Last searches
Results for *
Displaying results 1 to 25 of 119.
-
Bilder von Lehrer*innenberuf und Schule
(mediale) Entwürfe zwischen Produktion, Rezeption und Aneignung -
Academic publishing
processes and practices for aspiring researchers -
Interdisziplinäre Analysen zur LEO - Studie 2018 – Leben mit geringer Literalität
Vertiefende Erkenntnisse zur Rolle des Lesens und Schreibens im Erwachsenenalter -
Children's multilingual literacy
fostering childhood literacy in home and community settings -
Ethnographic research and analysis
anxiety, identity and self -
Translanguaging as everyday practice
-
Diffracting new materialisms
emerging methods in artistic research and higher education -
Translanguaging as Everyday Practice
-
Übersetzung
Über die Möglichkeit, Pädagogik anders zu denken -
Academic publishing
processes and practices for aspiring researchers -
Praktiken von Transdiskursen
ein multidisziplinärer Zugang -
Reimagining curriculum studies
a mosaic of inclusion -
Holocaust and conceptions of German(y) by Israeli learners of German (DAF)
the elephant in the room -
Poetry, poetic inquiry and Rwanda :
engaging with the lives of others / -
Holocaust and conceptions of German(y) by Israeli learners of German (DAF) :
the elephant in the room / -
Educational perspectives on mediality and subjectivation :
discourse, power and analysis / -
Bilder von Lehrer*innenberuf und Schule :
(mediale) Entwürfe zwischen Produktion, Rezeption und Aneignung / -
Praktiken von Transdiskursen :
ein multidisziplinärer Zugang / -
Reimagining curriculum studies :
a mosaic of inclusion / -
Übersetzung :
über die Möglichkeit, Pädagogik anders zu denken / -
Holocaust education revisited :
Wahrnehmung und Vermittlung, Fiktion und Fakten, Medialität und Digitalität / -
Poetry, poetic inquiry and Rwanda :
engaging with the lives of others / -
Holocaust and conceptions of German(y) by Israeli learners of German (DAF) :
the elephant in the room / -
Praxistheoretische Perspektiven in der Medienpädagogik /
-
Translanguaging as everyday practice /