Narrow Search
Last searches

Results for *

Displaying results 1 to 1 of 1.

  1. Kognitive Eingangsvoraussetzungen, Studienwahlmotive und Studienerfolg Studierender mit dem Berufsziel „Lehrperson“ und anderer Studiengänge
    Cognitive admission prerequisites, motives for study choice and study success in students of teacher education and other study programmes
    Author: Oepke, Maren
    Published: 2019
    Publisher:  Schweizerische Gesellschaft für Lehrerinnen- und Lehrerbildung (SGL), Langnau, Emmental

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Online
    Other identifier:
    Subjects: Studienerfolg; Studienfachwahl; Student; Studiengang; Kognition; Erziehung
    Other subjects: Array
    Scope: Online-Ressource
    Notes:

    In: Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung 37 (2019) 1, S. 20-41