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  1. New dimensions of market access in a globalising world economy
    Published: 1995
    Publisher:  OECD, Paris

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    Fachinformationsverbund Internationale Beziehungen und Länderkunde
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    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Potsdamer Straße
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    German Institute of Development and Sustainability (IDOS), Bibliothek
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    Sächsische Landesbibliothek - Staats- und Universitätsbibliothek Dresden
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    Peace Research Institute Frankfurt, Bibliothek
    28.462
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    Technische Universität Bergakademie Freiberg, Bibliothek 'Georgius Agricola'
    96.5467 4.
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    Universitätsbibliothek Freiburg
    TX 95/2160
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    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    95 B 90
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    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    AL 701 New
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    Leibniz-Institut für Agrarentwicklung in Transformationsökonomien, Bibliothek
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    Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung Halle, Bibliothek
    Mag13246
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    Universitäts- und Landesbibliothek Sachsen-Anhalt / Zentrale
    VW 40.02 New 13169
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    Helmut-Schmidt-Universität, Universität der Bundeswehr Hamburg, Universitätsbibliothek
    VWL 492.5:Y0004
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    Technische Informationsbibliothek (TIB) / Leibniz-Informationszentrum Technik und Naturwissenschaften und Universitätsbibliothek
    oek 3968/004
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    Thüringer Universitäts- und Landesbibliothek
    96 NB 2581/1
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    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    1995 B 298
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    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    C 191524
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    Universität Konstanz, Kommunikations-, Informations-, Medienzentrum (KIM)
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    Universitätsbibliothek Mannheim
    300 QM 000 N532
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    Universitätsbibliothek Mannheim
    B 4.2.13.1/12
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    ifo Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München, Bibliothek
    95/407
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    Content information
    Source: Staatsbibliothek zu Berlin
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9264143386
    RVK Categories: QM 200 ; QM 000
    Corporations / Congresses:
    Organisation for Economic Co-Operation and Development
    Series: OECD documents
    Subjects: Internationale Wirtschaft; Außenwirtschaftspolitik; Welt; Weltwirtschaft; Außenhandel; Wirtschaftsbeziehungen; Prinzip; Internationaler Wettbewerb; Globalisierung; Handelshemmnis; Marktpotenzial; Marktzugang; Markterschließung; Weltwirtschaft
    Scope: 262 S., graph. Darst
    Notes:

    $aDt. Ausg. u.d.T.:Neue Dimensionen des Marktzugangs im Zeichen der wirtschaftlichen Globalisierung

    Feketekuty, G.: Introductory remarks. - S. 11-12. Beviglia Zampetti, A. ; Sauve, P.: New dimensions of market access. - S. 13-22. Ostry, S.: New dimensions of market access: challenges for the trading system. - S. 25-35. Kleen, P.: The case of Sweden. - S. 41-45. Low, P.: Market access through market presence. - S. 49-60. Aranda, V. ; Economou, P. ; Sauvant, K. P.: Trends and policies in market presence. - S. 61-77. Worth, D. C.: Market access in the global economy. - S. 79-85. Nezu, R.: The case of Japan. - S. 87-94. Startup, J.: Markets and mercantilists. - S. 95-100. Graham, E. M.: Competition policy and the new trade agenda. - S. 105-118. Ehlermann, C. D.: The role of competition policy in a global economy. - S. 119-123. Goldfarb, L. H.: Trade ond competition policies in the global market place. - S. 125-127. Matsushita, M.: Harmonization of competition laws through bilateral trade negotiations: the Japanese experience. - S. 129-137. Thomson, G. A.: Trade and competition policy linkages. - S. 13

  2. New dimensions of market access in a globalising world economy
    Published: 1995
    Publisher:  OECD, Paris

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    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Unter den Linden
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    Content information
    Source: Staatsbibliothek zu Berlin
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9264143386
    RVK Categories: QM 200 ; QM 000
    Corporations / Congresses:
    Organisation for Economic Co-Operation and Development
    Series: OECD documents
    Subjects: Internationale Wirtschaft; Außenwirtschaftspolitik; Welt; Weltwirtschaft; Außenhandel; Wirtschaftsbeziehungen; Prinzip; Internationaler Wettbewerb; Globalisierung; Handelshemmnis; Marktpotenzial; Marktzugang; Markterschließung; Weltwirtschaft
    Scope: 262 S., graph. Darst
    Notes:

    $aDt. Ausg. u.d.T.:Neue Dimensionen des Marktzugangs im Zeichen der wirtschaftlichen Globalisierung

    Feketekuty, G.: Introductory remarks. - S. 11-12. Beviglia Zampetti, A. ; Sauve, P.: New dimensions of market access. - S. 13-22. Ostry, S.: New dimensions of market access: challenges for the trading system. - S. 25-35. Kleen, P.: The case of Sweden. - S. 41-45. Low, P.: Market access through market presence. - S. 49-60. Aranda, V. ; Economou, P. ; Sauvant, K. P.: Trends and policies in market presence. - S. 61-77. Worth, D. C.: Market access in the global economy. - S. 79-85. Nezu, R.: The case of Japan. - S. 87-94. Startup, J.: Markets and mercantilists. - S. 95-100. Graham, E. M.: Competition policy and the new trade agenda. - S. 105-118. Ehlermann, C. D.: The role of competition policy in a global economy. - S. 119-123. Goldfarb, L. H.: Trade ond competition policies in the global market place. - S. 125-127. Matsushita, M.: Harmonization of competition laws through bilateral trade negotiations: the Japanese experience. - S. 129-137. Thomson, G. A.: Trade and competition policy linkages. - S. 13