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  1. Game-based marketing
    inspire customer loyalty through rewards, challenges, and contests
    Published: 2010
    Publisher:  Wiley, Hoboken, N.J.

    Hochschul- und Landesbibliothek RheinMain, Bertramstraße
    20 HKM 405 252
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    Content information
    Source: Union catalogues
    Contributor: Linder, Joselin
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9780470562239; 0470562234
    RVK Categories: QP 600 ; QP 621
    Subjects: Marketing; Computerspiel; Sales-promotion; Kundenbindung; Bonus; Verbraucherverhalten; Spieltrieb
    Scope: XVIII, 220 S., Ill.
    Notes:

    Includes bibliographical references

  2. On the functional significance of loyalty rewards
    an experimental study with sample robust tests of covariance structure models
    Published: 2007

    Staats- und Universitätsbibliothek Bremen
    01.S.4571
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    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    DISS 2008 A 34
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    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    A/484294
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    Thüringer Universitäts- und Landesbibliothek
    2008 A 2245
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    A08-1891
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    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    A 253143
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    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Dissertation
    Format: Print
    Other identifier:
    3385
    RVK Categories: QP 622
    Subjects: Varianzanalyse; Robustes Verfahren; Experiment; Schätztheorie; Theorie; Bonus; Rabatt; Kundentreue; Verbraucherverhalten; Robuste Kovarianz
    Scope: XII, 152 S., graph. Darst.
    Notes:

    St. Gallen, Univ., Diss., 2007

  3. Die Befugnis der Banken zur Stornierung von Überweisungsgutschriften /
    Published: 1992.
    Publisher:  Wienand,, Köln :

    Freie Universität Berlin, Universitätsbibliothek, Zentralbibliothek
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    Kammergericht, Bibliothek
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    Europa-Universität Viadrina, Universitätsbibliothek
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    Source: Philologische Bibliothek, FU Berlin
    Language: German
    Media type: Dissertation
    Format: Print
    RVK Categories: PE 620
    Series: Institut für Bankwirtschaft und Bankrecht <Köln>: Bankrechtliche Sonderveröffentlichungen des Instituts für Bankwirtschaft und Bankrecht an der Universität zu Köln ; 47
    Subjects: Überweisung; Bonus; Stornierung; Recht; Bank; Allgemeine Geschäftsbedingungen; Bankrecht
    Scope: XXIII, 236 S.
    Notes:

    Zugl.: Köln, Univ., Diss., 1991

  4. Game-based marketing :
    inspire customer loyalty through rewards, challenges, and contests /
    Published: 2010.
    Publisher:  Wiley,, Hoboken, N.J. :

    Freie Universität Berlin, Universitätsbibliothek, Zentralbibliothek
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    Hochschule für Technik und Wirtschaft Berlin, Hochschulbibliothek
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    Source: Philologische Bibliothek, FU Berlin
    Contributor: Linder, Joselin
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 978-0-470-56223-9; 0-470-56223-4
    RVK Categories: QP 600 ; QP 621
    Subjects: Customer loyalty programs; Customer loyalty; Marketing; Marketing; Computerspiel; Sales-promotion; Kundenbindung; Bonus; Verbraucherverhalten; Spieltrieb
    Scope: XVIII, 220 S. :, Ill.
    Notes:

    Includes bibliographical references

  5. Das Sondervergütungs- und Provisionsabgabeverbot im Versicherungsvertrieb
    Published: [2024]
    Publisher:  Duncker & Humblot, Berlin

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