Filtern nach
Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 1 von 1.

  1. Refiguring Prose Style
    Possibilities For Writing Pedagogy
    Beteiligt: Pace, Tom (MitwirkendeR); Johnson, T. R. (MitwirkendeR)
    Erschienen: 2005
    Verlag:  Utah State University Press, Logan, Utah

    Zugang:
    Verlag (kostenfrei)
    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    keine Fernleihe
    Helmut-Schmidt-Universität, Universität der Bundeswehr Hamburg, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Leipzig
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Osnabrück
    keine Fernleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Pace, Tom (MitwirkendeR); Johnson, T. R. (MitwirkendeR)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9780874215199
    Schlagworte: Report writing; Interdisciplinary approach in education; English language; English language; Report writing ; Study and teaching; Interdisciplinary approach in education; English language ; Style ; Study and teaching; English language ; Rhetoric ; Study and teaching
    Umfang: 1 Online-Ressource (x, 316 p. :), ill.
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (p. [286]-308) and index. - Description based on print version record