Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 12 von 12.

  1. Teaching in the 21st century
    adapting writing pedagogies to the college curriculum
    Erschienen: 1999
    Verlag:  Falmer Press, New York

    Kunsthistorisches Institut in Florenz, Max-Planck-Institut, Bibliothek
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 0203905024; 0815331525
    Schriftenreihe: Garland reference library of social science ; v. 1
    Garland reference library of social science ; v. 1189
    Schlagworte: Englisch; English language; Interdisciplinary approach in education; Academic writing; Curriculum change; Sprachkompetenz; Schriftlicher Ausdruck; Curriculum; College
    Umfang: xxii, 362 p
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references

  2. Fächerübergreifender Literaturunterricht
    Reflexionen und Perspektiven für die Praxis
    Erschienen: 1999
    Verlag:  Studien-Verl., Innsbruck [u.a.]

    Freie Universität Berlin, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Humboldt-Universität zu Berlin, Universitätsbibliothek, Jacob-und-Wilhelm-Grimm-Zentrum
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    TU Berlin, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Philologische Bibliothek, FU Berlin
    Sprache: Deutsch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 3706512505
    RVK Klassifikation: GB 2970 ; GB 2978 ; GB 3037
    Schriftenreihe: Ide extra ; 5
    Schlagworte: German literature; Interdisciplinary approach in education; Deutschunterricht; Fächerübergreifender Unterricht; Literaturunterricht
    Umfang: 220 S., Ill.
  3. Teaching in the 21st century
    adapting writing pedagogies to the college curriculum
    Erschienen: 1999
    Verlag:  Falmer Press, New York

    The essays in this book argue that the active learning strategies that teachers trained in composition use for their literature courses can be exported to other disciplines to enhance both teacher performance and student learning. The book provides... mehr

    Zugang:
    Aggregator (lizenzpflichtig)
    Hochschule Aalen, Bibliothek
    E-Book EBSCO
    keine Fernleihe
    Hochschule Esslingen, Bibliothek
    E-Book Ebsco
    keine Fernleihe
    Saarländische Universitäts- und Landesbibliothek
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek der Eberhard Karls Universität
    keine Fernleihe

     

    The essays in this book argue that the active learning strategies that teachers trained in composition use for their literature courses can be exported to other disciplines to enhance both teacher performance and student learning. The book provides and explains examples of those strategies and illustrates how they have been effectively used in other disciplines

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
  4. Teaching in the 21st century
    adapting writing pedagogies to the college curriculum
    Erschienen: 1999
    Verlag:  Falmer Press, New York, NY

    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Potsdamer Straße
    1 A 387039
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    2000 A 19394
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Staatsbibliothek zu Berlin
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 0815331525
    Weitere Identifier:
    99-32108
    Schriftenreihe: Garland reference library of social science ; v. 1189
    Cultural studies in the classroom ; v. 1
    Schlagworte: English language; Interdisciplinary approach in education; Academic writing; Curriculum change
    Umfang: xxii, 362 p, 23 cm
  5. Teaching in the 21st century
    adapting writing pedagogies to the college curriculum
    Erschienen: 1999
    Verlag:  Falmer Press, New York

    The essays in this book argue that the active learning strategies that teachers trained in composition use for their literature courses can be exported to other disciplines to enhance both teacher performance and student learning. The book provides... mehr

    Zugang:
    Universitätsbibliothek Erfurt / Forschungsbibliothek Gotha, Universitätsbibliothek Erfurt
    keine Fernleihe
    Universitäts- und Landesbibliothek Sachsen-Anhalt / Zentrale
    keine Fernleihe
    Helmut-Schmidt-Universität, Universität der Bundeswehr Hamburg, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Heidenheim, Bibliothek
    e-Book Academic Complete
    keine Fernleihe
    Bibliothek LIV HN Sontheim
    ProQuest Academic Complete
    keine Fernleihe
    Bibliothek LIV HN Sontheim
    ProQuest Academic Complete
    keine Fernleihe
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Stuttgart, Campus Horb, Bibliothek
    eBook ProQuest
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Kiel, Zentralbibliothek
    keine Fernleihe
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Lörrach, Zentralbibliothek
    eBook ProQuest
    keine Fernleihe
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Mannheim, Bibliothek
    ProQuest
    keine Fernleihe
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Mosbach, Bibliothek
    E-Books ProQuest Academic
    keine Fernleihe
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Ravensburg, Bibliothek
    E-Book Proquest
    keine Fernleihe
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Stuttgart, Bibliothek
    eBook ProQuest
    keine Fernleihe
    Kommunikations-, Informations- und Medienzentrum der Universität Hohenheim
    keine Ausleihe von Bänden, nur Papierkopien werden versandt
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Villingen-Schwenningen, Bibliothek
    EBS ProQuest
    keine Fernleihe

     

    The essays in this book argue that the active learning strategies that teachers trained in composition use for their literature courses can be exported to other disciplines to enhance both teacher performance and student learning. The book provides and explains examples of those strategies and illustrates how they have been effectively used in other disciplines. Book Cover -- Title -- Copyright -- Contents.

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 0815331525; 0203905024
    Schriftenreihe: Garland reference library of social science ; v. 1189
    Cultural Studies in the Classroom Ser.
    Cultural studies in the classroom ; vol. 1
    Schlagworte: Academic writing; Curriculum change; English language; Interdisciplinary approach in education; Curriculum change; Electronic books
    Umfang: Online-Ressource (xxii, 362 p)
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references

    Electronic reproduction; Available via World Wide Web

  6. Writing centers and writing across the curriculum programs
    building interdisciplinary partnerships
    Erschienen: 1999
    Verlag:  Greenwood Press, Westport, Conn. [u.a.]

    Bayerische Staatsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 0313306990
    Auflage/Ausgabe: 1. publ.
    Schriftenreihe: Contributions to the study of education ; 73
    Schlagworte: Englisch; English language; Interdisciplinary approach in education; Report writing; Writing centers; Höheres Bildungswesen; Englischunterricht; Aufsatz
    Umfang: XIII, 222 S.
  7. Fächerübergreifender Literaturunterricht
    Reflexionen und Perspektiven für die Praxis
    Erschienen: 1999
    Verlag:  Studien-Verl., Innsbruck [u.a.]

    Universitätsbibliothek Augsburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Bamberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Bayreuth
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Bayerische Staatsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek der LMU München
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Passau
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Regensburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Würzburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Deutsch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 3706512505
    RVK Klassifikation: GB 2970 ; GB 2978 ; GB 3037
    Schriftenreihe: Ide extra ; 5
    Schlagworte: German literature; Interdisciplinary approach in education; Deutschunterricht; Fächerübergreifender Unterricht; Literaturunterricht
    Umfang: 220 S., Ill.
  8. Two texts and I
    disciplines of knowledge and the literary subject
    Autor*in: Gupta, Suman
    Erschienen: 1999
    Verlag:  Fairleigh Dickinson Univ. Press [u.a.], Madison [u.a.]

    Bayerische Staatsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 0838638066
    Schlagworte: English literature; English literature; Interdisciplinary approach in education; Disziplin <Wissenschaft>; Literaturwissenschaftliches Studium
    Umfang: 261 S.
  9. Teaching in the 21st century
    adapting writing pedagogies to the college curriculum
    Erschienen: 1999
    Verlag:  Falmer Press, New York

    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Bayerische Staatsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 0815331525
    Schriftenreihe: Garland reference library of social science ; 1189
    [Garland reference library of social science / Cultural studies in the classroom] ; 1
    Schlagworte: Englisch; Academic writing; Curriculum change; English language; Interdisciplinary approach in education; College; Schriftlicher Ausdruck; Sprachkompetenz; Curriculum
    Umfang: XXII, 362 S.
  10. Teaching in the 21st century
    adapting writing pedagogies to the college curriculum
    Erschienen: 1999
    Verlag:  Falmer Press, New York

    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden / Hochschulbibliothek Amberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden, Hochschulbibliothek, Standort Weiden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 0203905024; 0203906268; 0815331525; 9780203905029; 9780203906262; 9780815331520
    Schriftenreihe: Garland reference library of social science ; v. 1189
    Garland reference library of social science ; v. 1
    Schlagworte: LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Rhetoric; REFERENCE / Writing Skills; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Composition & Creative Writing; Academic writing / Study and teaching; Curriculum change; English language / Rhetoric / Study and teaching; Interdisciplinary approach in education; Englisch; English language; Interdisciplinary approach in education; Academic writing; Curriculum change; Sprachkompetenz; Schriftlicher Ausdruck; Curriculum; College
    Umfang: 1 Online-Ressource (xxii, 362 pages)
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references

    Book Cover; Title; Contents; Series Editor's Foreword; Preface; Acknowledgments; Introduction; Teaching from Within: Meshing Interdisciplinary Learning and Writing Pedagogy in a University Seminar Program; It Came from Aristotle: Teaching Film with Rhetoric; Why Lecture? Using Alternatives to Teach College Mathematics; Experiences with Writing Assignments in Upper-Division Computer Science Courses; Informing Our Values and Sexual Behavior through the Use of Writing Communities; Students Writing the Ghetto into Short Fiction: An Experiment in Teaching (Literary) Analysis

    The essays in this book argue that the active learning strategies that teachers trained in composition use for their literature courses can be exported to other disciplines to enhance both teacher performance and student learning. The book provides and explains examples of those strategies and illustrates how they have been effectively used in other disciplines

  11. Teaching in the 21st century
    adapting writing pedagogies to the college curriculum
    Erschienen: 1999
    Verlag:  Falmer Press, New York, NY

    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Unter den Linden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Staatsbibliothek zu Berlin
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 0815331525
    Weitere Identifier:
    99-32108
    Schriftenreihe: Garland reference library of social science ; v. 1189
    Cultural studies in the classroom ; v. 1
    Schlagworte: English language; Interdisciplinary approach in education; Academic writing; Curriculum change
    Umfang: xxii, 362 p, 23 cm
  12. Two texts and I
    disciplines of knowledge and the literary subject
    Autor*in: Gupta, Suman
    Erschienen: 1999
    Verlag:  Associated Univ. Press, London ; Fairleigh Dickinson Univ. Press [u.a.], Madison, NJ [u.a.]

    Universitätsbibliothek Freiburg
    GE 99/8555
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    2000 A 1451
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 0838638066
    Schlagworte: English literature; English literature; Interdisciplinary approach in education
    Weitere Schlagworte: Array; Array; Interdisciplinary approach in education
    Umfang: 261 S.
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (p. ) and index