Narrow Search
Search narrowed by
Last searches

Results for *

Displaying results 1 to 2 of 2.

  1. Virtual Reality-Spiele entwickeln mit Unity®
    Grundlagen, Beispielprojekte, Tipps & Tricks
    Published: [2018]; © 2018
    Publisher:  Hanser, München

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783446451476; 3446451471; 9783446453722
    Other identifier:
    RVK Categories: ST 323 ; ST 324
    Subjects: Virtuelle Realität; Computerspiel; Programmierung; Unity <Spiel-Engine>; C sharp
    Other subjects: Hardback; Cardboard; Google Daydream; Spiele; Spieleentwicklung; Spieleprogrammierung; Unity; Virtual Reality; FBITSPIE: Spieleprogrammierung; INF2017; 00100; 25530; 55300; 1633: Hardcover, Softcover / Informatik, EDV/Programmiersprachen
    Scope: 1 Online-Ressource (XIII, 571 Seiten), Illustrationen
  2. Virtual Reality-Spiele entwickeln mit Unity®
    Grundlagen, Beispielprojekte, Tipps & Tricks
    Published: [2018]; © 2018
    Publisher:  Hanser, München

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9783446451476; 3446451471
    Other identifier:
    9783446451476
    RVK Categories: ST 323
    DDC Categories: 793; 004
    Subjects: Virtuelle Realität; Computerspiel; Programmierung; Unity <Spiel-Engine>; C sharp
    Other subjects: Hardback; Cardboard; Google Daydream; Spiele; Spieleentwicklung; Spieleprogrammierung; Unity; Virtual Reality; FBITSPIE: Spieleprogrammierung; INF2017; 00100; 25530; 55300; 1633: Hardcover, Softcover / Informatik, EDV/Programmiersprachen
    Scope: XIII, 571 Seiten, Illustrationen, Diagramme, 25 cm
    Notes:

    Auf dem Umschlag: "Extra: E-Book inside. Behandelt Unity 2007"