; Fernsehsender; Werbesendung; Fernsehsendung; Marktanteil; Erfolgsfaktor; :z Geschichte 1986-1998
    Other subjects: (stw)1986-1998; (stw)Fernsehsender; (stw)Fernsehwerbung; (stw)Marktanteil; (stw)Erfolgsfaktor; (stw)Deutschland; Arbeitspapier; Graue Literatur
    Scope: 16 Bl., graph. Darst., 30 cm
  2. Product Placement
    Rahmenbedingungen und Gestaltungsperspektiven
    Published: 1999
    Publisher:  Universitätsbibliothek Mannheim, Mannheim

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Online
    Other identifier:
    RVK Categories: QP 630 ; QP 632 ; QP 600
    Series: Management Know-how ; [M8]
    Subjects: Product placement; Film; Werbung; Werbemittel; Werbesendung; Hörfunksendung
    Other subjects: (stw)Werbemittel; (stw)Hörfunkwerbung; (stw)USA; (stw)Deutschland; Arbeitspapier; Graue Literatur
    Scope: Online-Ressource