Filtern nach
Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 1 von 1.

  1. Emancipatory movements in composition
    the rhetoric of possibility
    Erschienen: c2002
    Verlag:  State University of New York Press, Albany

    Intro -- EMANCIPATORY MOVEMENTS IN COMPOSITION -- CONTENTS -- ACKNOWLEDGMENTS -- PREFACE -- 1. Dissoi Logoi: Neosophistic Rhetoric and the Possibility of Critical Pedagogy -- 2. Cultural Studies and Composition: Ethnographic Research as Cultural... mehr

    Universitätsbibliothek Erfurt / Forschungsbibliothek Gotha, Universitätsbibliothek Erfurt
    keine Fernleihe
    Universitäts- und Landesbibliothek Sachsen-Anhalt / Zentrale
    keine Fernleihe
    Helmut-Schmidt-Universität, Universität der Bundeswehr Hamburg, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Heidenheim, Bibliothek
    e-Book Academic Complete
    keine Fernleihe
    Bibliothek LIV HN Sontheim
    ProQuest Academic Complete
    keine Fernleihe
    Bibliothek LIV HN Sontheim
    ProQuest Academic Complete
    keine Fernleihe
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Stuttgart, Campus Horb, Bibliothek
    eBook ProQuest
    keine Fernleihe
    Universitätsbibliothek Kiel, Zentralbibliothek
    keine Fernleihe
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Lörrach, Zentralbibliothek
    eBook ProQuest
    keine Fernleihe
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Mannheim, Bibliothek
    ProQuest
    keine Fernleihe
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Mosbach, Bibliothek
    E-Books ProQuest Academic
    keine Fernleihe
    Hochschulbibliothek Friedensau
    Online-Ressource
    keine Fernleihe
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Ravensburg, Bibliothek
    E-Book Proquest
    keine Fernleihe
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Stuttgart, Bibliothek
    eBook ProQuest
    keine Fernleihe
    Kommunikations-, Informations- und Medienzentrum der Universität Hohenheim
    keine Ausleihe von Bänden, nur Papierkopien werden versandt
    Duale Hochschule Baden-Württemberg Villingen-Schwenningen, Bibliothek
    EBS ProQuest
    keine Fernleihe

     

    Intro -- EMANCIPATORY MOVEMENTS IN COMPOSITION -- CONTENTS -- ACKNOWLEDGMENTS -- PREFACE -- 1. Dissoi Logoi: Neosophistic Rhetoric and the Possibility of Critical Pedagogy -- 2. Cultural Studies and Composition: Ethnographic Research as Cultural Critique -- 3. "Bitch" Pedagogy: Agonistic Discourse and the Politics of Resistance -- 4. "Wat'cha Think? I Can't Spell?": Postcolonial Studies and the Narratives of Literacy -- 5. Emancipatory Politics and Composition: The Pedagogy of Liberatory Writing Instruction -- APPENDIX: Syllabus for Expository Writing: ENC 3310-Explorations in Class, Race, and Gender -- NOTES -- PREFACE -- CHAPTER ONE -- CHAPTER TWO -- CHAPTER THREE -- CHAPTER FOUR -- CHAPTER FIVE -- WORKS CITED -- INDEX -- A -- B -- C -- D -- E -- F -- G -- H -- I -- J -- K -- L -- M -- N -- O -- P -- Q -- R -- S -- T -- U -- V -- W -- X.

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 0791454371; 079145438X; 9780791488232; 9780791454374
    Schlagworte: Report writing; Interdisciplinary approach in education; English language; English language; English language ; Composition and exercises ; Study and teaching; English language ; Rhetoric ; Study and teaching; Interdisciplinary approach in education; Report writing ; Study and teaching; Electronic books
    Umfang: Online-Ressource (xvi, 133 p)
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references (p. 115-128) and index

    Electronic reproduction; Available via World Wide Web

    ""EMANCIPATORY MOVEMENTS IN COMPOSITION""; ""CONTENTS""; ""ACKNOWLEDGMENTS""; ""PREFACE""; ""1. Dissoi Logoi: Neosophistic Rhetoric and the Possibility of Critical Pedagogy""; ""2. Cultural Studies and Composition: Ethnographic Research as Cultural Critique""; ""3. “Bitch� Pedagogy: Agonistic Discourse and the Politics of Resistance""; ""4. “Wat�cha Think? I Can�t Spell?�: Postcolonial Studies and the Narratives of Literacy""; ""5. Emancipatory Politics and Composition: The Pedagogy of Liberatory Writing Instruction""

    ""APPENDIX: Syllabus for Expository Writing: ENC 3310�Explorations in Class, Race, and Gender""""NOTES""; ""PREFACE""; ""CHAPTER ONE""; ""CHAPTER TWO""; ""CHAPTER THREE""; ""CHAPTER FOUR""; ""CHAPTER FIVE""; ""WORKS CITED""; ""INDEX""; ""A""; ""B""; ""C""; ""D""; ""E""; ""F""; ""G""; ""H""; ""I""; ""J""; ""K""; ""L""; ""M""; ""N""; ""O""; ""P""; ""Q""; ""R""; ""S""; ""T""; ""U""; ""V""; ""W""; ""X""