Last searches
Results for *
Displaying results 1 to 25 of 56.
-
Multilingual Testing and Assessment
-
Testing the Untestable in Language Education
-
Assessment Issues in Language Translation and Interpreting
-
BiSpra 2–4
Test zur Erfassung bildungssprachlicher Kompetenzen bei Grundschulkindern der Jahrgangsstufen 2 bis 4 -
Variation, plurilinguisme et évaluation en français langue étrangère
-
Studiengangspezifischer Anhang des Fachbereichs Neuere Philologie der Johann Wolfgang Goethe-Universität Frankfurt am Main für den Masterstudiengang Ästhetik mit dem Abschluss "Master of Arts" (M.A.) vom 10. Juni 2020 zur Ordnung für die Masterstudiengänge des Fachbereichs Neuere Philologien vom 09. Dezember 2015 ; genehmigt vom Präsidium am 18. August 2020
-
Home-literacy practices and academic language skills of migrant pupils
-
Mokken Scale Analysis in Language Assessment
-
Chinese University Students’ Test-taking Motivation, Metacognitive Awareness, and Test Performance in EFL Listening
-
Developments in Glocal Language Testing
The Case of the Greek National Foreign Language Exam System -
Social perspectives on language testing
Papers in honour of Tim McNamara -
Deutsch als Fremdsprache für Wirtschaftswissenschaftler
Lehr- und Lernmaterialien ab Niveau B2 -
BiSpra 2-4
Test zur Erfassung bildungssprachlicher Kompetenzen bei Grundschulkindern der Jahrgangsstufen 2 bis 4 -
Testing the Untestable in Language Education
-
Talking and testing
discourse approaches to the assessment of oral proficiency -
Assessment issues in language translation and interpreting
-
BiSpra 2-4
Test zur Erfassung bildungssprachlicher Kompetenzen bei Grundschulkindern der Jahrgangsstufen 2 bis 4 -
Assessment issues in language translation and interpreting
-
Testing the untestable in foreign language education
-
Assessment Issues in Language Translation and Interpreting
-
Multilingual testing and assessment
-
Multilingual Testing and Assessment
-
Multilingual Testing and Assessment
-
Testing the Untestable in Language Education
-
BiSpra 2–4
Test zur Erfassung bildungssprachlicher Kompetenzen bei Grundschulkindern der Jahrgangsstufen 2 bis 4