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  1. Media companies and their strategies in foreign television markets
    Author: Rohn, Ulrike
    Published: 2004
    Publisher:  Inst. für Rundfunkökonomie, Köln

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    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9783934156807; 3934156800
    RVK Categories: AP 37860
    Series: Reihe Arbeitspapiere des Instituts für Rundfunkökonomie an der Universität zu Köln ; H. 187
    Subjects: Fernsehanstalt; Fernsehsender; Medienwirtschaft; Multinationales Unternehmen; Fernsehen; Uppsala-Schule <Wirtschaftswissenschaften>
    Other subjects: (stw)Fernsehsender; (stw)Mediensektor; (stw)Multinationales Unternehmen; (stw)Fernsehen; (stw)Internationaler Markteintritt; (stw)Welt; Graue Literatur
    Scope: VI, 152 S., graph. Darst., 30 cm
    Notes:

    Literaturverz. S. 135 - 147

  2. Content and advertising in the media
    pay-TV versus free-to-air
    Published: 2004
    Publisher:  School of Business Administration, Bruchsal

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    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    RVK Categories: QB 910
    Series: Working paper / International University in Germany, School of Business Administration ; 20
    Subjects: Privates Fernsehen; Fernsehanstalt; Fernsehsender; Werbesendung; Fernsehsendung; Produktdifferenzierung; Wohlfahrtseffekt
    Other subjects: (stw)Privater Fernsehsender; (stw)Fernsehsender; (stw)Fernsehwerbung; (stw)Produktdifferenzierung; (stw)Wohlfahrtsanalyse; Arbeitspapier; Graue Literatur
    Scope: 32 Bl., graph. Darst., 30 cm
    Notes:

    Auch im Internet unter der Adresse www.i-u.de verfügbar