Filtern nach
Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 3 von 3.

  1. On location
    theory and practice in classroom-based writing tutoring
    Erschienen: 2010
    Verlag:  Utah State University Press, Logan, Utah ; HathiTrust Digital Library, [Erscheinungsort nicht ermittelbar]

    Classroom-based writing tutoring is a distinct form of writing support, a hybrid instructional method that engages multiple voices and texts within the college classroom. Tutors work ''on location'' in the thick of writing instruction and writing... mehr

    Zugang:
    Verlag (kostenfrei)
    Bibliothek der Hochschule Darmstadt, Zentralbibliothek
    keine Fernleihe
    TU Darmstadt, Universitäts- und Landesbibliothek - Stadtmitte
    keine Fernleihe
    Bibliothek der Frankfurt University of Applied Sciences
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek J. C. Senckenberg, Zentralbibliothek (ZB)
    keine Fernleihe
    Hochschul- und Landesbibliothek Fulda, Standort Heinrich-von-Bibra-Platz
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Gießen
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Kassel, Landesbibliothek und Murhardsche Bibliothek der Stadt Kassel
    keine Fernleihe
    Universität Mainz, Zentralbibliothek
    keine Fernleihe
    Universität Marburg, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe

     

    Classroom-based writing tutoring is a distinct form of writing support, a hybrid instructional method that engages multiple voices and texts within the college classroom. Tutors work ''on location'' in the thick of writing instruction and writing activity.

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Spigelman, Candace; Grobman, Laurie
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 0874215013; 9780874215014; 1283267195; 9781283267199
    RVK Klassifikation: DP 1252
    Schlagworte: Tutor; Schule; Peer teaching; Writing centers; Peer-group tutoring of students; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES; REFERENCE; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES; EDUCATION; Peer teaching; Writing centers
    Umfang: 1 Online-Ressource (262 Seiten)
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (pages 245-255) and index

  2. On Location
    Theory and Practice in Classroom-Based Writing Tutoring
    Beteiligt: Grobman, Laurie (MitwirkendeR); Spigelman, Candace (MitwirkendeR)
    Erschienen: 2005
    Verlag:  Utah State University Press, Logan, Utah

    Zugang:
    Verlag (kostenfrei)
    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    keine Fernleihe
    Helmut-Schmidt-Universität, Universität der Bundeswehr Hamburg, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Leipzig
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Osnabrück
    keine Fernleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Grobman, Laurie (MitwirkendeR); Spigelman, Candace (MitwirkendeR)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9780874215014
    Schlagworte: Writing centers; Peer-group tutoring of students; Writing centers; Peer-group tutoring of students
    Umfang: 1 Online-Ressource (262 p. )
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (p. [245]-255) and index. - Description based on print version record

  3. On location
    theory and practice in classroom-based tutoring
    Beteiligt: Spigelman, Candace (Hrsg.)
    Erschienen: c2005
    Verlag:  Utah State University Press, Logan, Utah

    Bibliothek der Pädagogischen Hochschule Freiburg/Breisgau
    GB 2964 S755
    keine Fernleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Spigelman, Candace (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 0874215994
    RVK Klassifikation: DP 1250 ; DP 1252 ; GB 2964
    Schlagworte: Peer-group tutoring of students; Writing centers
    Umfang: XI, 262 S.
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references and index