Narrow Search
Last searches

Results for *

Displaying results 1 to 1 of 1.

  1. Was ist ein Fernsehsender wert?
    zum Einfluss der Markenpersönlichkeit auf den Markenwert bei Medienmarken
    Published: 2006
    Publisher:  Center of Market Oriented Product and Production Management, Mainz

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9783938879160; 3938879165
    Other identifier:
    9783938879160
    RVK Categories: AP 17400 ; AP 17400
    Series: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Center of Market Oriented Product and Production Management : P ; 8
    Subjects: Markenimage; Markenpolitik; Medienwirtschaft; Fernsehanstalt; Fernsehsender; Rundfunksender; Privates Fernsehen
    Other subjects: (stw)Markenimage; (stw)Markenführung; (stw)Mediensektor; (stw)Fernsehsender; (stw)Rundfunksender; (stw)Privater Fernsehsender; (stw)Deutschland; (VLB-FS)Medienmarke; (VLB-FS)Markenwert; (VLB-FS)TV; (VLB-FS)Markenpersönlichkeit; (VLB-FS)Medienmanagement; (VLB-PF)BC: Paperback; (VLB-WI)1: Hardcover, Softcover, Karte; (VLB-WG)786: Wirtschaft / Werbung, Marketing; Graue Literatur
    Scope: 53 Bl., graph. Darst., 30 cm
    Notes:

    Literaturverz. Bl. 49 - 53