Narrow Search
Last searches

Results for *

Displaying results 1 to 1 of 1.

  1. Marketing und Internet
    Nutzungsoptionen und Diffusionsaussichten
    Published: 1996
    Publisher:  Inst. für Wirtschaftswiss. der Techn. Univ., Braunschweig

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    DS 316 (1996,8)
    No inter-library loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 3930166585
    Other identifier:
    hdl: 10419/54827
    Series: Arbeitspapier / Technische Universität Braunschweig, Institut für Wirtschaftswissenschaften, Abt. ABWL und Marketing ; 96/08
    Subjects: Internet; Internetnutzung; Online-Marketing; Innovationsdiffusion
    Scope: Online-Ressource (PDF-Datei: 50 S., 6,27 MB), graph. Darst.