Filtern nach
Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 5 von 5.

  1. Writing-intensive
    becoming W-faculty in a new writing curriculum
    Autor*in: Strachan, Wendy
    Erschienen: 2008
    Verlag:  Utah State University Press, Logan, Utah

    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden / Hochschulbibliothek Amberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden, Hochschulbibliothek, Standort Weiden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9780874217049; 0874217040; 0874217032; 9780874217032
    Schlagworte: LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Rhetoric; REFERENCE / Writing Skills; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Composition & Creative Writing; EDUCATION / Higher; English language / Rhetoric / Study and teaching (Higher); Interdisciplinary approach in education; Englisch; English language; Interdisciplinary approach in education
    Umfang: xiii, 290 pages
    Bemerkung(en):

    Master and use copy. Digital master created according to Benchmark for Faithful Digital Reproductions of Monographs and Serials, Version 1. Digital Library Federation, December 2002

    Includes bibliographical references (pages 281-287) and index

    Acknowledgements; Foreword; Prologue; Introduction; 1 Forty Years On: An Old Mission in a New Context; 2 Criteria for Writing-Intensive Courses: Rules or Reasons?; 3 In Defense of Stumbling: The Map is Not the Territory; 4 What Happened in This Course? Reflections from Three Perspectives; 5 Taking a Genre Approach to Teaching Writing: The Consulting, Collaborative Process; 6 Voices of Experience: Reflections from the W-Faculty; 7 The Institutional Context: How is it Helping or Hindering the Writing Curriculum Initiative? A Faculty Forum; 8 Through Transition in Search of Stability

    Study of univ writing across curriculum program

  2. Writing-intensive
    becoming W-faculty in a new writing curriculum
    Autor*in: Strachan, Wendy
    Erschienen: 2008
    Verlag:  Utah State University Press, Logan, Utah

    Kunsthistorisches Institut in Florenz, Max-Planck-Institut, Bibliothek
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 0874217032; 9780874217032; 9780874217049
    Schlagworte: Englisch; English language; Interdisciplinary approach in education
    Umfang: xiii, 290 p.
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (p. [281]-287) and index

  3. Writing-Intensive
    Becoming W-Faculty in a New Writing Curriculum
    Autor*in: Strachan, Wendy
    Erschienen: 2008; ©2008.
    Verlag:  Utah State University Press, Logan

    Intro -- CONTENTS -- Acknowledgements -- Foreword -- Prologue -- Introduction -- 1 Forty Years On: An Old Mission in a New Context -- 2 Criteria for Writing-Intensive Courses: Rules or Reasons? -- 3 In Defense of Stumbling: The Map is Not the... mehr

    Universitätsbibliothek Erfurt / Forschungsbibliothek Gotha, Universitätsbibliothek Erfurt
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Erfurt / Forschungsbibliothek Gotha, Universitätsbibliothek Erfurt
    keine Fernleihe
    Universitäts- und Landesbibliothek Sachsen-Anhalt / Zentrale
    keine Fernleihe
    Universitäts- und Landesbibliothek Sachsen-Anhalt / Zentrale
    keine Fernleihe
    Helmut-Schmidt-Universität, Universität der Bundeswehr Hamburg, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Helmut-Schmidt-Universität, Universität der Bundeswehr Hamburg, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Heidenheim, Bibliothek
    e-Book Academic Complete
    keine Fernleihe
    Bibliothek LIV HN Sontheim
    ProQuest Academic Complete
    keine Fernleihe
    Bibliothek LIV HN Sontheim
    ProQuest Academic Complete
    keine Fernleihe
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Stuttgart, Campus Horb, Bibliothek
    eBook ProQuest
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Kiel, Zentralbibliothek
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Kiel, Zentralbibliothek
    keine Fernleihe
    Deutsches Zentrum für Luft- und Raumfahrt, DLR-Bibliothek
    keine Fernleihe
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Lörrach, Zentralbibliothek
    eBook ProQuest
    keine Fernleihe
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Mannheim, Bibliothek
    ProQuest
    keine Fernleihe
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Mosbach, Bibliothek
    E-Books ProQuest Academic
    keine Fernleihe
    Hochschulbibliothek Friedensau
    Online-Ressource
    keine Fernleihe
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Ravensburg, Bibliothek
    E-Book Proquest
    keine Fernleihe
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Stuttgart, Bibliothek
    eBook ProQuest
    keine Fernleihe
    Kommunikations-, Informations- und Medienzentrum der Universität Hohenheim
    keine Ausleihe von Bänden, nur Papierkopien werden versandt
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Villingen-Schwenningen, Bibliothek
    EBS ProQuest
    keine Fernleihe

     

    Intro -- CONTENTS -- Acknowledgements -- Foreword -- Prologue -- Introduction -- 1 Forty Years On: An Old Mission in a New Context -- 2 Criteria for Writing-Intensive Courses: Rules or Reasons? -- 3 In Defense of Stumbling: The Map is Not the Territory -- 4 What Happened in This Course? Reflections from Three Perspectives -- 5 Taking a Genre Approach to Teaching Writing: The Consulting, Collaborative Process -- 6 Voices of Experience: Reflections from the W-Faculty -- 7 The Institutional Context: How is it Helping or Hindering the Writing Curriculum Initiative? A Faculty Forum -- 8 Through Transition in Search of Stability -- Epilogue -- Appendix 1: A Proposal for the Development of Undergraduate Writing-Intensive Courses at Simon Fraser University -- Appendix 2 Pre-Course Questionnaire -- Appendix 3 In-class Memo Assignment and Peer Review Guide -- Appendix 4 Econ 355 Assignment Questions Summary -- Appendix 5 Survey Data from Third Year W-Course -- Appendix 6 Categories for Analyzing Students' Written Responses -- Appendix 7 Questions for structured interviews -- Appendix 8 Arts Faculty Survey -- Appendix 9 Post-course Questionnaire -- Appendix 10 CWIL Mandate -- Appendix 11 Constitution for the Proposed Schedule A centre -- Appendix 12 Stages of Writing Program Development -- References -- Index.

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (lizenzpflichtig)
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9780874217049; 9780874217032
    Schlagworte: English language -- Rhetoric -- Study and teaching (Higher); Electronic books ; local; English language ; Rhetoric ; Study and teaching (Higher); Interdisciplinary approach in education; Electronic books
    Umfang: 1 online resource (290 pages)
    Bemerkung(en):

    Description based on publisher supplied metadata and other sources

  4. Writing-intensive
    becoming W-faculty in a new writing curriculum
    Autor*in: Strachan, Wendy
    Erschienen: 2008
    Verlag:  Utah State University Press, Logan, Utah

    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    2010 A 17104
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9780874217032
    Schlagworte: English language; Interdisciplinary approach in education
    Umfang: xiii, 290 p., ill, 25 cm
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (p. [281]-287) and index

  5. Writing-intensive
    becoming W-faculty in a new writing curriculum
    Autor*in: Strachan, Wendy
    Erschienen: 2008
    Verlag:  Utah State University Press, Logan, Utah

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 0874217032; 9780874217032; 9780874217049
    Schlagworte: English language; Interdisciplinary approach in education
    Umfang: xiii, 290 p.
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (p. [281]-287) and index