Letzte Suchanfragen
Ergebnisse für *
Zeige Ergebnisse 1 bis 25 von 783.
-
Allerton, D.J. Paul Skandera, Cornelia Tschichold, eds.: Perspectives on English as a World Language
-
Deadly Ways to Learn Project; Koenigsberg, Patricia, Glenys Collard: Ways of Being, Ways of Talk; Cheedy, Ned, Jane Cheedy: Olive Python Dreaming
-
Dixon, R.M.W.: Australian Languages. Their Nature and Development
-
Martin, Shirley: New Life, New Language. The History of the Adult Migration English Program
-
Mulder, Jean, Kate Burridge, Caroline Thomas: Macmillan English Course. VCE Units 1-4
-
Victorian Department of Education & Training, eds.: Languages for Victoria’s Future. An Analysis of Languages in Government Schools
-
Clyne, Michael: Dynamics of Language Contact
-
Bader, Rudolf, Boris Braun, Adi Wimmer, eds.: Vergangenheit und Zukunft in Australien: Australia’s Legacy of the Past
-
Hofmeister, Burkhard, Wilhelm Lutz: Australien und Neuseeland. Fotografiert von Christian Heeb
-
Bader, Rudolf, ed.: Australien. Eine interdisziplinäre Einführung
-
Probyn, C., Bruce Steele, eds.: Henry Handel Richardson: The Letters
-
[Rezension von: The Ocean of story being C. H. Tawney's translation of Somadeva's Kathā Sarit Sāgara now edited with introduction, fresh explanatory notes and terminal essay by N. M. Penzer, M.A., F.R.G.S., F.G.S. in ten volumes, vol. I with a foreword by Sir Richard Carnac Temple, Bart, (London), privately printed for subscribers only, Crafton House, W. l., 1924]
-
Andreas Dörpinghaus: Logik der Rhetorik. Grundriss einer Theorie der argumentativen Verständigung in der Pädagogik. Würzburg: Königshausen & Neumann 2002 (248 S.) [Rezension]
-
Stefan Bittner (Hrsg.): Der Schulrobinson von Rousseau bis zur Gegenwart. Migration und unterrichtliche Transformation internationaler Themen am Beispiel von Pragmatismus und Anwendungsorientierung in Defoes Robinson Crusoe. Frechen: Bodem Verlag 2003 (304 S.) [Rezension]
-
Alle Farben der Sonne und der Nacht
-
[Rezension von: Warry: Greek Aesthetic Theory. A Study of Callistic and Aesthetic Concepts in the works of Plato and Aristotle. London: Methuen (1962)]
-
[Rezension von: Mathew: Byzantine Aesthetics. London: Murray (1963)]
-
[Rezension von: Patricia A. Rosenmeyer: Ancient epistolary fictions. The letter in Greek literature. Cambridge: Cambridge UP (2001]
-
Bettina Fritzsche / Jutta Hartmann / Andrea Schmidt / Anja Tervooren (Hrsg.): Dekonstruktive Pädagogik. Erziehungswissenschaftliche Debatten unter poststrukturalistischen Perspektiven. Opladen: Leske und Budrich 2001 (314 S.) [Rezension]
-
Gerhard Velthaus: Bildung als ästhetische Erziehung. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2002 (222 S.) [Rezension]
-
Vision and revision
the Midrashic imagination in Harriet Beecher Stowe's "Woman in sacred history" -
Resolving dualisms in David Bergen's "Sitting opposite my brother"
-
"Sloughing off ribs"
revealing the second sex in Julia Kasdorf's poetry -
Historical fact and exegetical fiction in the Carolingian "Vita S. Sualonis"
-
La recezione di Agostino nel pensiero di Karl Rahner
la continuità ermeneutica con Théodore de Régnon