Letzte Suchanfragen
Ergebnisse für *
Zeige Ergebnisse 1 bis 25 von 34.
-
Textroutinen: Erwerb, Förderung und didaktisch-mediale Modellierung. Themenbereich I der 39. Jahrestagung der Gesellschaft für Angewandte Linguistik e.V. (GAL) vom 16.–18. September 2009 in Karlsruhe
-
Literature and literary studies in the twenty-first century
cultural concerns - concepts - case studies -
Literature and literary studies in the twenty-first century
cultural concerns - concepts - case studies -
The anglophone novel in the twenty-first century
cultural contexts - literary developments - model interpretations -
Narrating evolution
agency, narrative thinking, and the epistemic value of contemporary British and American novels -
Literature and literary studies in the twenty-first century
cultural concerns – concepts – case studies -
The anglophone novel in the twenty-first century
cultural contexts - literary developments - model interpretations -
Narrating evolution
agency, narrative thinking, and the epistemic value of contemporary British and American novels -
Förderung von Informations- und Schreibprozessen – ein Ansatz zur Integration
-
Narrating evolution
agency, narrative thinking, and the epistemic value of contemporary British and American novels -
The Anglophone novel in the twenty-first century
cultural contexts - literary developments - model interpretations -
Literature and literary studies in the twenty-first century
cultural concerns - concepts - case studies -
Literature and literary studies in the twenty-first century
cultural concerns – concepts – case studies -
Literature and literary studies in the twenty-first century
cultural concerns – concepts – case studies -
Narrating evolution
agency, narrative thinking, and the epistemic value of contemporary British and American novels -
Literature and literary studies in the twenty-first century
cultural concerns - concepts - case studies -
Interdisziplinäre Konzepte
akademisches Schreiben in den Natur- und Ingenieurwissenschaften -
Narrating evolution
agency, narrative thinking, and the epistemic value of contemporary British and American novels -
Textroutinen: Erwerb, Förderung und didaktisch-mediale Modellierung. Themenbereich I der 39. Jahrestagung der Gesellschaft für Angewandte Linguistik e.V. (GAL) vom 16.–18. September 2009 in Karlsruhe
-
Interdisziplinäre Konzepte
akademisches Schreiben in den Natur- und Ingenieurwissenschaften -
Stella Butter: Kontingenz und Literatur im Prozess der Modernisierung. Diagnosen und Umgangsstrategien im britischen Roman des 19.-21. Jahrhunderts
-
Paradoxie der Krise
Repräsentationen der (Nicht-)Ereignishaftigkeit von Krisen im literarischen Erzählen ohne Plot - vom Modernismus bis zur Gegenwart -
Narrating evolution
agency, narrative thinking, and the epistemic value of contemporary British and American novels -
Narrating evolution
agency, narrative thinking, and the epistemic value of contemporary British and American novels -
Förderung von Informations- und Schreibprozessen – ein Ansatz zur Integration