Narrow Search
Last searches

Results for *

Displaying results 1 to 5 of 5.

  1. Spiele programmieren mit Unity für Kids
    mit Spaß 3D-Spiele selbst entwickeln
    Published: 2021
    Publisher:  mitp, Frechen

    Universitäts- und Landesbibliothek Bonn
    P 2020/2136
    Loan of volumes, no copies
    Hochschul- und Kreisbibliothek Bonn-Rhein-Sieg
    11 = TZA6657(2)
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    ISBN: 9783747501702
    Other identifier:
    9783747501702
    Edition: 2. Auflage
    Subjects: Unity 5; Computerspiel; Programmierung
    Other subjects: Hardcover, Softcover / Informatik, EDV/Programmiersprachen; Blender; C#; Computerspiel; Game Engine; JavaScript; MonoDevelop; Programmieren; Spieleprgrammierung; Unity 5; Unity3D; Unity
    Scope: 415 Seiten, Illustrationen, 24 cm x 17 cm, 719 g
  2. Spiele programmieren mit Unity für Kids
    mit Spaß 3D-Spiele selbst entwickeln
    Published: 2021
    Publisher:  mitp, Frechen

    Universitäts- und Landesbibliothek Bonn
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschul- und Kreisbibliothek Bonn-Rhein-Sieg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9783747501702
    Other identifier:
    9783747501702
    Edition: 2. Auflage
    Subjects: Blender; C#; Computerspiel; Game Engine; JavaScript; MonoDevelop; Programmieren; Spieleprgrammierung; Unity 5; Unity3D; Unity
    Other subjects: Hardcover, Softcover / Informatik, EDV/Programmiersprachen
    Scope: 415 Seiten, Illustrationen, 24 cm x 17 cm, 719 g
  3. Spiele programmieren mit Unity für Kids
    mit Spaß 3D-Spiele selbst entwickeln
    Published: 2021
    Publisher:  mitp-Verlag, Frechen

    Access:
    Aggregator (lizenzpflichtig)
    Verlag (lizenzpflichtig)
    Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburg, Hochschulinformations- und Bibliotheksservice (HIBS), Fachbibliothek Technik, Wirtschaft, Informatik
    E-Book
    No inter-library loan
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Stuttgart, Campus Horb, Bibliothek
    Ebook_MITP
    No inter-library loan
    Hochschule Mannheim, Hochschulbibliothek
    eBook mitp
    No inter-library loan
    Universitätsbibliothek Rostock
    No inter-library loan
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Stuttgart, Bibliothek
    ebook mitp
    No inter-library loan
    Universitätsbibliothek Stuttgart
    No inter-library loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783747501719
    Edition: 2. Auflage
    Series: mitp für Kids
    Subjects: JavaScript; Programmieren; Blender; C#; Computerspiel; Unity 5; Unity; Unity3D; Game Engine; MonoDevelop; Spieleprgrammierung
    Scope: 1 Online-Ressource (415 Seiten), Illustrationen
  4. The little engines that could
    game industry platforms and the new drivers of digitalization
    Published: 2021
    Publisher:  Berkeley, University of California, Berkeley Roundtable on the International Economy, [Berkeley, CA]

    Access:
    Verlag (kostenfrei)
    Verlag (kostenfrei)
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    No inter-library loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Online
    Series: BRIE working paper ; 2021, 12
    Subjects: Game Engine; Virtual Reality; Metaverse; Platform; Platform Business Group (PBG) Strategy; System of Systems; Digitalization
    Scope: 1 Online-Ressource (circa 8 Seiten), Illustrationen
  5. Spiele programmieren mit Unity für Kids
    mit Spaß 3D-Spiele selbst entwickeln